Magyar politika és közélet, mi más?!

Csinn Bumm Cirkusz

Csinn Bumm Cirkusz

Viktor, Neked elment az Öszöd

2017. április 16. - Magyarulaszlo

Az öszödi beszéd 2006-ban olyan erős felzúdulást váltott ki, hogy abba az egész baloldal beleremegett, és azóta is agonizál. Abban a helyzetben úgy tűnt, hogy a hazug, lebukott szocialistákkal szemben Orbán képes megvédeni a magyarokat, a nyugdíjakat, az oktatást, az egészségügyet és a nemzeti sportot. Fontos tudnivaló, hogy ezt a politikai ajándékot ingyen kapta Orbán. És ami könnyen jött, az most könnyen el is ment.

Az ölébe hullott balatonöszödi hazugságbeszéddel a hóna alatt Orbán úgy tudta magát újrapozícionálni, hogy közben jóformán semmit sem kellett tennie: a szocik minden nyilatkozata és tette egyre gyatrább helyzetbe hozta a baloldalt, míg Ő nem tudott rosszat lépni. Egyértelműnek tűnt, hogy a következő választáson az ölébe hullik a hatalom, ez pedig villámgyorsan átpolarizálta a teljes politikai térképet és pár hónap alatt elfelejtette mindenki korábbi elnöksége minden visszásságát; és valódi politikai program nélkül is teljes politikai és erkölcsi diadalt aratott.

Hát, az erkölcsi fölényt most elvitte a cica.

Vezérünk képes volt arra a felfoghatatlan csodára, hogy komolyan vehető ellenzék nélkül, az elérhető legnagyobb mértékű hatalom birtokában és egy viszonylag jól prosperáló gazdasági helyzetben nullázza le saját hitelességét, gyávának, gyengének és kicsinyesnek bizonyul, ami bizony óriási hiba egy nyugati igényekkel, de keleti reflexekkel bíró szavazóközönség szemében. Vége van, ennyi.

Az utcán tömegek vonulnak fel, spontán mozdulnak meg felszabadult fiatalok tízezrei és tapinthatóan vége a félelemnek, vége az agóniának, és a tespedtségnek. Egész generációkat mozdított meg sikeresen a CEU elleni fellépés brutálisan gyors és hazug kivitelezése, azaz nem más, mint Orbán maga.

Erkölcsi válság ez, amely mögött van jön egy politikai válság és egy gazdasági is, amelyeket még nem láthatunk tisztán, csak feldereng, mint egy fenyegető vörös csík a láthatáron, amely jelzi, hogy bizony vihar jön holnap, nem is kicsi.

A következő sorokat hadd címezzem elnökünknek, aki valamikor a kilencvenes évek elején megengedte, hogy tegezzem, úgyhogy most élni fogok ezzel a lehetőséggel.

Viktor, hitetlen vagy, nem keresztény!

Üldözöd a szegényeket, elzavarod az üldözötteket, nem bocsátasz meg senkinek, nem kell ide ennél több bizonyíték. Amikor kell, akkor persze nyakadba veszed a keresztet, vagy fejedre a kipát, és azon sem lennék meglepődve, ha a seggedre félholdat tetováltál volna, tekintettel a gyakori közel-keleti utazásaidra. Az, hogy a keresztény egyház megtűr, elsősorban anyagi kérdés és nem a Te erkölcsi mélységeidről szól, hanem jóval inkább Semmilyen Zsolt áldozatos munkáját dicséri.

Viktor, nem vagy demokrata!

A demokrácia a szabad választásról szól, a nyitott politikai versengésről, az emberi jogok védelméről és arról, hogy a népnek ráláthat és beleszólhat közös dolgainkba, a politikus pedig felelősséggel kormányoz. Namármost a felsoroltakhoz Neked még csak véletlenül sincs semmi közöd; az emberi jogi mentorod Putyin, a népszavazás intézményét pedig olyan hatékonyan kinyírtad, hogy még te sem voltál képes érvényes eredményt elérni, pedig tiéd a pénz, a sajtó és a hatalom.

... Aszondja Viktor: "nem baj, a Parlament működik ellenzék nélkül is" Namost annak idején erre már rájött Rákosi elvtárs is.... csak ő nem merte kimondani!

Hofi Géza 3:40

Viktor, te nem vagy Európai!

Nem érdekelnek a génjeid, sem az etnikai hovatartozásod, csakis és kifejezetten a politikai kultúrádra gondolok, amikor azt mondom, hogy egy ázsiai barbár vagy, nem pedig európai politikus. Javaslom, hogy gondold végig a következőket:

  • Európában az egyetemeket építik, nem pedig elpusztítják
  • Európában tárgyalnak, egyeztetnek, ahol kinyilatkoztatnak és diktálnak, az Közép-Ázsia
  • Európában az az erős, aki képes egyensúlyt teremteni és jó döntéseket hozni, A Közép-Ázsiái új haverjaid azok, akik jó nagy erővel tolnak át döntéseket a nemzeti együtt-lihegés jegyében
  • Európára az öngondoskodás és a szociális rendszerek a jellemzők, Te viszont kinyírtad a pénztárakat és egy Afrikai nyugdíjmodellt akarsz meghonosítani.
  • Európa keresztény és kulturált, te viszont egy mucsai paraszt szintjén osztod az észt (elnézést kérek a mucsai parasztoktól a hasonlatért) és a pozíciókat: a kartellező áruló haverod fiát (gyk: Szíjjártó Péter) meg a focista haverjait teszed a külügy élére, az olajfoltos zakóban pöffeszkedő Pintért rendcsinálónak, és tulajdonképpen nem tudnék egyetlen európai szintű elmét sem megnevezni a kormányodnak még a környékén sem: Áder tegnap iratkozott ki, Pokorni elmenekült a polgármesterségbe, Deutch Brüsszel levegőjét szippantgatja, a régiek pedig csak csendben nézik őrületed kiteljesedését.

Viktor, hazaáruló vagy

És ez annyira egyértelmű, hogy elég csak a kulcsszavakat leírnom: a folyamatos orosz seggnyalás, a Paksi atombuli, sunyi CEU bezáratás, orosz kód az adatgyűjtő honlapon, a közpénz-jelleg fosztás és a fosztogatás, a civilek vegzálása, az összes létező fék felszámolása, az Alkotmány bíróság elfoglalása, satöbbi, satöbbi, hosszú lesz a vádirat.

