Magyar politika és közélet, mi más?!

Csinn Bumm Cirkusz

Csinn Bumm Cirkusz

Sorostársak: Orbán és Gruevszki

2018. november 16. - Magyarulaszlo

Nehéz nem észrevenni a párhuzamokat a két csibész vezető történetében. Orbán valószínűleg a szívére hallgatott, amikor védelmébe fogadta a jelenleg börtönbüntetése elől bujkáló diktátortársát, barátját, illetve politikai mentorát.

Nem kétséges: a miniszterelnök ezen az ügyön sokat veszíthet.

Nyilván lesznek, akik bekajálják, hogy ez a bemenekítés jogszerű volt, vagy, hogy a Soros által támogatott baloldali kormányok elől menekülő hasonszőrű diktátoroknak sokkal, de sokkal erkölcsösebb dolog segítséget nyújtani, mint például a szír polgárháború borzalmai elől menekülő szerencsétleneknek. És nyilván létezik egy olyan értelmezési keret, miszerint "tessék, már megint megmutatta ez a faszagyerek az abcúg labancfattyának, hogy mi a magyar vircsaft".

Azonban ez az egész sztori már messziről orrfacsaróan büdös. A nemzetközileg körözött ex-macedón elnököt már az albán határ átlépések után fogadó magyar diplomaták, a segge alá tett magyar nagykövetségi autó, kérelmének "különleges" kezelése; mindez egyértelműen azt mutatja, hogy Orbán személyesen döntött a mentőakcióról (a másik fél oldaláról nézve: Gruevszki telefonjában nagyobb eséllyel volt meg Orbán száma, mint a makedón magyar nagykövetség, vagy a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal központi száma); Utóbb az ügy kommunikálása, a kormányzati közlemények, a jobboldali sértelmiség gyenge kommentárjai pedig színtisztán az értetlenkedés és hazudozás egyvelégét mutatják nem igazán mondhatók konzisztensnek.

Bizony ez az ügy csúnyán besározhatja Orbánt.

gruorb.jpg

Akkor vajon miért védi meg Orbán ezt a gazembert?

Érdemes egy picit összefoglalni a párhuzamosságokat.

Egy a kamu, egy a mantra

Gruevszki
találta fel a STOP SOROS szlogent, amely láthatóan felforgató erővel bír a demokratikus gondolkodást illetően elmaradottabb olyan társadalmakban, ahol a szólásszabadság elsősorban a politikai hazugságok, a gyűlöletszítás és az antiszemitizmus gátlástalan, állami szinten történő terjesztésében nyilvánul meg.
Orbán
kétségtelenül az a politikusa, aki a legsikeresebben hasznosította Gruevszki Soros-ellenes politikai sablonját.

USA barátjából Putyin bábja

Gruevszki
hatalomra kerülésekor még amerikai barát politikusként hirdetett nyugatos programot, majd szépen fokozatosan Putyin szövetségese lett. 2015-ben már csak politikai kaméleonként nevezte őt a nyugati média.
Orbán
hatalomra kerülésekor még a nyugat barátjaként óvta az ország vezetőit a Putyinnal való együttműködéstől, majd alig 4 évvel később már Putyintól tudta meg, hogy orosz hitelből akarja megvalósítani Paks 2-t, és hogy majd verseny nélkül adja a munkát a Roszatomnak (megjegyzem, ez tényleg az évszázad üzlete. az oroszoknak).

Erős kormány, stabil ország

Gruevszki
büszkén verte a mellét arra, hogy milyen stabilan kormányozza országát, nagy országépítőként próbálta történelmi tettként bemutatni országrablását. Aztán valahogy a valóság mégiscsak győzni tudott, és tessék, alig két évvel az elveszített választások után az erőskezű illiberálisból már csak egy börtön elől futó menekült maradt.
Orbán
százmilliárdokkal kampányolt, minden eszközt bevetett, hogy hatalmát megőrizze és ez 2018-ban még sikerülhetett neki. Ám Gruevszki példája egyértelműen bizonyítja, az illiberális rendszerek is véget érnek egyszer és bizony, Orbán is a szőnyeg szélére (vagy inkább a börtön közelébe) kerülhet abban a pillanatban, amikor a nép egy picikét tisztábban látja az Orbáni politika zsákutcáját, illetve az ellopott ezermilliárdokat.

A bukta tárgya: luxus közpénzen

Gruevszki
egy luxusautó saját célra történő beszerzése miatt bukott meg, amely látványosan mutatta be rendszerének korrupt mivoltát.
Orbán
kálváriaja nemrég kezdődött meg a Garancsi-féle magángépek és a luxushajó kapcsán. Nagy hullámokat vert és még nem látjuk a középtávú következményeit, egy biztos, még nem értük az ügy végére. 

Orbánnak már most elképesztő károkat okoz ez az ügy

belpolitilailag és külpolitikailag egyaránt, mert arcul köpte saját törvényeit, egy olyan bűnözőt rejteget, aki a saját népének okozott károk kapcsán nem hajlandó letölteni a rá jogerősen kiszabott büntetést. Nincs sem jogi, sem erkölcsi, sem politikai igazolása a történetnek, ez pusztán egy gazember gesztusa egy másik gazember felé.

És itt nemcsak erről van szó. Az a magyar miniszterelnök, aki tiszteletet követelt magának Európától és óriásplakáton hirdette, hogy itt mindenkinek be kell tartania a törvényeket, akinek az aláírása még szinte meg sem száradt a Néppárt által elé tett nyilatkozaton, amin kerek-perec vállalta, hogy keresztény, és demokrata sőt, tulajdonképpen bármit bevállal, aminek a betartására később senki sem kényszeríthetné, na szóval most ugyanez az ember:

- nem tartja tiszteletben a makedón bíróságok ítéletét,
- magasról szarik a védelmezettje elleni nemzetközi elfogatóparancsra,
- megsérti a magyar menekültjogi törvényt, amit éppen ő szigorított,
- simán a makedónok arcába hazudik,
- simán a magyarok arcába hazudik, és
- röhögve beint a Néppártnak, akik pont egy hete iratták vele alá, hogy demokrata lesz, és keresztény, és nem vizel a koktélosvödörbe a választási kampányzáró bulin.

De akkor miért ez az öntökönszúrás?

Ami most Gruevszkivel történik, az bizony Orbánnal is megtörténhet. Ennek a rendkívül erős kormánynak ugyanis a legtöbb tagja sittre kerül abban a pillanatban, ha Polt Péter védelmező kezei eltűnnek a történetből. És ismerve gerincességét és erkölcsi érzékenységét Gruevszkihez hasonlóan Orbán is gyáva szarként fog menekülni a börtön elől, sohasem fogja beismerni hazugságait és bűneit, és csak a börtön rácsai törik meg talán az arcára merevedett hatalmi gőgöt.

