Magyar politika és közélet, mi más?!

Csinn Bumm Cirkusz

Csinn Bumm Cirkusz

Kitartott párt, tele bűnözőkkel - elő a lapokkal!

2015. december 15. - Magyarulaszlo

Felszólítom a Miniszterelnököt, hogy ha valóban tud a Jobbik mögött álló bűnözői körökről, akkor azonnal tegye meg a szükséges lépéseket!

Szívesen mondanám, hogy Obánnak igaza van, mert szerintem lak_6_0.jpgis lehetséges, hogy a Jobbik mögött bűnözők, kétes múltú és kétes jelenű figurák várják, hogy a hatalom Vona, ezáltal pedig az ő kezükbe kerülhessen. Sőt, könnyen el tudom hinni, hogy igaz az "orosz-vád", azaz hogy a Jobbik a többi rendszerváltó magyar párthoz hasonlóan elfogadja orosz tőkések támogatását. Sőt, ennél akár tovább is mehetek, szerintem az orosz titkosszolgálatoknak kifejezetten feladata, hogy az ex-szocialista országok szélsőséges pártjaiban komoly befolyást szerezzenek és ezeknek a segítségével növelhessék a zűrzavart, ha az éppen megfelel érdekeiknek.

De ez most mellékes.

A Miniszterelnök ugyanis nem a személyes véleményét mondta el.

Azt állította Elnökünk, hogy a Jobbik bűnözői hátteréről tudomása van. Ez pedig nem vicc. A Miniszterelnöknek fel kell fednie a lapjait. Megjegyzem, Orbán ugyanezt kérte az amerikai kitiltási ügy kapcsán, nem eshet tehát nehezére férfinak lennie egy ilyen fordított helyzetben.

Azt pedig csak remélni tudom, hogy előbb-utóbb minden gazemberről előkerül egy-egy kártya.

Akkor talán majd megérkezhet egy valódi államférfi a jelenlegi garnitúra helyére.

A bejegyzés trackback címe:

https://csinnbummcirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr558175182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2015.12.16. 11:20:25

Az orbán azt is mondta nem tűri a korrupciót. Jót röhögtem rajta, kínomban...

Netuddki. 2015.12.16. 11:23:56

Ja, meg azt is mondta, aki tud korrupcióról akkor tegyen feljelentést.

Mondk akkor példát. A strómanja a mészaroslőrinc hogyan tud éves szinten több milliárdos osztalékot kivenni a cégéből, amelyik közbeszerzésekből tartja el magát? De ami engem a legjobban érdekelne, mit csinál annyi pénzzel? Kinek juthat még abból a pénzből? Na, erre válaszoljon az orbán. Vagy ha nem tud, akkor ugye támogatja az ügyészséget, hogy nyilvánosan a lőrincke körmére nézhessünk?

colonel Tigh 2015.12.16. 11:33:31

Orbán1: "semmifajta korrupciót nem tűrök el, tűrtem el a múltban, és nem tűröm el a jövőben sem".
Hogy is mondta korábban? Ne azt figyeljék, hogy mit mondok, hanem amit teszek? Teljesen igaz...

Punxsutawney Mormota 2015.12.16. 12:36:22

Ja, és még azt is mondta egyszer, hogy Ő soha nem hazudott :D :D :D

Kuntakintekitekinte 2015.12.16. 12:51:37

Emlékeim szerint ha valakinek bűncselekményről van tudomása, akkor azt köteles jelenteni, vagy ő is büntethető bűnpártolásért (aki ügyvédnek hiszi magát majd beteszi a megfelelő szavakat és törvényt).

Szóval génselejtes csúti vitya rajtad a világ szeme, feljelentesz, vagy mész a sittre.

wallenberg88051005 2015.12.16. 13:05:24

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1. Ha én Oroszország lennék, nem szélsőséges hanem mérsékelt pártokat pénzelnék, mert azok vannak hatalmon, és hatalmon lévő pártot sokkal kifizetődőbb pénzelni.

2. Ha én Oroszország lennék, nem pénzelnék olyan pártot, aki ingyen is szimpatizál olyan dolgokkal, amik az én törekvéseim.