A pereputtyod érdekei egyáltalán nem esnek egybe Magyarország érdekeivel! Te a barátainkat támadod és az ellenfeleinket akarod velünk elfogadtatni! Diktátorokkal hetyegsz, miközben a demokratákat támadod! Hát hova tetted a józan eszed, a magyarok nem ezt akarják!

Fogadd végre el, hogy Magyarország már sokszor döntött: nyugathoz fogunk tartozni!

Döntöttünk 1956-ban, 1989-ben és 2004-ben is!

A hősök, a halottak szellemét taposod a mocskos lábaiddal.

Petőfit káromlod, Kossuth Lajos forog a sírjában, elárultad Széchenyit, Rákóczit, Dózsát, Nagy Imrét, Maléter Pált, az összes forradalmárt és mindenkit, aki a magyar szabadságért és a demokráciáért halt meg!
Talán Horthy és Tisza egyetértene Veled pár dologban, de én erre nem lennék büszke a helyedben, ugyanis pont ezek a nagyon nemzeti és nagyon jobboldali elvtársaid vittek minket bele a két világháborúba. Vagy lehet, hogy pont így akarsz te is történelmet csinálni?!?

Viktor! Mi Magyarok Európához akarunk tartozni!
Európához fogunk tartozni!

Soha, senki nem hatalmazott Téged fel arra, hogy eladd az országot az oroszoknak. Mert ez történik. Eladtad nekik az atombizniszt, hogy kis pénzhez jusson a pereputtyod, eladtad nekik a becsületünk, mert mi lettünk Európa feketebáránya (illetve Te, de ez nyilván nem így működik), és most legutóbb eladtad nekik az adatainkat is!

blogor_edited.jpgElképesztő, de ez a kép a Fidesz honlapján található.
Hm, lehet, hogy már Orbán is Orbán-ellenes?

Tulajdonképpen mindegy hogy zsarolnak, vagy sem.

Ha gyáva vagy Putyinnal szembeszállni, akkor mondj le!
Ha zsarolható vagy és gyenge az orosz medve ellen, akkor menned kell!
Ha képtelen vagy európai emberekkel európai módon tárgyalni, akkor takarodj Ázsiába és az új, diktátor haverjaidat szórakoztasd!

A szocialisták hozzád képes igazi demokraták voltak, náluk legalább az idióta Zuschlag-ot beáldoztak, népszavazni is lehetett és a 2010-es választásokon simán kispadra küldtük őket - teljesen legális, demokratikus módon. Te törvényileg gondoskodtál arról, hogy Téged csak elkergetni lehet, leváltani nem - Gulyás Márton jól mondta a nagyszombati beszédében, hogy ha a választás egy 200 méteres sprint, akkor Neked alapból 100 méter az előnyöd.

Abban viszont minden bizonnyal igazad van, hogy a magyar szabadságszerető nép, nem tűri a hatalmaskodókat; ha nem takarodsz el időben, el fognak kergetni Téged vagy bezárnak egy igazán illiberális helyre.

Biztos, hogy ezt akarod?

-----------------------------

Köszönetnyilvánítás:
       ez az írás nem született volna meg, ha itthon alszik Zsófi. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://csinnbummcirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr3911764171

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tüntetésekből mi a helyes továbblépés? 2017.04.17. 09:37:40

A tüntetésekből a helyes továbblépés az, hogy egy olyan pártot kell alapítani, ami a párthatalommentes demokrácia megteremtésének a célját tűzi ki, aztán indulni a választásokon és megnyerni azt. Orbánék is így csinálták. Nincs ebben semmi lehetetlen...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.16. 07:26:07

A ballib próbálkozások szánakmasak, nem fognak semmit se elérni, a népnem áll ki mellettük.

Boar. 2017.04.16. 22:24:01

Lehet. De ezt a tetüt és bandáját nem csak a ballibek akarják elzavarni.
Valójában akkor járna a legjobban, ha baloldali liberális módon lenne eltávolítva. Mert ha radikálisabb megoldás születik, akkor sem ő, sem a családi/baráti köre nem fogják élvezni az összelopott milliárdokat.

miva? 2017.04.16. 22:24:59

@MaxVal BircaMan HJCD: a nép azt szereti inkább, ha te bloggereket családjuk kiirtásával fenyegetsz első hozzászólásban?

Érdekes

panteon 2017.04.16. 23:02:59

El kell takarítani a szemetet.........
O.V. beteg, megalomániás, gyáva szar...
A követői meg agyatlan barmok..

Spdx 2017.04.16. 23:06:16

@MaxVal BircaMan HJCD:
Hát, amennyire okosan és intelligensen érveltél régebben, ma már te is csak egy lejárt lemezt ismételgetsz.
Nem veszed észre, hogy komcsi lettél. Tősgyökeres kádárista, chavezista, putyinista komó. Igen, kisbetűvel.
Persze lehet, hogy csak más ember áll a nick mögött...

Rubifan 2017.04.16. 23:36:58

A népesség 5% a külföldön dolgozik, a keresőképes lakosság 20% a !
Ezért a konkrét felelősség , döntően orbánt terheli.
Az egészségügy romokban, a nagy pénzbőségből nem jut rá, helyette a haverok építenek beton szarkofágokat stadion formában.
Az oktatás európai szintre emelése helyett a klérus gazdagodik, a " térdre csuhások' helyett a 'szerezzetek a pénzért cserébe szavazatokat' szlogen lépett.
Jól fogalmaztak a fiatalok, a jövőt, a jövőjüket lopja el orbán!
A szomszédom azt mondja, kis hazánk jelenlegi államformája a kormányzati szintre emelt cigánybűnözés ami szerinte nem meglepő, mert mindenki előbb v utóbb azt csinálja, amit gyerekként otthon látott, tapasztalt.
Szomszédom nem diplomás, nem zsidó vallású, sváb-magyar szülők gyermeke, 55 éves, asztalos.
Lehet hogy a lényeglátás, a tárgyilagos megfogalmazás nem diplomához kötött?

1ghost 2017.04.16. 23:49:13

Iszonyatosan jó cikk! Minden szava igazgyöngy. Köszönet érte!

Jakab.gipsz 2017.04.16. 23:58:05

Az Orbán kormány által rendbe rakott teli kasszára fáj minden parazita libbancs foga.

Soros Gyuri pedig világ ifjúsági találkozót szervezett a muszlin fiatal embereknek, az európaiak számlájára. hátha beledöglenek. Gyuri azt gondolta ezen az üzleten csak nyerhet. Ennyi.