Vélhetően tehát Orbán egy picit "saját magát is megmenti", amikor Gruevszkinek menedéket nyújt a felelősségre vonás és a letöltendő börtönbüntetés elől. S miközben esténként az EU pénzekből felújított Schossberger-féle menekültkastély kandallója előtt üldögélve együtt kortyolgatják Csányi prémium vörösborait, valószínűleg Orbán fejében is egyre élesebben lüktet a kérdés:

vajon ő kihez menekül majd, amikor a valóság bekopog az ablakon?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csinnbummcirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr4014375939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helga Beauty Salon. 2018.11.16. 16:09:56

Gruevszki találta fel a STOP SOROS szlogent,

Akkor mentsük is meg!
És egy kérdés a szavaznivalóval kapcsolatban. Tényleg bilibe lóg a kezetek?

Sir Galahad 2018.11.17. 17:21:38

Valóban erősen vitatható a sztori, de a szerző téved: itthon egy szűk, a politika iránt erősen érdeklődő rétegen kívül az ügy senkit sem érdekel, egy hét múlva elfelejtik. Nemzetközi visszhangja sem lesz sokáig, vannak ugyanis ennél fontosabb problémák.

2018.11.17. 17:42:22

Igazából tényleg senkit sem érdekel ez. Nemzetközi téren sem, mert a "fejlett nyugati demokráciák" is tele vannak ilyenekkel. Itthon meg csak az a néhány birka foglalkozik ezzel, akik mindenben Orbán bukását remélik.

Jakab.gipsz 2018.11.17. 17:42:37

Teljesen mind egy milyen színű a macska, csak az a lényeges, hogy az egeret megfogja.

Tehát tök mind egy kitalálta ki a STOP SOROS szlogent.

Ezt a megalomániás sátánfajzat Sorost, a tudomány-filozófia kínpadján kell kivégezni, ez a munka pedig nem Orbán hatásköre.

Gyorgy007 2018.11.17. 17:55:21

Ez egy gumicsont a selejtes ellenzéknek :)
Ismét egy téma ami nem érinti az átlag magyar dolgozót.
Most szavazzak olyan fos/szar/mocsok/hitvány baloldalra, akit Gruevszki érdekel az én problémáim és igényeim helyett?

Gyorgy007 2018.11.17. 17:58:10

"Orbán
kálváriaja nemrég kezdődött meg a Garancsi-féle magángépek és a luxushajó kapcsán. Nagy hullámokat vert és még nem látjuk a középtávú következményeit, egy biztos, még nem értük az ügy végére." - De igen :)

Pont leszarom, hogy Orbán mivel utazik, ameddig az én érdekeimet képviseli.
Valami újat nem tud felmutatni a szaros baloldal a "vélt" korrupción kívül? Legalább egy csöves kézi levezetését, vagy egy mandulaszemű migráncs kisfijút aki Gyurcsánynál ünnepli a karácsonyt.

pioneer2016 2018.11.17. 18:00:58

@Gyorgy007: "én problémáim és igényeim helyett?"

Megnyugtatlak, a problémáidat és az igényeidet Orbán pont leszarja.

Gyorgy007 2018.11.17. 18:14:53

@pioneer2016: Engem aggasztanak az ingyenélő rétegek bővülése (migránsok) és a munkanélküliség.
Ezt a kettőt elég jól kezeli, minden mást pedig megoldok én :)

Az úthálózat is bővül, stadionok kirándulóhelyek létesülnek. Gyurcsány idejében mi volt? Zsanettozás, lincselés, gárdázás, szemkilövés és munkanélküliség.
Kösz, de most minden jobb! :)

lenörd hofstadter 2018.11.17. 18:16:05

Amíg orbán hazai rajongóinak a képességei odáig terjednek, hogy a budipapírt ajánlott a kezükbe fogni mielőtt kitörlik a seggüket, addig a csúti gané nyugodtan lophat...
Oszt jónapot, a rajongói köre életében a legnagyobb utazás a szomszéd falu búcsújába átutazni, ezeknek öröm ha hülyét csinálnak belőlük és ellopják a pénzüket és még nagyobb öröm ha ezt szeretett cigójuk teszi, fel sem tudják fogni ezt az ügyet, nem, hogy elítélni érte a bűnöző vezérüket...

Vírusbácsi 2018.11.17. 18:21:18

@Gyorgy007: ezért marad Orbán hosszú ideig hatalomban, mert nem értitek meg, hogy Orbán magasról tesz a te érdekeidre is, a hatalomban matadáson kívül semmi nem érdekli. Megtalálta a sokszor elsütött ellenségkép kreálás politikáját, és a szavazókat semmi tény nem érdekli, csak az, hogy megvéd minket az éppen aktuális brüsszel-soros-migráncs-rézf.szú bagolytól. Nem tudni mikor, és mitől, de pillanatok alatt fog összeomlani a rendszer.

Gyorgy007 2018.11.17. 18:24:46

@Vírusbácsi: Mitől omlana össze a rendszer? Ezt harsogják folyamatosan a baloldali kis helikopterek 8,5 éve, közben pedig naponta jön újabb giga multi Magyarországra (pl.BMW).
Gondolom a multik gazdasági szakemberei egy kicsit előrelátóbbak mint néhány balos politikus, aki remeg a hatalomért. Ez nekem nem az összeomlás előszele.

Vírusbácsi 2018.11.17. 18:34:24

@Gyorgy007: belülről fog összeomlani. Amikor az egyre növekvő, és egyre éhesebb oligarcha kör kevesebbet fog kapni, és valaki borítja az asztalt. A gazdasági sikereknél ne felejtsd el, hogy addig szalad a magyar gazdaság, amíg szalad a nyugati gazdaság is. Ha ott visszaesés lesz, itt is az lesz. Mikor gyurcsányt szidod - aki már 9 éve nincs hálistennek- ne felejtsd el hogy volt egy picuri világválság is, ezért is produkált szar eredményeket az ország. Ha ez a két kártevő gy.f. és o.v. eltűnne a francba egész jó hely lehetne ez az ország.

Gandosz 2018.11.17. 18:35:19

Ez az n+1-ik ügy, amibe
1, belebukik Orbán
2, csak rosszul jöhet ki Orbán.

Legalábbis az ilyen típusú blogok szerint.

Amibe bele fog bukni Orbán, az az, ha nem szünteti meg a CEUt!

Gandosz 2018.11.17. 18:38:09

@Sir Galahad:
Szerda óta a boltokban, metrón, vonaton, rendelőkben, éttermekben, edzőtermekben szinte csak Gruevszkiről beszél MINDENKI!!! És olyan felhanggal, hogy ebbe belebukik Orbán!

csakegyvalaszto 2018.11.17. 18:39:24

@pioneer2016:
Ebben az országban nem lesz változás, ha a nyílt utcán végeztetné ki a dalai lámát abba se bukna bele, mert kitalálnák róla hogy Soros ügynök volt, és az agyatlan szavazói még tapsolnánk is miatta. Szisztematikusan leépített mindent ami ebben az országban jól működött, Széchenyi forog a sírjában. Egy utolsó bűnöző pedig, csak azért nincs papírja róla, mert ugye Polt úr keményen dolgozik a hivatalában pont azt segítve ami ellen dolgoznia kellene.
Vicc, hogy pont az a szavazói réteg támogatja, akiket leginkább elnyom. Lelkük rajta, hogy aszisztálnak az országuk bedöntésében.

rallus 2018.11.17. 18:47:57

Érdekes, hogy a 36 000 liba értékű Mercedest megvásároltató (ráadásul ott van most is, az elvtársak ugyanúgy beletették a seggüket, mint Lenin elvtárs a meggyilkoltatott cár Rolls-Royce gépkocsijába. ) megpuccsolt min. elnök ekkora dühöt vált ki egy olyan országban, ahol Gyurcsány, Bajnai, Kóka, Medgyessy stb. szabadon jár-kel, sőt! Erkölcsi oktatásokat tart!