Tehát nem életszerű hogy Oroszország a Jobbikot pénzeli, nem pedig a Fideszt.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tudományos libsizmus 2015.12.16. 13:08:25

Ne már, libsik? Csak nem a Jobbikot véditek?

Tudományos libsizmus 2015.12.16. 13:10:24

Index címlapon védelemzik a libsik a Jobbikot, basszus elvtársak, nem térek észhez. Nincsenek szavaim.

Magyarulaszlo 2015.12.16. 13:29:31

@Tudományos libsizmus:
Javaslom, hogy azt a hosszú bekezdést is olvasd végig ;)

Amúgy pedig igazad van, a manapság sajnos eléggé lenézett liberális demokrácia kínálja valóban a létező leghumánusabb társadalmi berendezkedési formákat, engedd meg, hogy Voltaire-t idézzem:
„Uram, egyetlen szavával sem értek egyet, de az életemet adnám azért, hogy mindet elmondhassa."

Azért ez szimpatikusabb, mint a nyers erő és a bunkósbot, nemdebár?

Zollerbá 2015.12.16. 13:33:41

" Az 1990-es parlamenti választásokon az MDF-KDNP-Független Kisgazdapárt összetételű kormánykoalíció képviselői között százharminc ügynököt találunk. Így már érthető Antall általunk sokat emlegetett kifakadása, nevezetesen: „Ha elfogadjuk az ügynöktörvényt, elvész a koalíciós többség’’. Hát bizony elveszett volna, vagy ha kiderül, hogy a Fideszesek között is tizenhét, az SZDSZ-nél negyvenhat, az MSZP-nél meg húsz ügynök található, de még a függetlenek között is ült két besúgó, új választásokat kellett volna kiírni Magyarországon.
Adják össze a számokat, s elsápadhatnak, az első, úgynevezett szabadon választott képviselők kétharmada ügynök volt. És akkor gondolkodjanak el azon, milyen lényeges magyarellenes törvényeket fogadott el ez a parlament. Mily mértékűvé vált Hazánk vagyonának ki- és átjátszása? Ha górcső alá veszik az „eredményeket’’, levonhatják a következményeket, egyáltalán nem véletlen kifosztásunk, a jog lábbal tiprása."
Lakatos Pál: Júdások a magyar parlamentben c. írásából
Magyar Világ 2005 márc. 31.

Magyarulaszlo 2015.12.16. 13:39:58

@wallenberg88051005:
Ha oroszország lennék, nem kockáztatnék, megvenném az összeset kilóra. ;)

A Paks2 megállapodás megkötésének a sebessége alapján a szerinted a Fidesz Putyiné, vagy nem?

A posztban is pont ezt írtam egyébként, csak nem fejtettem ki: " a Jobbik a többi rendszerváltó magyar párthoz hasonlóan elfogadja orosz tőkések támogatását".

Kuntakintekitekinte 2015.12.16. 14:12:19

@Magyarulaszlo:

Az idő meghozza a választ.

Ha a csúti ganét csak tervezik megmerényelni, akkor az csak a holdudvar seggnyalása az ellenőrizhetetlen hírekkel, ha sikerül akkor el lehet gondolkodni, hogy a függőlegesen kihívásokkal küzdő csökött méretű és agyú géniusz hol tett keresztbe farokadó gazdájának.

Richard Xenos 2015.12.16. 14:15:47

Orbán dehogy fog teríteni. Blöffölni tud csak az a büdös hazug patkány. Ideje lenne már lehúzni a wc-n a többi szarral együtt.

Pipas 2015.12.16. 14:22:00

Az mszp alatt még betiltani akarták a jobbikot, most meg "el a kezekkel a jobbiktól". Vicces. :)

az_igazi_trebitsch 2015.12.16. 14:29:51

@Pipas: Kissé nehezen esik le a tantusz agymosottéknál. Az írás nem a Jobbik mellett áll ki, hanem azt fejtegeti, hogy ha Orbán bizonyítékot követel az ellenzék vádjaira, akkor lesz szives ő is bizonyítékokkal alátámasztani a vádjait., bárkiről van szó. Most éppen a Jobbik van napirenden - ennyi az egész.
Tényleg olyan nehéz ezt megérteni?