Real World 2017.04.17. 00:14:53

@Jakab.gipsz: melyik kasszára, amit a Pénztáros Lőrinc haverja kezel? Van azon kívül már érték ebben az országban? Te viccen kívül BÁRMIT ráhagysz a törpicsekre, csak nehogy a baloldal nyerjen választást??

Le Orme 2017.04.17. 00:29:54

Már 29 perc eltel a hétből, és nem bukott meg a kormány? Hámivanitt?

Bicepsz Elek77 2017.04.17. 00:55:27

A hazaarulo libsik a legnagyobb taszító erők, Orban a legkevésbé rossz.
Tobb pontatlansag es hülyeség is van az irasban. pl.
1, Gyurcsány bukasat nem az öszödi beszed okozta, hanem az, hogy keptelen volt csapatot epiteni, imazst csinalni, maga ala gyurni a partot stb stb. Mellekesen vitte a hazaarulo es idegkezelt vonalat, meg az Mszp(+SzdsSz) is megerett a pofara esesre(semmi jövökep, kovetkezetesseg vagy tokosseg, nem volt benne).
2, Orban tenyleg nem tett semmit, max a sajtoja(Simicska, Bayer) meg a nemzeti sajto(szelhobb), amikor a PC mentes hireket eokezdte gyartani(kuruc.info)
3, Orban rendet rakott az orszagban, igy nem omlottunk ossze, mint a görögök vagy olaszok (akik nemet szintű nyugdijat kaptak egy ideig majd most elveszik a kikötőiket, beengdetik veluk a migransokat(akikbol szir max 5% a nagy resze fekete-afrikai vagy pakisztani stb menekült).
Ezek utan Orban a legjobb megoldas(miutan Vona odatartotta a Sorosnak is).

Bicepsz Elek77 2017.04.17. 00:59:03

@Rubifan:
Regesreg ota szallingoznak kulfoldre. 1989-ben 15x fizuk voltak Nyugat-Európaban, ez 2000-re 10xre, 201-re 5x re csökkent. De mar mentek ki tomegesen Orbantol függetlenül is a fiatalok dolgozni, mert ki az a hulye aki ne dolgozba 5x annti fizuert!!! Akkor egesz Kelet-Európában mindenki egy sz. met? Gyucsany stb idejen nem mentek szerinted?
Inkabb exponencialisan nyilt fel az emberek szeme: a szemet munkaltato helyett menjünk Nyugatra!!!

2017.04.17. 02:23:14

A blogger Ázsiát emlegeti a posztban, mint negatív példát... ez nagyon félrement. Kelet-Ázsiában élek, itt nagyon nem jellemző, hogy izomból oldana meg mindent a politika. Az embereket hagyják élni, az oktatásban nincs jelen a vallás, az állam nem fonódott össze az egyházakkal (a templomok üzleti vállalkozásokhoz hasonlóan a piacról élnek, hívek adományaiból), teljesítményalapú az előrejutás, a mindennapokban nincs korrupció, működő egészségügy, nyugdíjrendszer, az egyetemek fizetősek, egy genderszakos diplomáért itt senki se venne fel diákhitelt, inkább programozónak, mérnöknek, üzletembernek, orvosnak tanulnak a fiatalok.

Lehet, hogy Közép-Ázsiában olyan rendszerek vannak, mint Magyarisztánban, de Ázsia más részein demokrácia van és meritokratikus társadalom, egy Orbánhoz hasonló paprikajancsit itt kiröhögnének. Mondjuk a határokat itt se nyitják meg a mohamedánista migrik előtt... azt az egyet jól csinálta a csúti kisgeci.

Nzoltan 2017.04.17. 03:28:18

Most sincs komolyan vehetō ellenzék. Gulyàs is csak azért mártírkodik, mert nincs igazi momdanivalójuk a társadalomnak, a megosztó nolimpia kampány után. A ballib ismét eltöketlenkedte a lehetōségeit, de ezt már megszoktuk.

Pop40 2017.04.17. 03:31:13

Ehhez nem is lehet semmit hozzátenni, úgy tökéletes, ahogy van.
Börtönbe a csuti gecivel, elmegyógyintézetbe a birkáival, a magukat "nemzetinek" hazudozó komcsi tolvajokkal.

2017.04.17. 05:33:48

Azt hittem először nem jól hallottam. Viktornak és társainak viszked a tenyerük. Mert a keményen dolgozó kisember elégedetlenkedik, megmeri kérdezni hogy honnan lopta össze az elit-elitta az eszét--a lakájok gyülekezete.
Gyorsan duli-fuli és majd egy kis keménykedés az 5-ös számú páttagkönyv tulajától és most magától a vezértől.

Viktor ! Csak hogy tudd, ha a gyerekeinket unokáinkat fenyegeted, az ő jövőjüket akarod tönkretenni, akkor legyen.
De tudnod kell, hogy neked is van gyereked, nem is egy, unokád is és a lakájaidnak is. Ugye nem gondoltad a kijelentésedet komolyan ?
Vagy netán mégis ? Mert akkor itt , ennek az országnak annyi--és '56, kismiska lesz ahhoz amit előidézel, remélem tudod.

Lajos Csánó 2017.04.17. 05:42:58

@Bicepsz Elek77: Te melyik országban élsz?Nem itt az biztos,mert ennyi baromságot nem hordaná össze!

prakp 2017.04.17. 06:28:11

@Pop40: Az elmegyóggyal nem értek egyet. Egy darab ankervas, aztán szevasz.

röf 2017.04.17. 06:58:22

Na mi van, hogy minden bérblogger és bérkommenter egyszerre veti magát a billentyűzetre...?
Gyuribácsitok megfújta a varázssípot?
Ti meg szívjátok...
Barátkozzatok a gondolattal: nem lesz kormányváltás, nem lesz Orbánváltás, maradtok az árokparton.
Jól elvagytok az aktuális bálványotokkal.
Kész, Pukli, Mariska, Momentum, most éppen Gulyás sgében vagytok (ő meg élvezi), holnap kiben látjátok a megváltótokat? Pölö Szanyi kapitányt javasolnám, az úgy megy hozzátok.

prakp 2017.04.17. 07:03:32

@röf: "Na mi van, hogy minden bérblogger és bérkommenter egyszerre veti magát a billentyűzetre...?"
A malac röfög, a karaván halad... Olvasd már vissza, mit írtál. :D

Jakab.gipsz 2017.04.17. 07:34:28

@Toadwart66: Üdv a fedélzeten.
A helyzet változatlan, néhány libbancs álmodva gyűlölködik, hátha egy kis hatalmat is kaphat.