Thomas Dantes 2018.11.17. 19:02:44

Mit bukna rajta Orbán? Szavazatot? Azt nem fog sőt a Fidesz csak erősödik.

wolves84lb 2018.11.17. 19:03:08

@Gyorgy007: köszi gyurika, mind a 38 hozzászólásodat :)

wolves84lb 2018.11.17. 19:04:21

azért édes, amikor rögtön az első 6 hozzászóló fidesztroll lelkesen bizonygatja, mennyire gumicsont ez a téma, és különben is, soros meg gyurcsány :))) ki van adva a meló, mi, retkek? helgabutaszalon, gyurka és társaik...szánalmasak vagytok :)

nemecsekerno_007 2018.11.17. 19:08:49

@wolves84lb: "azért édes, amikor rögtön az első 6 hozzászóló fidesztroll lelkesen bizonygatja, mennyire gumicsont ez a téma..."

Pedig inkább az ellenzék szórja a gumicsontot, amire mindig rácsap a kormány mint pulyka a takonyra.... Ja nem. Muhahahahaha :)))))))))))))))))

wolves84lb 2018.11.17. 19:11:02

@nemecsekerno_007: mivan, csicska, te vagy műszakban szombat este? :) muhahahahahaha.

Menj, rakd seggbe batyufasz cimbidet, annak több értelme lesz, kis majom :)

S. Baldrick 2018.11.17. 19:11:47

@Gyorgy007:
1. A munkanélküliség leküzdése nem Orbán műve. Ha egy vállalkozás több terméket tud eladni (mert van rá kereslet) , akkor munkaerőt vesz fel, beruház... Majd lesz olyan is, hogy nem tudnak annyit eladni és szélnek eresztik a melósokat... A mindenkori kormányzat csak annyit tehet, hogy csökkenti a vállalkozások terheit, pénzzel "jutalmazza" a multikat és megnyirbálja a munkavállaló jogait. Ha világpiaci szinten visszaesik pl. az itt gyártott autók iránti kereslet, akkor szarban leszünk és Orbán sem fog tudni csinálni semmit (legfeljebb sorosozni meg migránsozni) .
2. Az ingyenélő rétegek tényleg bővülnek: A legfelsőbb körökben kell őket keresni! Nem furcsa egy kicsit sem, hogy ilyen Tiborcz-félék 30 éves korukra milliárdossá válhatnak? Ő biztos nem a "keményen dolgozó kisember" prototípusa.
3. Előfordul, hogy néha új utat is építenek (naná, hogy EU-s pénzből) de a meglévők nagy része bizony kurvára rossz állapotban van (és basznak hozzányúlni) . Az M1-es külső sávjai szinte járhatatlanok (8 év "kormányzás" után néhány gödröt befoltoztak rajta) . A mellékutakat meg inkább hagyjuk...
4. A stadionépítés csak annak a néhány kiválasztott építési vállalkozónak jó üzlet. Agyrém, hogy közpénzen kell eltartani az állítólagosan "professzionális" futballcsapatainkat. Állítom, a maguk erejéből még a béreiket sem tudják kitermelni. A normális üzleti világban az ilyenek lehúzzák a rolót oszt' jónapot!
Szerintem téged átbasztak, szarnak ezek rád. Itt csak az Orbán pereputty és kispajtásaik a fontosak. Vagy tán te is kaptál egy trafikot?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.17. 19:19:06

szerintem Orbán nem annyira hülye, hogy azért bevállalja ezt az ügyet, mert Gruevszki szimpatikus, hasonló nézeteket képvisel, de még csak nem is azért, mert hátha egyszer viszonozni tudja a segítséget. Szerintem ennél nyomósabb oka van bevállalni ezt a bevállalhatatlant: Gruevszki az évek során, a barátság idején, az üzletek során megtudott valamit Orbánról, vagy van közös, sáros ügyük, és azzal zsarolja Orbánt, hogy ha bukik, akkor tereget.

nemecsekerno_007 2018.11.17. 19:19:46

@wolves84lb:

Egyelőre nekem úgy tűnik, hogy ti jártok naponta házhoz lóf@szért és még észre se veszitek... Fura...

okleveles naiv 2018.11.17. 19:22:30

Szotyihas basa az elfoglalt budai várból eddig is leszarta, hogy a határon túl mit szólnak a dolgaihoz, néha a képükbe hazudik, bekajálják, aztán folytatja az ügyeskedést.
Azzal pedig még kevésbé foglalkozik, hogy a határon belüli birkák bégetnek, mert egyrészt úgysem bégetnek, másrészt ha bégetnének sem hallaná, ezermilliárdokból emel évtizedekre falat a szegényszag ellen.
A mogyoró fotelforradalmárok csak a neten keménykednek, így nem kell félnie, hogy úgy jár, mint bármelyik közeli vadkeleti országban - macedónoknál, szerbeknél, szlovákoknál, és igen, még a románoknál is, nesze neked balkán, helsinki az már nyugat - a korrupció és egyéb bűnök miatt felelősségre vont politikusok.

Gandosz 2018.11.17. 19:22:54

@math0: igen, igazad lehet, zsarolják Orbánt

okleveles naiv 2018.11.17. 19:29:12

@wolves84lb: Sajnos nem ők a szánalmasak, ők hitből, vagy fizetésért csókolgatják a vezírük papucsának orrán az egyre fényesebb pamutbojt és közben munkaidőben is és azon túl is röhöghetnek az ún. "ellenzéken" mint absztrakton.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.17. 19:29:19

@csakegyvalaszto: "Vicc, hogy pont az a szavazói réteg támogatja, akiket leginkább elnyom."

és akik a legjobban szívna miatta. mert a 4 elemis közmunkás-paraszt fogja legjobban megszívni, ami jönni fog.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.17. 19:49:52

Ballib bukás, ez ami biztos ebben az ügyben.

Magyarország Europa jövője. 2018.11.17. 19:51:08

@S. Baldrick: ". A munkanélküliség leküzdése nem Orbán műve"

Ha a gazdasag ugyis megy magatol, akkor a libbantak idejeben miert nem ment ????????
Miert volt 20 % munkanelkuliseg, meg allamcsod, meg 10 % allamhaztartasi hiany, meg 8 % inflacio ????????