Pipas 2015.12.16. 14:43:41

@az_igazi_trebitsch: "Tényleg olyan nehéz ezt megérteni? "

Én nem arról írtam, hogy miről szól "az írás", hanem arról, hogy miken hörögnek az indexen. Tényleg olyan nehéz ezt megérteni? :D

Tudományos libsizmus 2015.12.16. 14:48:02

@Magyarulaszlo:
Voltaire kérlek szépen, évekig élt - ma így mondanátok - közpénzen Nagy Frigyes udvarában, akit ti ma simán lenáciznátok.

Mivel nem volt jobb dolga, elkezdett intrikálni a porosz művészeti akadémia szintén francia származású elnöke ellen, Nagy Frigyes védte meg a faszit Voltaire-től. Később összekülönbözött Frigyessel, ezért elhagyta az udvart, de azért magával vitte Frigyessel folytatott bizalmas levelezését azzal a szándékkal, hogy Franciaországban "sajt alá rendezve" fikázza velük Frigyest. Ezt ti ma karaktergyilkosságnak mondanátok. Frigyes embere fogták el útközben és kobozták el tőle a levelezést.

Tehát Voltaire-rel nekem ne gyere, ha szabad kérnem.

Nyers erőről és bunkósbotról nem beszéltem, legalábbis magyarul. Hogy újbeszélül mit jelent, amiről beszéltem, azt neked kell tudnod.

N. Barbie 2015.12.16. 16:05:46

@Magyarulaszlo:
"Amúgy pedig igazad van, a manapság sajnos eléggé lenézett liberális demokrácia kínálja valóban a létező leghumánusabb társadalmi berendezkedési formákat, engedd meg, hogy Voltaire-t idézzem:
„Uram, egyetlen szavával sem értek egyet, de az életemet adnám azért, hogy mindet elmondhassa."
"

Elmorzsoltam egy konnycseppet, olyan meghato volt. Ez Voltaire koraban lehet, hogy igy volt, mara viszont "csak" annyit valtozott, hogy a libsik nemhogy nem hallgatjak meg az ellenvelemenyt, hanem egyenesen be akarjak tiltatni, el akarjak hallgattatni a veluk egyet nem ertoket, kulonosen, ha a masik oldal nem koveti a libsik altal imadott PC velemeny-diktaturat. Igy meg mar ugye a jelenleginek semmi koze a regi liberalizmushoz.

N. Barbie 2015.12.16. 16:16:13

orban nyilvan jol megfontolta mit is kell hazudozni a Jobbik-rol. Neveket persze nem emlitett, mert kapna erte a feljelentest, igy maradt ujra a kodszurkalas. Evek ota halljuk mar az orosz penzekkel vagdalkozast, soha semmi bizonyitek nem volt ra persze. Mondjuk ez a teny nem szokta zavarni az elsosorban ballib szellemi oriasokat, attol meg az egyik alap mantrajukhoz tartozik a Jobbik-kal kapcsolatban.
Kovacs Bela ugy szinten, kb. ket eve megy a duma, a fidesz par hete minden Jobbik-os kerdesre Kovacs Bela-val probal visszavagni. A fideszt se zavarja, hogy meg par nap es lejar a magyar hatosagok ideje a vademelesre, eddig semmi hir arrol, hogy lenne valami terhelo, de nem kapcsolnak, csak nyomjak tovabb a mantrat. Nagyon kivancsi vagyok mi lesz a duma a hatarido lejarta, magyaran a teljes bukta utan. :D

sutyerák 2015.12.16. 18:55:27

a ruszkik épp úgy játszadoznak a pártokkal ahogy orbán a talpnyalóival:mindkettőt támogatják és kijátsszák egymás ellen.

sutyerák 2015.12.16. 18:58:26

@N. Barbie: te nem szőke vagy,hanem kopasz. -úgy vélem.

Afrika steht an der Elbe 2015.12.16. 20:53:18

Hát ez marha jó: a Jobbiknak falaznak a liberálisok. Besza, behu.

N. Barbie 2015.12.16. 20:54:49

@sutyerák: Igazán tartalmas hozzászólás volt, ja, nem...