Pop40 2017.04.17. 07:34:31

@prakp: Ezen nem veszünk össze. :-)

Pop40 2017.04.17. 07:36:25

@röf: "Na mi van, hogy minden bérblogger és bérkommenter egyszerre veti magát a billentyűzetre...?"

Gondolom az, hogy Habony a mostani drámai időkben dupla bért fizet, de ez ügyben inkább a tartótiszted kérdezd.

prakp 2017.04.17. 07:38:14

@Pop40: Balliberó, az a lényeg. ;) Egyébként minden hszedhez +1...

nu pagagyí 2017.04.17. 07:49:12

@röf: Szegény, szerencsétlen! Szokjál hozzá, hogy hatástalan a fasiszta dumád, nem félnek már tőletek. A Fideszből az maradt, ami a lényege, kiöregedett, intellektuálisan lenullázódott, primitív gazemberek gyülekezete.

röf 2017.04.17. 07:58:42

@nu pagagyí:
Félni? Azt sosem kellett.
Legfeljebb tudomásul venni a választási eredményeket.
Na az nem szokott nektek menni....

inebhedj - szerintem 2017.04.17. 07:59:58

Hm...

Véleményem szerint Petőfi, Kossuth mit sem különbözik a mai kormánypárti és ellenzéki politikusoktól, ti. senkiházi, mondhatni nevezettek öröksége korunk, helyzetünk.

Nehéz lesz változtatni, ha az elégedetlenek, a változást követelők ugyanazt akarják, ami van. De nem példanélküli, 56-ban a kommunista-ellenesség élére kommunisták álltak, végül győztek a kommunisták.

Ilyesmire számítok most is.

nu pagagyí 2017.04.17. 08:00:02

@Jakab.gipsz: Van egy érzésem, a maffiózó haverjaid már mindent elloptak, amit feltűnés nélkül el lehetett. Az ellopott nyugdíj megtakarítások hiánya csak 5-10 év múlva derül majd ki, az államosított rezsicégekből kilopott pénz miatt is később lesz probléma, mikor fejlesztés híján mindegyik tönkre megy. A szükségtelen luxus beruházások (stadionok, bevételt nem termelő csicsázás) fenntartási költségei is később kulminálnak. Most éppen a 2020-ig tartó EU-s fejlesztési pénzeknek (6-7 ezer milliárd) akarják 2018-ig a seggére verni, nehogy maradjon valami a kasszában. Nem tartok attól, hogy dúskálni fog a Fideszt leváltó kormány.

nu pagagyí 2017.04.17. 08:10:37

@röf: 30%-os támogatottsággal megpróbálkoztatok egy rémuralommal. Nem jött be.Már megbukott a Fidesz, de még elagonizál egy darabig, de már nem tud harapni. Azok ábrándultak ki belőle, akiket a hívószak vonzottak és amiről kiderült, hogy nincs mögötte semmi. Az embertelen kormány nem keresztény, a "hazafias" duma az ország eladását leplezi az oroszoknak, a "demokrácia" a Fidesz szótárában önkényt jelent. A kormányzás lényege egy maffiacsoport szemérmetlen fosztogatása a nemzet kárára.

A köztörvényes bűnökért és az alkotmányellenes kormányzásért felelni fogtok.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2017.04.17. 08:12:47

Egyáltalán nem spontán vonulnak fel, hanem a Soros sajtója által alkalmazott tömegmanipulációs módszer hatására, amit már hatásosan bevetettek Grúziában, Ukrajnában, Romániában, Szerbiában, sőt, még az Egyesült Államokban mostanában zajló értelmetlen tüntetések mögött is ugyanez áll. És egyáltalán nem a legértelmesebb egyetemisták vesznek benne részt, hanem akikre érzelmileg könnyen lehet hatni, ezért is a fiatalokat célozzák meg. Az sem véletlen, hogy az Index csak az ehhez hasonló blogbejegyzéseket teszi ki a címlapra, pedig rengeteg van más nézőponton. Ezt hívják manipulációnak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 08:13:27

@miva?:

Időnként szükség van az erőszakra. A gonosz ellen néha sotor kell.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 08:15:45

@Spdx:

Az igazság sose lejárt lemez.

Igen, 10 éve még liberális voltam, na és? Folyton gondolkodó, útkereső ember vagyok.

2017.04.17. 08:32:51

@MaxVal BircaMan HJCD: Közönséges fideszes gazember vagy, maradjunk ennyiben.

@megamovieboy: Hazudsz.

2017.04.17. 08:38:39

@röf: Retteghetsz, Orbán-csicska. Felnyomhatod magadnak a vezíred választását, mert azon csak ti fogtok indulni (ha lesz). Félj tovább a kétharmadoddal, vezessétek be az Erdogan-rendszert.

2017.04.17. 08:45:01

Orbán egy normális országban soha nem jutott volna túl az autókereskedésének kerítésén.

L von Richthoven 2017.04.17. 08:46:02

@MaxVal BircaMan HJCD:
gondolkodó? ez azért egy kicsit erős, Birka...
tévelyegni, kószálni szabad, de a te esetedben is beigazolódott, hogy a szocializálásodban nagy szerepet játszó kommunista akol melege rögtön hivogatóvá kezd válni amikor ha csak egy pillanatra is, de úgy látszik,hogy ott lehet friss szénát csipegetni...(vagy habzsolni, merthogy rátok ez volt a jellemző..)

Janossz 2017.04.17. 08:46:34

@MaxVal BircaMan HJCD: Az útkeresés nem igazán birkának való.
Ezért tartottak a juhászok szamarat a nyáj mellett. Az valamivel okosabb, a birkanép meg szépen követi.
Te megtaláltad a magad szamarát.

