Tisztelt Erdő Péter Úr,
A sajtóból értesültem arról, hogy elkezdődött az egyházi felületek árusítása.
Ha jók az információim, a hódmezővásárhelyi "Mise" nevű marketingesemény kapcsán már el is utalta a vevő a pénzt a Szállító részére, de a részletekről nem beszélnék, erről Önnek nyilvánvalóan gazdagabb a tudása.
Hatékonyabb marketing eszközökkel a jelenleginél jóval több bevétele lehetne a keresztény egyháznak. A magyar nemzeti érdek pedig az, hogy az egyház gazdag legyen és kellőképpen likvid, ezért azt gondolom, hogy politikai akadálya nem lesz a portfólióbővítésnek. Az értékesítést önök már amúgy is elkezdték, a jelenlegi eszközökhöz képest pedig csak néhány új eszköz kerül a portfólióba, ami nyilván nem vált majd ki ellenérzéseket a hívekből (végül is az ő egyházuk és az ő kormányuk ugyebár).
Pusztán szakmai kíváncsiságból engedje meg, hogy megkérdezzem, hogy mennyibe kerül a hallgatás, illetve, hogy eseti, perc, vagy másodperc alapon lehet-e megvásárolni?
Igen, ez egy fontos közös stratégiai termékünk lehet és be kell valljam, lenyűgözött, ahogy Ön elképesztően profin hallgatott, amikor kellett, nem kezdett el szeretetről hablatyolni vagy ideológiákról meg mindenféle hókuszpókuszról papolni, csak hallgatott és kilépett a képből. Ugyanakkor ahogy Kodály Zoltán mondta, a csend is egy hangjegy, aminek, mint minden hangnak nyilván van ára! Az üzletfejlesztés kapcsán komoly segítséget jelentene, ha ezt az apró, szakmai kérdést megválaszolná.
Mint láthatta, az egyházi áldás mellett a napokban a politikai jóváhagyás is megszületett a kereszténység reklámfelületeinek a használata kapcsán; így megragadom a lehetőséget, és bemutatom Önnek az általam kínált, új lehetőségeket.
Ne vegye tolakodásnak ajánlatomat, ám Ön is tudja, hogy nyakunkon az egyházi reklámszezon, a húsvét, amikor ezekkel a felületekkel bizony sokkal több értéket teremthetünk, mint bármikor máskor az elmúlt négy évben.
Bíboros Úr!
Ne hagyja ki ezt a visszautasíthatatlan lehetőséget!
Íme az általam kínált reklámhordozók:
1. Tornyok közé feszíthető molinók
A nagyobb láthatóság hatékonyabb, ezért a felület drágábban értékesíthető. Kifejezetten a magasabb templomok kapcsán érdemes alkalmazni, de igény esetén felár nélkül biztosítunk kisebb méretet is az alacsonyabb templomok esetére.
2. Templom oldalára kifeszíthető molinó
Nagyon népszerű, különösen a dél-amerikai fejlett országokban, ott azonnal elkapkodják, főképp a szél és esőálló kivitelezésnek és a modern, ám költséghatékony anyagoknak köszönhetően.
Ezt a modellt kifejezetten a kisvárosi templomok számára ajánljuk.
3. Megjelenés a Google maps-en.
Érdemes volna a Google Maps-en a templom-lokációk grafikáját is értékesíteni, ezáltal a digitálisan fejlettebb réteget is meg lehet szólítani, a megrendelő számára ez pedig komoly értéket jelent.
4. Oltár molinó + prédikáció
A legjobb pillanat a reklámozásra az áldozás, hiszen a sorban állók percekig közelednek, majd az alkoholtól tompulnak az érzékeik és képesek lesznek az üzenet kritikátlan befogadására. Az Oltár molinó még a legfinnyásabb ügyfél igényeit is kielégíti. Elképzeléseink szerint a prédikációt kiválóan kapcsolhatjuk ehhez a termékhez, a vevők pedig másodperc alapon, személyre szabott üzenetek formájában rendelhetik meg. Imádni fogják!
5. Kapu-molinó
Ez minden egyes egyházi intézmény számára ajánlható, rendkívüli hatékonysága és könnyű elhelyezése miatt. Minden tizedik kapu-molinó megrendelése esetén ingyenesen vállaljuk egy tetszőleges plébánia kormánysárgára festését.
Tekintettel a kölcsönösen kedvező lehetőségekre, Erdő Úr részére most az alábbi kedvezményeket kínálom:
- 25% partnerségi kedvezmény, amennyiben legalább 5 évre meg tudunk állapodni,
- ingyenes lobbizás az ügynöklisták egyházi tartalmainak visszatartásáért, ha még februárban meg tudunk állapodni - áprilistól garanciálisan
- egy db 1999-es Fidesz évkönyv jó állapotban, Kövér László aláírásával,
- 2000 db belépőjegy a Pancho Arénába szabadon választott meccsre,
- Mindszenthy József lába nyoma márványba vésve falra akasztható kivitelezés.
A felsoroltak mellett pedig felajánlom, hogy lebonyolítom Ön helyett a tárgyalásokat az Ön leendő vevőjével, aki pedig - ne lepődjön meg - szintén én vagyok.
És kérem, tekintve, hogy nincs sok időnk, nem szükséges fáradnia, a dokumentumon már szerepel az Ön aláírása.
Na, csuhások térdre imához!
ÁMEN!
Ui: Természetesen mindig lehet nemet mondani Erdő Úr. Csak meg kell szólalnia és máris tárgytalan az ajánlatom...