Magyarulaszlo 2015.12.16. 22:46:34

@sutyerák:
A nagyhatalmak már csak így szokták ezt csinálni.
És ezen illene persze itthon felháborodni, de ahogy a magyar ábra is mutatja, a nemzeti oldal nem megy ki az utcára, amikor a sajátjai hazaárulásáról van szó.

Magyarulaszlo 2015.12.16. 22:53:43

@N. Barbie: Érdekes kérdés, hogy a szabadságnak része lehet-e az, hogy valaki másokba belerúgjon. Szerintem nem, ami viszont azt jelenti, hogy meg kell védeni azokat, akikbe bele szoktak rúgni. Ez viszont azt jelenti, hogy vissza lehet élni a szabadsággal. Jobb tehát, ha nem rugdoshat mindenki kedvére, tehát még a fene nagy szólásszabadságnak is kell határokat szabni. Hogy hol vannak a határok, az pedig sajnos komoly kérdés.
Ahogy egy francia komikus fogalmazott: viccelni mindennnel lehet, csak nem mindenkivel :)

Visszatérve Voltaire-re, szerintem nincs igazad, az ő kora egyáltalán nem volt liberális, sem pedig demokrata. Az általa kimondott szavak viszont még ma is hitelesek és van érvényük! A tökéletes társadalom szerintem egy utópia, de emberséges és szabad rendszert létre lehet hozni. Még emberekkel is :)

Magyarulaszlo 2015.12.16. 22:57:12

@Tudományos libsizmus:
A nyers erő és bunkósbot alatt a tekintélyelvű, vezérelvű rendszerekre gondolok, ahol nem a közakarat, vagy a rátermettség dönti el, hogy kinek an igaza. Az olyan rendszereket, mint pl. Putyin Oroszországa. Voltaire-t illetően köszönöm az infókat, utánanézek. De annyit máris mondhatok, hogy nem kell szeretnem egy embert ahhoz, hogy egyetérthessek a mondókájával.

Magyarulaszlo 2015.12.16. 23:00:09

@Afrika steht an der Elbe: Örülök ha így értelmezed.
Bár nem tudom, hogy mennyire falazás ez. Kifejezetten tetszene, ha Orbán bizonyítékokat mutatna fel a Jobbik bűnözői kapcsolatrendszeréről. És az sem lenne élvezetmentes, ha kiderülne, hogy Orbán csak úgy a levegőbe beszél és hazudozik.

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.12.16. 23:23:24

@Magyarulaszlo:

Tudományos libsizmussal ne foglalkozz, nem érdemes. Reménytelen.

A cikkhez/témához. "Nem volt taggyűlés."
Ennyi.

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.12.16. 23:26:04

@Pipas:
"Az mszp alatt még betiltani akarták a jobbikot, most meg "el a kezekkel a jobbiktól". Vicces. :)"

Látom, neked sem sikerült megfogni a lényeget.

nu pagagyí 2015.12.17. 08:16:56

Elszámolási vita lehet a Fidesz és a Jobbik között.

nu pagagyí 2015.12.17. 08:28:29

@Tudományos libsizmus: Nem sokat mondtál, pedig nagyon erőlködtél. Az adott rendszer ellenfelei ugyanis az adott rendszerben élnek. Közelibb példa, hogy a kurva sok antikommunista is állami állásokban tengődött a Kádár-rendszer alatt, mivel akkor csak olyan volt. Lásd a harcos antikommunista párttitkárok, KISZ-funkcionáriusok, akkori állami, közigazgatási és vállalti vezetők tömegét a mostani illiberális pártokban.

N. Barbie 2015.12.17. 10:41:18

@Magyarulaszlo: Az mit takar, hogy "masokba belerugjon"?

Gyűrött Papír 2015.12.17. 11:47:29

@bértrollbosszantó_kovi1970: "A korrupció az, amiből kimaradunk." Így nincs korrupció az olvasatukban.

Magyarulaszlo 2015.12.17. 13:59:35

@N. Barbie: verbálisan bántani, érzékenységében megsérteni, méltóságától megfosztani, jogait lábbal tiporni, magánéletébe beavatkozni, nem egyenlően megítélni tetteit...
ilyesmi.

N. Barbie 2015.12.17. 14:45:43

@Magyarulaszlo: Ez igy semmi, esetleg van par peldad?
süti beállítások módosítása