L von Richthoven 2017.04.17. 08:47:39

@MaxVal BircaMan HJCD:
gondolkodó? ez azért egy kicsit erős, Birka...
tévelyegni, kószálni szabad, de a te esetedben is beigazolódott, hogy a szocializálásodban nagy szerepet játszó kommunista akol melege rögtön hivogatóvá kezd válni amikor ha csak egy pillanatra is, de úgy látszik,hogy ott lehet friss szénát csipegetni...(vagy habzsolni, merthogy rátok ez volt a jellemző..)

röf 2017.04.17. 08:55:37

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Erdogan-rendszert?
Hát ilyen csürhe fékentartására nem is elképzelhetetlen....

nu pagagyí 2017.04.17. 08:58:36

@MaxVal BircaMan HJCD: "Igen, 10 éve még liberális voltam, na és? "

Te úgy voltál liberális, mint most fasiszta. Önértékelési zavarokból kifolyólag az éppen divatos ideológia mellett kötelezed el magad, sőt igyekszel túlteljesíteni. Nézd, te nem vagy teljesen reménytelen eset, hinned kellene magadban. Feltételezem, hogy kiskorodban nem arról álmodtál, hogy sunyi gazember legyél. Törekedj szuverenitásra. Nem reménytelen a blogod sem, bár mostanában nem néztem. Igazi teljesítmény csak az, amit becsületes versenyben érsz el, nem fog örömet okozni neked, ha pusztán a seggnyalást díjazzák és úgy érsz el névleg valamit, bármit. Nem éri meg feladni az elveidet és álmaidat, csak azért, hogy besorolj a birka tömegbe és kövesd a kolompot, mert a végén nem fogod tudni ki vagy. Remélem, még időben szóltam.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 09:00:38

@L von Richthoven:

Pedig éppenhogy antikommunista voltam akkoriban, 1984-1985-öt leszámítva.

nu pagagyí 2017.04.17. 09:03:08

@röf:

"Erdogan-rendszert?
Hát ilyen csürhe fékentartására nem is elképzelhetetlen...."

Igen, nézték már le ezt a népet hozzád hasonló alakok. Mindegyik rábaszott.

2017.04.17. 09:04:12

@MaxVal BircaMan HJCD: Birka, igazság nincs. Ha gondolkodó ember volnál, tudnád. Sajnos neked más mondja meg, hogy mit érezz igazságnak. Te meg elhiszed, mert hinni jó, gondolkodni meg fáj.

2017.04.17. 09:06:21

@röf: Röf, te hol élsz? Ha magyar vagy, akkor a rendszer téged is irányít. Ergo te is benne vagy a csürhében.
Ennyire tartod magad?

otapi 2017.04.17. 09:08:40

@Bicepsz Elek77: Egyrészt az utóbbi években csúcson az elvándorlás a statisztikák szerint is, másrészt az a trend változott meg hogy már nem csak dolgozni járnak ki az emberek tömegesen, hanem élni is: letelepednek, gyereket szülnek stb. Nem csak fiatalok, hanem a 30-as 40-es korosztály is. De biztos erről még mindig az elmúltnyolcév meg a Gyurcsány tehet...

deneskata 2017.04.17. 09:11:02

@MaxVal BircaMan HJCD: Kedves Birca! Régi ismerős vagy már és állítom te soha nem lehettél antikommunista. Mert te vérbeli kommunista elvekete vallasz. Támogatod az állami tulajdon túlsúlyát (ezt Orbán célja is), támogatod a központosított irányítást (ez Orbán célja is), támogatod a tekintélyelvű uralmat (ezt Orbán már meg is valósította ), támogatod a szovjet, jajj, bocs, orosz befolyást hazánkban, támogatod a korrupciót . (Ezt régen szocialista összeköttetésnek hívták, de hát ugye ugyanaz). Ezek voltak a számodra boldog emlékű szocializmus legfőbb jellemzői. Te tehát kiváló tagja lennél - vagy voltál is - az akkori MSZMP-nek.
Nu, zdrasztvujtye , továris, és ne merd azt mondani, hogy te antikommunista vagy!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.17. 09:12:31

Nem értem mi a problémátok. Orbán bölcs, előrelátó politikusként, megfontoltan, a nép és az ország érdekét szem előtt tartva a 21. század legnagyobb magyar államférfiaként, összeveszett az egész világgal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.17. 09:14:02

@MaxVal BircaMan HJCD: "Folyton gondolkodó, útkereső ember vagyok."

Ja, rubellal megvett közíró.

2017.04.17. 09:15:25

@röf: "Erdogan-rendszert?
Hát ilyen csürhe fékentartására nem is elképzelhetetlen.... "

Szóval erre megy ki a játék, ugye? Mint fideszes gazember, azt szeretnéd, hogy az Orbánod is hasonló módon biztosítsa a hatalmát? Továbbá szeretnéd, hogy a fideszes bűnözők tovább lophassanak.
Alig várod már, hogy kilövessétek a fiatalok szemét gumilövedékkel, ugye? Szerintem, te az éles mellett szavaznál, mert rettegsz. Csak így tovább, szarházi ruszki bérenc.

@MaxVal BircaMan HJCD: Úgy látom, extra prémiumokat fizet a fideszes maffia a kommentekért. Csak megélsz valahogy, szarházi.

megamedve 2017.04.17. 09:22:02

Nagyjából egyetértek, jó az írás.

otapi 2017.04.17. 09:22:19

@Bicepsz Elek77: Orbán dehogynem tett semmit, lehazaárulózta a meg lelibsizte a twljes baloldalt; az ilyenek mint te meg azóta a pincsikutyája vagy és fújod a propagandáját gondolkodás nélkül. Ha annyira hazaáruló Gyurcsány meg a sleppje, miért nem ül már börtönben így 10 évvel később sem? A hazaárulás súlyos bűncselekmény - ha megtörtént, a bíróság ítélje el.
Mi van Orbán sleppjével? Hogy-hogy szabadlábon hagynak köztörvényes bünözőket, csak nem cinkosok ők is?

Mindegy, jönnek a fiatalok, itt a generációváltás a nyakunkon, Orbán lózungjai rajtuk már nem fog ki annyira.

L von Richthoven 2017.04.17. 09:27:50

@MaxVal BircaMan HJCD:
helyesebben az is voltál, így kellene mondani...

Pipas 2017.04.17. 09:37:30

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: "Alig várod már, hogy kilövessétek a fiatalok szemét gumilövedékkel, ugye? Szerintem, te az éles mellett szavaznál, mert rettegsz. Csak így tovább, szarházi ruszki bérenc."

Az a másik banda volt, nem tudom mennyire követted az eseményeket. :D nem baj, próbáld meg úgy beállítani, mintha a fidesz lövetett volna... sőt, mintha ők éles lőszert akarnának használni... ó, várj csak, hiszen pont ezt teszed. :D

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 09:42:18

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Magadból indulsz ki.Az, hogy te mások igazságát ismételgeted még nem jelenti azt, hogy ez így van mindneki mással is.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 09:45:46

@deneskata:

Aki hisz az erős államban, az kommunista?

Nem, a kommunizmusnak megvannak a mag elvei. Szitokszóként hasznáni a "kommunista" szót értelmetlen pótcselekvés.

Bár elismerem a pozitívmot Marx munkásságában, a marzismust egészében tévedésnek tekintem, azaz nem vagyok kommunista.