Pelso.. 2018.11.17. 20:09:34

@Gyorgy007: Hogyne, OV a te érdekeidet képviseli.
Hogy benneteket milyen könnyű átvágni.
Mindegy, ezt érdemlitek.

kolomparlole1114 2018.11.17. 20:25:49

Orsós bolseViktátor maffiakápó már a menekülését készíti elő, jól jön neki egy hasonlóan korrupt geci, akit talán újra hatalomra juttat Putyin, és akkor a Cigánynak is lesz hova menekülnie amint ismét elűzi őt a magyar nép.

exterminador 2018.11.17. 20:28:59

Dehogy árt ez Orbánnak! Csakegyvalasztonak van igaza.

putris72 2018.11.17. 21:34:39

@csakegyvalaszto: index.hu/kulfold/2018/09/14/dalai_lama_europa_az_europaiake_a_menekultek_menjenek_haza/ Na ez a dalai láma véleménye! Amúgy a macedón elnök,hogy jött? Először egy jól értesült hír szerint, Malév géppel! Aztán meg női ruhába! Aztán meg gyalog,aztán meg magyar diplomata autóval,aztán meg Orbán magángépén! Malév géppel?Balibkéim mi van?? 24.hu/belfold/2018/11/15/gruevszki-eloszor-egy-magyar-kulkepviseleten-jelentkezett/

morph on deer 2018.11.17. 21:39:25

“Bizony ez az ügy csúnyán besározhatja Orbánt.“

És?
Illik a gumicsizmájához, tehát semmi gond! Meg egyébként is, “van az a pénz..”, amiért skár sáros is lesz valaki, arra a pár napra, amíg el nem ül a dolog.

A “kis család” meg már megint belljebb kerül pár kastéllyal, az is valami!

“Haladjunk kérem, haladjunk, nincs itt semmi látnivaló”- mondta az orbán szintjén kulturált törzsőrmester a régi “szép” időkben, és már akkor is neki volt igaza: kisvártatva hétköznapivá válik minden.

Bűnözők menhelye lett Magyarország, ahol a Bataclan terrorisáitól kezdve az ukrán gengsztereken és fehérorosz hírszerzőkön át az összes egyéb bűnöző mellett most már a korrupt politikusok menedéke is mi vagyunk!

Hű, de igazi magyar nemzetthy dolog ez, félázsiai türk- és ‘nyilas light’ testvéreim!
Csak így tovább!

Ja, és ne felejtsétek el bömbölni azt sem, hogy “több tiszteletet Magyarországnak” - mert egyébként ez senkinek eszébe se jutna mindezek ismeretében, mivel egy alávaló getzi népség teljesen meggyőző látszatát sikerült kialakítani magunkról...

Hála telhetetlenül kapzsi agyroggyant vezérünknek!
Kösz viktor, hogy a “magyar” mára azonos lett a jellemtelen haszonleső, ügyeskedő, gerinctelen lejmoló népséggel!
“Made in Felcsút”

(Tudom, hogy Székesfehérváron született és Alcsútdoboz volt a lakhelye akkor, tehát felesleges ezt szóba hozni, csak szólok.)

morph on deer 2018.11.17. 21:41:42

@rallus:
“sőt! Erkölcsi oktatásokat tart!”

Egy “orbán” nevű gerinctelen féreghez képest minden erkölcsi alapjuk megvan hozzá!

morph on deer 2018.11.17. 21:47:09

@nemecsekerno_007:
“ti jártok naponta házhoz lóf@szért és még észre se veszitek... Fura...”

Valószínűleg az a helyzet, hogy az említett ló annyira jelentéktelenül kicsi, hogy nincs is mit észrevenni!

Tudod, alig látszik ki a fűtött és locsolt felcsúti fűből, az lehet az oka..!

morph on deer 2018.11.17. 22:03:21

@putris72:
“Malév géppel?Balibkéim mi van??”

Fogyelj, orbánhitű agyrröszt, ez a hír a Politika című szerb napilapban jelent meg!
Szóval te kinek is magyarázol itt?
Vagy ez van a ndpiparancsban, aztán úgy is mindegy, hogy hülyeség, muszáj nyomni a mantrát?

Szólj az Árpinak, hogy pechje van, mert a liberálisok tudnak olvasni is!

Jó, tudom, ezzel a képességgel bárki lehetne akár frakcióvezető is a fideszben, de a liberális oldalon ez alapból megvan.
Tehát itt ismert, hogy az általad közölt és a habony-rogán testvérek által kiötlött hír úgy baromság, ahogy van!

Kicsit több melót kéne belefeccölni ezekbe a kamu hírekbe, mert így nagyon satnya a felhozatal, de komolyan!
“Húzzatok bele”, ahogy a Gyurcsány tanácsolta..:))))

élhetetlen 2018.11.17. 22:06:30

@Gandosz: „Amibe bele fog bukni Orbán, az az, ha nem szünteti meg a CEUt!”. Így van. Ha nem szünteti meg a CEU-t, az összes FIDESZes, meg a focihuligánok, akik azt sem tudják, hogy mi a CEU, majd az utcára vonulnak, kocsikat borogatni, kirakatokat zúzni, gyújtogatni, mert nekik megígérte Orbán, hogy megszünteti a CEU-t. Így van. Kénytelen lesz megszüntetni, nehogy a saját hívei lázadjanak. Ja. Tényleg kimennél gyújtogatni, ha nem szünteti meg Orbán a CEU-t? (Egyébként megszüntetni nem tudja, csak az amerikai képzés kerül át Bécsbe, pénzestől, hírnevestől, de te ettől boldog leszel). Tényleg, mi jó neked ebben?

Rоdney_2 2018.11.17. 23:24:28

A baltás ügy sem zavarta a hívőket.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.17. 23:26:13

Sorosékat zavarja, hogy a ballibsik általi üldözött politikai menekülteket segítsük.

Leooo 2018.11.18. 01:44:11

@Vírusbácsi: Első szelek közül itt van a Bige szaki Szolnoki műtrágyás kalandja! Nomeg voldemort nagyúr (sic!) , meg a Simonka a viharsarki suttyó.... A kicsike macskacápákat most kínálgatják fel a nagyhalaknak, mert fogy a konc!

Leooo 2018.11.18. 01:45:48

@maxvaI baIcán bircaman: A suk-sükölés az egy sajátos szellemi állapotot jelez ám...Mindig azt is jelölt!

pepin_nymburk 2018.11.18. 05:24:04

@Leooo: tévedsz, szerintem Bige bácsi műtrágyagyára Csányinak kell, és ahogy nézem, ha Csányinak, a magyar fociba milliárdokat öntő, nem korrektségéről híres üzletembernek kell valami, a magyar rendőrség vidáman segít

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 05:58:46

@maxvaI baIcán bircaman: kultúrembert zavarja, ha egy diktatúra még a menekültügyet is arra használja, hogy a hasonlóan gondolkodókat megmentse a börtöntől, a másképp gondolkodókat meg kirúgja.

ez is diktatúra, és embertelen görénység. most képzeld el, ha mondjuk Gyurcsányék rejtegettek volna egy Németországban korrupció miatt elítélt SPD politikust, te köcsög állat!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 06:01:24

@Magyarország Europa jövője.: "Ha a gazdasag ugyis megy magatol, akkor a libbantak idejeben miert nem ment ????????"