A kommunista rendszerben pedig szinte egész idő alatt liberális voltam.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 09:49:17

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

Az ilyen típusú hozzászólás önlelelező. Tudjátok ti is, amost töntiző 2-3 ezer ember fizetett Soros-alkalmazott. Ebbpl kiindulva gondoljátok azt, hogy minket, igazi civileket is fizte valaki. Pedig nem, mi nem a politikából élünk meg. Nekünk rendes munkánk van, mely teljesen független a politikától. Én pl. egy amerikai multi, a Coca-Cola akalmazottja vagyok.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 09:53:00

@otapi:

Senki se hazaáruló itt. Ez hülyeség.

Ellentétes koncepciók harca ez. Az egyik oldal - a ballibek - szerint az a jó, hogy az ország nem függtelen, mndeben hallgat a nyugtra, mert cserébe majd a jóságos nyugta megsimogatja a buksinkat, s ad nyalókát meg KInder-tojást. A másik oldal meg nem hisz ebben a mesében, s inkább azt vallja: harcoljuk ki azt, amit szeretnénk-

Ennyi az egész.

has 2017.04.17. 10:09:25

Hogy lehet egy helyen írni orbánról és erkölcsrő!
Ez egy gerinctelen alak.

Janossz 2017.04.17. 10:11:07

Vitt a cica mást is a (képzelt) erkölcsi fölénnyel együtt.
A Nagy Szónok legendáját. Ahogy az a két fiatal ember papír nélkül, értelmesen, kerek mondatokban beszélni tud, fényévekre esik a tizenkét szövegíró fogalmazta kinyilatkoztatások döcögős felolvasásától.
Ezért nem mer élőben vitázni, nincs fegyvere a párbajhoz.
Sőt, ha jól megnézzük, embere se, aki képes lenne Gulyásék szintjén nyilvánosan megszólalni.

nu pagagyí 2017.04.17. 10:30:41

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem jól látod. Az egyik oldal (a polgári liberális és a szocdem) polgárosodni akar, az egyén szabadságát, egy nyugati világot. A másik (fasisztoid jobboldal és a nemzeti kommunisták) privilégiumokat akar egy kiválasztott rétegnek a kisajátított szemétdombon, ahol uralkodhat a sötétségben tartott szolganép felett. Régi harc ez már.

nu pagagyí 2017.04.17. 10:39:06

@MaxVal BircaMan HJCD: 70 ezer ember tüntetett, de ez lényegtelen. Olyan rétegek lázadtak fel, akik eddig nem politizáltak. Olyanok, akiket eddig a közömbösök hatalmas tömege közé számoltak. A másik jelenség, hogy foszlik a Fidesz, egyre több polgári érzelmű jobboldali fordul el tőle. A Fidesz kiszorul a centrumból a szélsőjobbra. A sorozatos bukták után (boltzár, migráns népszavazás, olimpia) beszart a rezsim, durva üzemmódba kapcsolt, ami tovább fogyasztja az amúgy is megcsappant szimpátiát. A Fidesz arcai közül eltűntek a vállalható figurák, maffiózó kinézetű és erkölcsű félművelt bunkók jelenítik meg mostanság, tökéletes összhangban Orbán szellemi leépülésével.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 10:40:50

@nu pagagyí:

Ez egy elfodult, liberális elemzés, sok értelme nincs. Pont ugyanaz, mint amit a kommunisták csinált? egyrészt vannnak a kommunisták, mésrészt mindenki a tőke bábja, azaz a fasiszták és a szocdemek közti eltérés lényegtelen csak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 10:42:30

@nu pagagyí:

Tehát akor már akkora a kormányváltó hangulat, hogy jövőre Orbánnak esélye sincs nyerni, ugye? Akkor meg mi a gond?

nu pagagyí 2017.04.17. 10:45:38

@MaxVal BircaMan HJCD: Ne mond? Coca-Cola?
Azt hiszem mázlid van. A Mészáros Lőrinc Művek éppen most keres a Magyar Memzeti Törpi Szörp üzemébe értékesítési szakembereket minimálbérért. Hazajöhetsz, nem kell már emigrációban senyvedned!

miva? 2017.04.17. 10:46:50

@MaxVal BircaMan HJCD: na hol a mai fenyegetés? Puhulsz? Valaki csak átlépte azt a bizonyos határt, így megfenyegetheted a családja kiirtásával első kommentben. "Tudjuk ki vagy..."
Te, vitapartner :D

nu pagagyí 2017.04.17. 10:52:05

@MaxVal BircaMan HJCD: Csalni fog, mivel már most is csal. Közpénzből, közhatalommal visszaélve. Nem lenne jó egy polgárháború. Vissza kell állítania az arányos választási rendszert, mert ha még négy év teljhatalmat óhajt a maga 30%-ával a torz választási rendszere segítségével, azt nem fogják díjazni az emberek. Most sincs többsége a társadalomban, de leszarja. Rá fog cseszni és remélem annyira, hogy minden jövendő diktátorból kioltja a vágyat, hogy hülyének nézze ezt a népet.

Janossz 2017.04.17. 11:00:42

@nu pagagyí: Megvárja Magyar Nemzeti Kumiszkombinátot, amit Fazekas avat majd a Sámándob mellett Karcagon, ott lesz vezető marketinges.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.17. 11:13:22

"erkölcsi válságba került Orbán Viktor?"
Hogy micsodábaaaa?????

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.17. 11:17:42

@MaxVal BircaMan HJCD:
Birka!
Keres az ápolód.
Gyógyszerszedés!
Szólj a tartódnak is!

nu pagagyí 2017.04.17. 11:22:50

@MaxVal BircaMan HJCD: Neked nem kell hinned az én elemzésemben, de higgyél az általad sokra (általam semmire) tartott alaptörvényben. Szemmel láthatóan megvalósul a kizárólagos hatalomra törekvés Orbán és pártja részéről. Az ellenzéki sajtó bedarálása, a közmédia és az állam kisajátítása, a NER amely csak a kormánypártok érdekeit képviseli, az ellenzék hazaárulózása kormányzati pozícióból, a kormánytól független civilek vegzálása, a hand-made hivatalostól eltérő ideológiák üldözése, a bolsevista hatalomgyakorlás

Ha kétségeid lennének a kizárólagosság ügyében, elég, ha saját magadat megfigyeled. Lakmuszpapírként viselkedsz, akit teljesen átitatott a rezsim szelleme.

Szóval, az általad tisztelt alaptörvény felszólít arra, hogy minden törvényes eszközzel küzdj a kizárólagos hatalomra törekvő ellen. A hatalmat nem az ellenzék birtokolja, kizárólagosan visszaélni vele Orbán tud és sajnos gyakorolja is. Remélem nem vagy annyira cinikus, hogy érted, de leszarod.

Willkommenskultur 2017.04.17. 11:36:58

@nu pagagyí: kacc

2014ben is azt mesélted a választás előőt hogy diktatúra van

most sem lett érdekesebb

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 11:51:53

@nu pagagyí:

S ez miért lenne jó nekem? Nem politikai okokból lakom ott, ahollakom.

A Coca-Cola meg valószínűleg többet fizet Mészárosnál.

Plusz, jobb nagtyobb cégnél jobb dolgozni, mert sokkal ritkábban kell látnia az embernek a tulaj pofáját. Én 2 éve vagyok a Colánál, s még SOSEM láttam egyetlen főrészényest se.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 11:53:16

@miva?:

Sose puhulok. Az agresszió szükséges dolog, de ritkán alkalmazandó.

A keménység elsősorban a határozottságot, koherenciát jelenti, nem a vita módszerét.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 11:55:18

@nu pagagyí:

Hogyan lehet csalni, ha minden bizottság ott van egy rakás párt képviselője? Ez képteéemség.

A "torz" választási rendszer pedig éppen a ballibeket segítené, ha tényleg annyra népszerűek lennének, ahogy te állítod. Ugyanis sehol nem ad a vélasztási rendszert elpnyt a Fidesznek, hanem a legnagyobbat jutalmazza,

Willkommenskultur 2017.04.17. 11:56:46

@MaxVal BircaMan HJCD: Még a komenizmusban jártam utoljára Bulgáriában, akkor a Schweppes volt ott a nagymenő üdítő, ami akkor itthon még nem nagyon volt.

De biztos isszák a kólát rendesen hisz meleg van ott.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 11:57:55

@Janossz:

Közismert rólam, hogy nem vagyok híve a magyarkodásnák. Annak idején a jobbikosok zsidó provokátornak neveztek emiatt.

S ismétlem: a munka számomra kényszer, nem az önmegvalósítás helyszíne. Azaz oda megyek dolgozni, ahik beken a legkönnyebb. Persze vannak bizonyis erkölcsi korlárok: nyilváénoshézba, homokbárba sok pénzért se mennék.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 11:59:18

@nu pagagyí:

Miféle önkény, mikor vannak demokratikus és szabad választások? Az nem önkény, hogy ti nem vagytok elég népszerűek, s emiatt kevés szavazatot kaptok.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 12:00:10

@Willkommenskultur:

"Diktatúra" ballibául = nem a liberálisok nyerték a választásokat.

anyadmajma 2017.04.17. 12:00:31

@MaxVal BircaMan HJCD: mi van te hazaáruló bolsevik geci, megint szarod a propagandát? Pláne, hogy jobban ízlik a bolgár birkaszar? Pedig azt hittük, hogy 2006ban a fideszhuligánokkal törés-zúzás-gyujtogatással kiélted az aggressziód:) Ja nem, mégse, tudjuk, hogy mekkora gyökér vagy:)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 12:03:50

@Willkommenskultur:

BG arról híres, hogy az első kommunista állam, ahová beengedték a Coca-Cola céget. KORÁBBAN, mint a legnyugatiasabb Jugoszláviába.

Az ok állítólag az, hogy Todor Zsivkov szerette a kóla ízét. Zsivkov egyetlen feltétele az volt, a Coca-Cola írja át a logóját, s legyen a bolgár kóla cirillbetűs. Akkor ez nagy szám volt, ez volt az első logója a cégnek, ahol nem latin betűk voltak. Természetesen a cég beleegyezett.

Szóval 1965 óta van kóla BG-ban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 12:04:37

@anyadmajma:

2006-bna ugyanúgy elítéltem a lumpenek tüntizését, ahogy ezt most is.

gaston 2017.04.17. 12:13:54

Mitől féltek? Ha állítólag olyan nagy a kormányváltó hangulat, akkor majd leváltjátok!!

nu pagagyí 2017.04.17. 12:30:26

@MaxVal BircaMan HJCD: 2006-ban valóban lumpenek zavarogtak, szerintem orosz szervezésben a szélső jobb. Most viszont nem jellemző, ha csak az egyetemistákat, egyetemi tanárokat nem tekinted annak. Mellesleg zavargás sincs, csak tömeges véleménynyilvánítás. Ennek ellenére vérbíróság védi a műemlékek személyiségi jogát a lemosható festéktől, továbbá azonosító nélküli titkosrendőrök dulakodnak a tömegben a békés tüntetőkkel.

Janossz 2017.04.17. 12:32:38

@MaxVal BircaMan HJCD: "Közismert rólam, hogy nem vagyok híve a magyarkodásnák."
Közismert? Ki vagy te, valami rocksztár?
De, ha nem vagy híve a magyarkodásnak, hogy nem tűnt fel még neked, hogy a rezsim, aminek a szekerét tolod itt, bizony jócskán nacionalista. Romániai ismerőseim (román és magyar nemzetiségű egyaránt) nemzetközi dohányboltnak hívták a trafikot, mert épp ésszel fel sem lehet tételezni, hogy mitől lenne nemzeti...Aztán szóltam, olvassák el még egyszer. Itt már a budi is nemzeti. Sajnos a bukta is az lesz.

ami szabad 2017.04.17. 12:37:44

@MaxVal BircaMan HJCD: te csak tudod, te vagy a nép, mi?

nu pagagyí 2017.04.17. 12:40:15

@gaston: A diktatúra szabályai alapján nincs értelme választáson részt venni. Ha magától nem likvidálja a rezsim, a bebetonozását szolgáló törvényeket, akkor erővel kell elzavarni őket. A Kádár-rendszer leváltását sem a Hazafias Népfront jelöltjei harcolták ki, most sem a NER-ben egyesült pártok fogják. A nép mást akar, mint a hatalom. Ki fogja harcolni.

nu pagagyí 2017.04.17. 12:47:26

@MaxVal BircaMan HJCD: A szabad választások szabad embereket feltételeznek. A rezsim harcot folytat a szuverén emberek ellen, mindenki ellen, akit nem tud egzisztenciálisan zsarolni. Utálja a versenyt, a piacot. Meglátjuk mire jutsz Bulgáriában, ha az ottani Mészáros Lőrinc érdekében elzavarják például a multikat, ahonnan a fizetésedet kapod. Hely ott már nem lesz, oda a párt küldi majd a kádereket. Mehetsz majd gazsulálni a helyi földbirtokoshoz, vagy polgármesterhez, van közmunka?