Na, a következő Fideszes fasz, aki még nem hallott a világgazdasági válságokról, mert a Habony Művekben ezt nem vették.

n3spr3ss0 2018.11.18. 06:07:46

Érdekes, DK feljelentés tett a bűnöző, idemenekült macedón miatt, rögtön kigyulladt az irodájuk. Micsoda véletlenek.

torró 2018.11.18. 08:23:48

Milyen érdekes az élet! Amikor ez a manus a Gyurcsány üzletfele volt akkor kuss volt róla. Most meg ezerrel Orbán, Orbán , Orbán! Ha jól néztem az ATv egyik műsorában,, még most is kapcsolatban van a Ferivel. De az oké! Úgy tesz mindenki, mintha Orbán lenne a mindent látó atyaúristen, és tőle függ minden. A lószart Mama! Ez megint gumicsont!

rallus 2018.11.18. 08:32:29

@n3spr3ss0: Gruevszki sokat tud Gyurcsányék balkáni üzleteiről és talán ez okozhatott öngyulladást az irodában. Arra fogadni merek, hogy az ezzel kapcsolatos iratok is sajnálatos módon eltűntek. Annak idején arra is fogadni szerettem volna, hogy Ferenc szakdolgozata csak akkor kerül elő, ha összeveszik Klára asszonnyal, de senki nem akart fogadni velem....

Magyarulaszlo 2018.11.18. 09:02:53

@torró: Vicces vagy.
Ki menekítette el a maki gengsztert a börtön elől? Orbán.
Ki kamuzik éppen az arcodba? Orbán?
Akkor meg hogy jön ide az, hogy ez az illiberális börtöntöltelék 10 éve, még nyugatbarát demokrata korszakában Gyurcsánnyal (és egész Európával) üzletelt?!

Maszatolásnak is nagyon gyenge ez így...

n3spr3ss0 2018.11.18. 09:10:50

@rallus: Igyál még egyet, lehet jobban beindul a gógyi.

Magyarulaszlo 2018.11.18. 09:12:20

@rallus: világos amit írsz.
Feri 10 éve valamit bizniszelt MSZP-s miniszterelnökként a Balkánon (ha te mondod...).
Majd gründolt egy új pártot a DK-t, és az új irodában az MSZP miniszterelnöki KORMÁNYZATI BÜNÖK elnevezésű dossziéit feltette a polcra, a muskátli és a Lenin összes közé.
Aztán amikor meghallotta, hogy Orbán kastélyában landolt a makedón veszélyforrás, gondolkozott, és nem volt jobb ötlete, inkább belopózott nagytitokban és felgyújtotta az egészet...
valahogy így?
:D :D :D :D

mondok egy jobb verziót:
Csúti Viktor brigádjának nincs semmi értelmes ötlete ezért legalább a saját tábornak szántak egy kis figyelemelterelést, felgyújtották tehát Ferkó irodáját, hogy aztán a suttogópropagandán keresztül elmondhassák, amit te is az imént.
Szerintem rémgyenge...

déjá vu39 2018.11.18. 09:13:47

Fideszes kommentelők: segítsetek megérteni, hogy miért ?

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.18. 09:16:50

@Leooo: Én egy közíró vagyok. Sok nyelven írok innen Szófiából. Néha keverem a ragozásokat.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.18. 09:18:30

@math0: Idegességedet megértem irántam, hiszen én fényes világító toronyként mutatok utat a nemzetközi karvalytőke ellen harcolóknak.

rallus 2018.11.18. 09:28:13

@Magyarulaszlo: A hamuból senki nem állapítja meg, hogy melyik papír égett el....Azt a károsult becsületesen felsorolja és ne legyenek kétségeink, hogy egy többször bérmálkozó mereven ragaszkodik az igazsághoz...

megamedve 2018.11.18. 09:45:48

A főgeci kiválóan érti amit csinál.
Ez az ország nem fogja leváltani.
Békésen biztos nem, de már erőszakkal se.

Gandosz 2018.11.18. 09:51:22

@élhetetlen: A CEU janicsárképző. Oktatói baloldali felforgatók, egy nemzetközi maffia részei. Távozzanak innen.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:10:26

@maxvaI baIcán bircaman: tökéletesen ugyanaz a szöveged, mint a kommunistáknak, és a stílus is ugyanaz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:11:59

@torró: konkrét állítás és bizonyíték? ja az nincs.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:15:35

@rallus: Tegyük fel, hogy Gruevszki valamikor üzleti kapcsolatban állt Gyurcsánnnyal, és tegyük fel, hogy erre vonatkozóan vannak Gyurcsánynak papírja.

Megmondanád, te húgyagyú, hogy Gyurcsány mi a fasznak tárolná az üzleti papírjait a DK irodában? Miért nem otthon van, és miért nem dobja be egyszerűen Kötcsén a kandallóba?!

Ha már összeesküvs-elméleteket gyártasz, legalább valami logikája, és értelme legyen!

Mint például annak, hogy Gruevszkinak bizonyítéka van Orbán svájci bankszámlájáról, mert utalt oda. Ezzel zsarolja Orbánt, ezért vállalta be a csuti geci ezt a vállalhatatlan embercsempészést. Na ebben van logika.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:17:12

@maxvaI baIcán bircaman: te egy közveszélyes elmebeteg vagy. autista.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 10:22:10

@math0:

Te akkora egy baromarcú köcsög vagy hogy B Á R M I T beszopsz a balliberrált médiának!!
Most itt van ez a koncepciós perek által elitélt macedon politikus és folyamatosan gyártjáátok az összeesküvés elméleteiteket!! Mint a büzös legyek döngetek a sztori körül :DD

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 10:23:04

@math0:

Inkább legyen valaki autista mint ateista meg pogány mint te

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:32:24

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: mi a tény?

1) Gruevszki bűnöző
2) illegálisan lépte át minimum az Albán határt, tehát illegális migráns
3) a magyar határt vagy illegálisan lépte át, vagy a kormány csempészett be hozzánk egy illegális migráns bűnözőt

ezek tények. elég szar ez nektek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:33:01

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "inkább legyen valaki autista mint ateista meg pogány mint te "

látom, neked ezt már sikerült is elérned, te elmebeteg!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 10:34:00

@math0:

Faszt bűnöző. Koncepciós eljárásban lett elitélve
Macedónia müveleti terület a NATO és Oroszo. között.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:35:18

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Koncepciós eljárásban lett elitélve"

jaja, mint az ISIS terrorista, azt is fogadjuk már be akkor!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 10:38:54

@math0:

Mit kerestél te Indiában különben is?? Buddhista isteneket imádni mentél, te POGÁNY, te! Miért nem maradtál ott a mocsokban a cigányok között?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:39:28

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: azt, hogy ti mit hazudtok koncepciós eljárásnak, az nem érv. semmiféle bizonyítékod nincs erre, hasból hazudoztok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:40:19

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: semmi közöd hozzá, és nem tartozik ide, terelsz, mocskos, náci faszfej!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 10:47:55

@maxvaI baIcán bircaman:

Ez a hülye elutazott bazmeg Indiába a cigányokhoz buddhista szobrokat, meg isteneket imádni :DDDDDD Az orbánfóbián kivül keresztyénfóbiája is van az idiótának :DDDDDDD

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:52:27

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: ezt onnan tudod, hogy írtam a hindu és buddhista vallásról egy kritikát. de odáig nem jutottál el a 80-as IQ-ddal, hogy kritikát írtam, és behazudod, hogy "imádni".

te nagyon beteg idióta vagy.

illiberális 2018.11.18. 10:52:27

"Nyilván lesznek, akik bekajálják, hogy ez a bemenekítés jogszerű volt, vagy, hogy a Soros által támogatott baloldali kormányok elől menekülő hasonszőrű diktátoroknak sokkal, de sokkal erkölcsösebb dolog segítséget nyújtani, mint például a szír polgárháború borzalmai elől menekülő szerencsétleneknek"
Első megjegyzésem: Miért is diktátor Gruevszki ? Szabad választásokon bukott meg majd egy a mai magyar átlagviszonyokat nézve egy semmiség miatt egy luxusautó lenyúlása miatt börtönre ítélték. Ne diktátorozzunk le mindenkit aki nem liberális meg nem csípi Soros bácsit. A faszi egy korrupt gazember de nem diktátor!!
Második megjegyzés: Ne mossuk össze a szír polgárháború borzalmai elől menekülő szerencsétleneket (már csak azért sem mert ilyenek ma már nincsennek ma már inkább visszatelepülnek a szírek a török határon felállított menekülttáborokból mivel a harcok nagyjából véget értek) a gazdasági okokból menekülő illegális bevándorlókkal. A mai menekültek 99%-a gazdasági menekült erről a macedón csibészről sok mindent mondhatunk de azt nem hogy gazdasági menekült. Egyébként is az igazi háborús szír menekültek a török határon éltek menekülttáborokban, azok akik illegális határátlépőként végigvándoroltak egész Európán keresztül hogy a legnagyobb segélyt ígérő németeknél kössenek ki gazdasági menekültek még akkor is ha eredetileg a háború üldözte el őket.
Az igaz hogy óriási politikai hiba menedékjogot adni neki (megkapta már?) de Orbán ma ezt is megteheti mert Orbán ma mindent megtehet ebben az országban!!
Legutóbbi beszédében Orbán elmondta hogy 1000milliárdos nagyságrendben gondolkodik Pénztáros Lőrinc vagyona 300Milliárd ezek szerint még 700 Milliárddal kell gazdagodnia és akkor meg lesz az 1000Milliárd!!!

2018.11.18. 10:52:51

Engem csupán az zavar, hogy a törpénk miatt ismét országokkal rúgjuk össze a port! Egyszerűen nem hiszem el, hogy a választó polgárok azt akarják, hogy minden ország utáljon minket. Miért kell a korrupciót, az embercsempészetet teljes vállszélességgel támogatni?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:55:44

@illiberális: az elég világos sorrend, hogy a bevándorlók között ez a sorrend

1) menekült
2) gazdasági menekült
3) börtön elől menekült

3-as a legrosszabb. Gruevszki ide tartozik. na most

A) Orbán a legrosszabb bevándorlót csempészte be Magyarországra
B) Orbán a legjogosabb menekülteket is elutasítja a tranzitzónából. vizsgálat nélkül, és erre most már törvényt is hozott

ha ez szerinted rendben van, akkor te egy idióta görény vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:57:58

@illiberális: "Egyébként is az igazi háborús szír menekültek a török határon éltek menekülttáborokban, azok akik illegális határátlépőként végigvándoroltak egész Európán keresztül hogy a legnagyobb segélyt ígérő németeknél kössenek ki gazdasági menekültek még akkor is ha eredetileg a háború üldözte el őket."

tehát neked az a bajod, hogy egy háborús menekült nem marad olyan országban, ahol nincs jövője, és a gyerekei adott esetben még iskolába se tudnak járni.

nagy görény vagy, mit ne mondjak!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 10:58:06

@abcd1234:

Miért utálna minket minden ország??, Ez a tévképzet csak a te balliberális fejedben van.

S. Baldrick 2018.11.18. 11:00:33

@maxvaI baIcán bircaman: "hiszen én fényes világító toronyként mutatok utat"

Amolyan halovány fényű Elios világítótoronyként?

felső határ nincs 2018.11.18. 11:24:30

nem ertitek

akarhany Grabowski ugy lehet, a ballibekre akkor se szavaz a nep

CSAK Orbannak van strategiaja, hogy nezzen ki 10 ev mulva a gazdasag, az egeszsegugy, az oktatas. Senki masnak.

Nem jon atombomba, nem segit a mikulas, nem jon vissza a nepszabo, semmilyen csoda nem tortenik. Ez az ugy egy nulla, ugyanolyan nulla mint a baltas gyilkos ugy max. a ballib szopja meg, Orban biztos nem.

apro_marosan_petergabor 2018.11.18. 11:32:34

A makedón bevándorlás ellenző politikus, Mo-nak még a hasznára lehet. Amellett sokat tudhat Gyurcsányról, aki korábban igencsak kereste a társaságát. Jé, mióta megjött Mo-ra, leégett a DK irodája...

morph on deer 2018.11.18. 11:41:22

@illiberális:
“ma már inkább visszatelepülnek a szírek”

Nem egy garantáltan egészséges ötlet: már közel harminc visszatelepülőt végeztek ki a korábbi tiltakozásokban való részvétel miatt.
Csak a teljesség kedvéért.

S. Baldrick 2018.11.18. 11:43:47

@felső határ nincs: "CSAK Orbannak van strategiaja, hogy nezzen ki 10 ev mulva a gazdasag, az egeszsegugy, az oktatas. "

8 évnyi "kormányzás" után én még nem látom, hogy az egészségügyet és az oktatást milyen stratégia mentén képzelik alakítgatni (de lesz még itt gond a nyugdíjrendszerrel is) . Jobb nem lett egyik sem, az biztos.
Arra viszont biztosan van stratégia, hogy a következő 20-30 évben még mit szerezzen meg magának az Orbán-pereputty.

felső határ nincs 2018.11.18. 11:46:16

@S. Baldrick: te nem latod de attol meg siman haromnegyedet kap a patas

hisz masnak meg programja sincs, vagy az nem jut el a nephez, vagy eljut, de egy baromsag az egesz

morph on deer 2018.11.18. 11:52:50

@felső határ nincs:
“akarhany Grabowski ugy lehet, a ballibekre akkor se szavaz a nep”

És ez itt és most kit érdekel?

Tőlem akár szentté is avathatjátok a nemzetthy főspermát, a véleményemen nem változtat, hogy egy aljas haszonleső, gerinctelen féreg, aki az anyját is eladná, fél petákért, ha az már nem lenne túl feltűnő...

Ja. Vannak “hosszú távú tervei” a saját gazdagodására és a magadfajták további kiszipolyozására!
Baxki, 9 azaz kilenc fociakadémiát alapiít a határokon túl, - és te fogod fizetni, amíg rád nem szakad a kórház teteje valahol, vagy a gyerekedre a szakadt iskolája, ahová egyébként is csak az eső ellen jár, mert tanár már alig van.

De százmilliárdok vannak, hogy az egyik leghülyébb dologba ölje bele, mert valaha egyszer focista szeretett volna lenni!

Bár lett volna tehetségesebb!

felső határ nincs 2018.11.18. 11:54:56

@morph on deer: nemsokara mar nem csak fociakademiakat fog alapitani a hataron tul

fontos es nagyon nepszeru eleme a programnak a trianoni teruletek fokozatos felvasarlasa

morph on deer 2018.11.18. 12:32:47

@felső határ nincs:
Hát hogyne!
A felvásárlók körében. Habony tévét, Mészáros szállodákat, stb., megy az.
Te mit vettél?

Egyszerűbb kérdés: Mari néni fidesz szavazónak miért lesz jobb, ha egy fél város orbánéké lesz Szerbiában, ha ráadásul Mari néni tősgyökeres magyar, mindenféle határon túli rokonság nélkül?

Vagy úgy bármelyik normális embernek, aki egy épkézláb Európában és egy nyugodt, békés Magyarországon szeretne élni?

Én személy szerint teszek Trianonra, pedig a családom (volt) birtokai jórészt a határon túl vannak, csak éppen Burgenland az a hely, ahol nem vásárolgatnak a fideszes strómanok.

Szóval miért is jó az, ha orbánéké lesz fél Szerbia, például?

felső határ nincs 2018.11.18. 12:34:29

@morph on deer: Az uri dolgok az uraknak valok, mi ebben az ujdonsag? Terjeszkedik a nemzet.

illiberális 2018.11.18. 12:57:07

@math0: Nekem aztán tök mindegy hogy a szír menekült a német állam pénzéből él vagy a török állam pénzéből (nyilván nagyságrendileg jobban jön ki a németből) csak ne nevezzük háborús menekültnek azokat akik már nem a háború elől menekülnek, mert Törökországban nincs háború meg Görögországban meg Boszniában, stb. sincs ha azért megy Németországba hogy gyerekei ott járjanak iskolába hogy legyen jövője akkor ő bizony már gazdasági menekült. Látod így is hozzálehet szólni hogy nem görényezed le a másikat mert ez bizony Téged minősít.

Magyarulaszlo 2018.11.18. 13:51:29

@felső határ nincs:
Orbán tevékenységét már nem szükséges magyarázni a magyaroknak az oktatás és az egészségügy kapcsán: leépít és alulfinanszíroz mindent, ami nem az ő biznisze...

Az oligarcháknak meg persze jár a luxus oktatás és luxus kórház (Ráhel szerinted hol tanult? hol szült? a zabigyerekről nem is beszélve), a magyar nép viszont dögöljön meg ott ahol van...
Ha szerinted ez a helyes nemzeti stratégia, akkor gratulálok.

Amúgy örömmel olvasom soraidból, hogy szerinted van valamiféle stratégia a lopáson kívül,
én ilyesmit 15 éve nem láttam, lécci küldj már forrást!!!

morph on deer 2018.11.18. 14:18:47

@felső határ nincs:
“Az uri dolgok az uraknak valok”

Na ez az!
Hogy jön a képbe akkor orbán, Mészáros, vagy Habony, hogy a pereputty csatolt részeit ne is említsem?
Ez nem a nemzetről szól, hanem a telhetetlen harácsolásról, semmi több!

Csak a kedvedért nemzeti színű csomagolásban, és lám, máris elfogadhatónak tartod te is...
Őszintén, szerinted valóban ez viszi előbbre az országot?
Szerintem csak visszalöki az “urak” és szolgák szintjére, amit már legalább száz éve el kellett volna felejteni...
Hát nekünk nem sikerült, úgy látszik.

szepipiktor 2018.11.18. 15:25:44

Nem igazán akarok foglalkozni a sokadik egyen-poszton, melyek lényege a elenzék híveinek a még megmaradt morzsáinak a tűzbentartása, illetve a poszterekj vágyainak a közzékiabálása.
Ez az ügy nem rendkívüli, ez az orbáni terv - amit napi szinten "élvezünk" itthon - szerves része, igazodik a putyini direktívákhoz.
Szóval ha kikivánkozik, hát ki kell adni, de lényeges dolog ebből a galád ügyből nem következik.
Az azeri baltás kiadásából lett?
Na ugye!
.
De, bzdmeg!
NEM MAKEDÓN!!!
(mint a makedón magyar nagykövetség)
Semmi köze a délszláv, bolgár rokon népcsoportnak a ókori Makedón államhoz.
Egy magyar blogger miért erőlteti ezt?

Sir Galahad 2018.11.18. 16:42:07

@Gandosz: Nem akarlak elkeseríteni, de én nem ezt tapasztalom, pedig nem élek bezárkózva. Én erről a témáról csak azoktól hallok, akiket nagyon-nagyon érdekel a politika, és ők bizony elég kevesen vannak. Le merem fogadni, hogy egy hét múlva már ennyire sem lesz ez a sztori érdekes.

kvadrillio 2018.11.18. 16:53:36

NA, KEZDŐDIK KUBA KIFOSZTÁSA ...IS !!!....SZEGÉNY.-., SZEGÉNY....KUBAIAK !!!

Kuba nem lesz többé kommunista állam

Új alkotmány készül: mindenkinek joga lesz a magántulajdonhoz.

november 16., 05:41

kvadrillio 2018.11.18. 17:38:25

OHHHH ! ÉS MENNYI NYÖGDÍJEMELÉST KAPTAK A HALÁLRAÍTÉLTEK ???
Vége az udvarlásnak, elkezdett megszorítani a kormány
nepszava.hu
Publikálás dátuma
2018.11.17 15:59
Petschnig Mária Zita a számok embere, strukturált gondolkodónak tartja magát FOTÓ: VAJDA JÓZSEF
Fotó: /
Hat éves rekordot döntött az infláció, miközben a magyar gazdaság nem erősödött meg - Petschnig Mária Zita gyorselemzése.
A magyar gazdaság növekedési üteme (idén 4,5 százaléka) nem tartható fenn, bármit is mondjon a Pénzügyminisztérium, magyarázta Petschnig Mária Zita a Millenium Intézet podcastjában.
Hiába jósol négy százalék fölötti gazdaságbővülést a tárca, már a Matolcsy György vezette jegybank is ennél kisebb növekedéssel kalkulál. Az ok egyszerű: apadnak az uniós támogatások, továbbá nem lehet büntetlenül fellazítani a pénzügypolitikát, indokol a Pénzügykutató Zrt. főmunkatársa.
. A fegyelem persze jövőre még nem áll teljesen helyre, hiszen lesznek választások, de már nincs olyan heves udvarlás (értsd: pénzosztás a választói csoportoknak). Ezt bizonyítja, hogy a Pénzügyminisztérium megszorít: visszavette a lakáskasszák támogatását, csökkentette a kifizetett előlegek (különböző pályázatokhoz) mértékét.

Az igazi baj, hogy magyar gazdaság potenciális növekedése nem erősödött meg – nem véletlen, hogy az MNB 1,6 százalékkal számol. Ugyanis a tapasztalatok azt mutatják, átmeneti időszakban (értsd: az előző uniós ciklus pénzei már kifutottak, az új ciklus támogatásai meg még nem érkeztek meg) ennyit tud magától a gazdaság.

Ráadásul a növekedést a foglalkoztatás bővülése segítette. Csakhogy ennek vége. Egyrészt már 600-700 ezer magyar dolgozik külföldön – és ők zömmel jól keresők, fiatalok. Másrészt egyre csökken – demográfiai törvényszerűségek okán – a munkaképes réteg. Harmadsorban lényegében semmit nem tett a kabinet a munkanélküliek (és ez esetben a közmunkások is idesorolhatóak) érdemi képzése, átképzése érdekében.

3,8 százalék
"az infláció, erre hat éve nem volt példa."

Nincs közöttünk csicska 2018.11.18. 17:49:57

szavaznek gruevszkira, ha nem lenne orban

de ballibara soha ha

nemecsekerno_007 2018.11.18. 18:54:25

@morph on deer: Mégis csináljátok :)))))))) Ez annyira szép :)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 19:06:05

@illiberális:

1) a háborús menekültnek nincs olyan definíciója, hogy hányadik ország. Ez a Habony művek ostoba hazugsága.
2) Nekem, az embereknek, Európának nem mindegy, ha a szír gyerek Törökországban megfelelő tanítás nélkül egy a vallási szélsőség által könnyen beszippantható tucatterrorista lesz. Ha neked ez mindegy, akkor sajnállak, de akkor fasznak hisztizel a szír menekültek miatt, te fasz?!
3) A német állam támogatást nem te fizeted, úgyhogy kuss, fogd be, ostoba náci!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 19:07:47

@Magyarulaszlo: pontosan. egyébként ott baszták el, hogy ha nincs orvos, akkor 2 millióért sincs orvos, és Orbán is megdöglik. mondjuk ő még mehet külföldre, de mi van, ha sürgősebb az eset, pl szívinfarktus?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 19:09:24

@felső határ nincs: " Az uri dolgok az uraknak valok, mi ebben az ujdonsag?"

semmi, ez a sötét középkor volt, és már kétszeresen meghaladtuk, te köcsög!

a másik meg, hogy Orbán és Mészáros is egy tajparaszt.

Nincs közöttünk csicska 2018.11.18. 19:10:35

@math0: szerencsere a lipsik nem ugathatnak bele ki menekult ki nem

EZ MAGYAR ORSZAG

2500zal van tobb orvos mint 2010ben, 2x annyi az orvosok atlagkeresete mint 2010ben, kivancsi vagyok mivel kampanyolnak majd a budoslipsik 2022ben

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 19:11:52

@szepipiktor: Orbán illegális, bűnöző migránst csempészett be az országba. nem nagy ügy? pofán szarta magát. értelmes embernek ezután hiába beszél arról, hogy illegális, bűnöző migránsokat nem engedünk be az országba. Nyugaton is lesz ennek még következménye, nem biztos, hogy megtudod, és nem azonnal, mert a nyugat nem hirtelenkedik.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 19:14:21

@Sir Galahad: sokáig tart a menekültügyi eljárás, fognak még az gazságnak szálai kibomlani. itt marad ez a geci az országban. ha az EU-ba megy, akkor meg azért lesz ügy. de minden más ország kiadná, szóval inkább marad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 19:15:40

@Sir Galahad: ja és valamiből élnie is kell ennek a naplopónak, tehát vagy állami támogatáson fog élni, vagy lopni fog. és ez a maffiózó nem elégszik ám meg a támogatással, tehát lopni fog. dolgozni meg nem tud, érteni semmihez nem ért, akárcsak a csuti paraszt.

Nincs közöttünk csicska 2018.11.18. 20:19:03

@math0: eddig mondjuk a libbancsokon kivul meg senkit nem erdekelt a gurevszki ugy kulfoldon

NYT, WP es mas lipsi lapok majd megirjak amit a pesti zsidoktol atvesznek, azt jonapot, annak a kornek nincs befolyasa a trump kormanyra

Gandosz 2018.11.18. 20:23:00

@illiberális: Ha@math0: "Orbán illegális, bűnöző migránst csempészett be az országba. nem nagy ügy? pofán szarta magát"

percenként szarod magad pofén, pubi

Gandosz 2018.11.18. 20:25:28

@Gandosz: Természetesen ez math0nak szólt elsősorban

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 21:15:07

@Gandosz: "pofén", bazdmeg?!

percenként szarod magad pofán, pubi

illiberális 2018.11.18. 21:29:04

@math0: Ritka beteg és frusztált faszi vagy! Legalább elolvasnád mit írok és arra reagálnál! (Pl.leírtam hogy Nekem aztán édesmindegy hogy a törökök vagy a németek segélyéből élnek a szír menekültek erre válaszolsz hogy a német támogatást nem Te fizeted úgyhogy kuss ostoba náci)
Persze aki veled nem ért egyet az ostoba,görény,fasz,náci stb.
"

Nincs közöttünk csicska 2018.11.18. 21:37:27

@math0: helyes, korrekt cikk, orban kottajabol

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 21:58:14

@illiberális: ha édesmindegy, akkor minek erőlködsz itt, hogy minek nevezzük őket, akkor az is édesmindegy. ráadásul igazad sincs, faszságot erőltetsz. mi a fasznak, te beteg baromállat?!

Gandosz 2018.11.19. 17:26:43

@math0: számítógépes algoritmusok automatikusan javítják az elütéseket; te még ne vagy ezen a szinten, butább vagy

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 17:38:19

@Gandosz: a buta te vagy, mert még installálni sem tudsz egy ilyen algoritmust.

illiberális 2018.11.19. 18:43:11

@math0: Erőlködni Te erőlködsz, de olyan hülye kis buzi vagy hogy fel sem fogod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 20:25:08

@illiberális: Erőlködni Te erőlködsz, de olyan hülye kis buzi vagy hogy fel sem fogod.

Gandosz 2018.11.19. 20:54:31

@math0: Hány zsákfalu van és mennyien élnek bennük?
Mennyi a 4 elemit végzettek száma?

élhetetlen 2018.11.20. 02:36:57

@Gandosz: Bocs csak visszanéztem, és ez szórakoztató. „számítógépes algoritmusok automatikusan javítják az elütéseket; te még ne vagy ezen a szinten, butább vagy”. Mi van, neked sem javította a ne-t nem-re? Mi az a ne vagy ezen a szinten? Azt hiszem simán égés, főleg azután, hogy miről írtál.

Gandosz 2018.11.20. 05:18:27

@math0: Hány zsákfalu van és mennyien élnek bennük?
Mennyi a 4 elemit végzettek száma?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.20. 19:52:20

@Gandosz: hány menekült érkezett Európába, hányan lettek terroristák, vagy erőszakoltak meg nőket?
süti beállítások módosítása