Bobby Newmark 2017.04.17. 13:11:20

@Jakab.gipsz: Nem. A híg, szarral kevert vére kell, nem a pénze.

Egéridomár 2017.04.17. 13:54:35

Már csiholja a szikrát a sok fideszgeci. Valóban túl fognak menni minden határon. Már most ott billegnek, még egy kicsi és megtörténik a robbanás. Csúnya világ lehet...

kvadrillio 2017.04.17. 14:21:39

ROLEXJANXCSIKA ! TE MEG A KURVA ANYÁDBÓL ADAKOZZÁL, NE A NÉP VAGYONÁBÓL ! AZ ORSZÁG TÖBB MINT FELE NYOMOROG, NINCS PÉNZE ÜDÜLÉSRE, MERT RABSZOLGÁKAT CSINÁLTATOK BELŐLÜK ! NEKIK KELLENEK A KASTÉLYOK ÜDÜLÉSRE, PLÁNE, HA KÖZPÉNZBŐL ÚJÍTOTTÁTOK FEL ŐKET ! SZAROK A SZEKTÁKRA, A REFORMÁTUS ÉS EGYÉB VALLÁSIAKRA IS, ÉS TAKAROGGYÁ MÁR EL A BÜDÖS PICSÁBA MÁSIK ORSZÁGBA , OTT ADAKOZZÁL, A SAJÁT ZSEBPÉNZEDBŐL FASZJANCSIKA !!!

2017. február. 28. 21:15 2017. február. 28. 21:16 Ingatlan
Ingyen odaadná Lázár a reformátusoknak a geszti Tisza-kastélyt
szerző:
hvg.hu
53

Persze csak miután állami pénzből felújították. Ehhez viszont egy kétharmados törvényt is módosítani kell.

A kormány "oktatási, illetve továbbképzési központ céljára, kulturális és hitéleti feladatainak elősegítése érdekében" ingyenesen a református egyháznak akarja adni a Békés megyei Geszten található Tisza-kastélyt, miután a Nemzeti Kastélyprogram keretében felújították azt.

Az egyháznak az átvétel után az ingatlant terhelő kötelezettségeket teljes körűen át kell vállalnia, és nem adhatja el, nem terhelheti meg.

A Lázár János miniszter által szerdán benyújtott törvényjavaslat egyúttal kiegészíti az állami vagyonról szóló törvényt, hogy lehessen ilyen célokra ingyen átadni a szöveg szerint "sokszor más célra gazdaságosan nem hasznosítható" ingatlanokat, vagyis megteremti a konkrét ügy jogalapját.

A Tisza-család évtizedeken át fontos szerepet játszott a református egyházban, az egykori miniszterelnök, Tisza István például a dunántúli egyházkerület főgondnoka volt.

Ahhoz, hogy a geszti kastélyt törölhessék az állami tulajdonú nemzeti műemlékek listájáról, kétharmados többségre lesz szükség, vagyis ha mindenki ott lesz a szavazásnál, legalább két ellenzéki képviselő támogatására is.

vénkujon 2017.04.17. 14:24:35

@MaxVal BircaMan HJCD:ah. tehát amikor o.v. és csatolt szervei hazaárulóznak, azt mi félreértjük?

vénkujon 2017.04.17. 14:35:00

@MaxVal BircaMan HJCD: lumpenek? nálad egyenértékű ha málnaszörppel avagy benzinnel locsolkodnak?:)

Pop40 2017.04.17. 14:37:29

@röf:

Dehogynem. Mindenki tudomásul vette, hogy pár diktatúrát kivéve ti vagytok az első banda a világon, akik az ország negyedének támogatásával alakítottak kétharmados kormányt.

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2017.04.17. 14:39:40

Engem olyan politika fogna meg, ahol a párt v. politikus nem támadna másokat, nem védekezne, hanem tenne dolgokat.

Pop40 2017.04.17. 14:41:56

@nu pagagyí:

Ezeket a stadionokat fenntartani? Ne viccelj már.
Ha az eus támogatások elfogynak, még ha addig meg is bukik Vitya maffiája, egyébre se lesz pénze az országnak, mint hogy tatarozgassa Vitya stadionját Alsóbivalybasznádon.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2017.04.17. 14:42:32

Erkölcsi válságba nem kerülhetünk magunktól függetlenül. Azaz az erkölcsi válság egy saját belső folyamat és nem a külvilág viszonya az illetőhöz. Csak azért mondom, mert hogy kerülhetne erkölcsi válságba Orbán Viktor, aki szerint nagyonis rendben van, amit csinál?

Már ha így van és tényleg azt gondolja, hogy rendben van, nem csak megy a már kijelölt vágányon, bár maga is tudja, hogy nem így kellene, csak gyenge hozzá, hogy változtasson. Fene tudja, mi történik ebben az országban...

kvadrillio 2017.04.17. 14:42:54

Külföldre menekülnének a magyar fiatalok

Ötéves csúcson a külföldi munkára aspiráló diákok aránya.

NU..., EZTNEMÉÉÉÉRTEM ! MIKÖZBEN A ZSIDÓK MAGYARORSZÁGON JÓLFIZHETETT ÁLLÁSOKBAN RENEASZÁNSZOZNAK, A MAGYAR FIATALOK KÜLFÖLDRE MENEKÜLNEK DOLGOZNI ÉS A FIATALOK TÖBB MINT FELE A SZÜLEINÉL ÉL !e HOGYISVANEZ, BOTCSINÁLTA KORMÁNYKÁM ??? MIT IS CSINÁLTATOK TI ITT A TÁRSADALOMMAL ????? BETEGGÉ REFORMÁLTÁTOK A SAJÁT SZÁJÍZETEK SZERINT ????? NA, TAKARODÁS, VILLANYOLTÁS SÜRGŐSEN, AZHTÁN IRÁNY A BUNKER, HOGY NE TALÁLJANAK MEG BENNETEKET, MERT SZARRÁ TRANCSÍROZNAK SZERINTEM !!! :o)))))

Pop40 2017.04.17. 14:45:52

@megamovieboy:

Elvtárs, az Index, a maffiád rákosista pártsajtójától eltérően, nem lopott közpénzből működik.
Ennélfogva azt tesz ki a címoldalára, amit akar, pont semmi közöd hozzá.

Ha nem tetszik, jogod van elhúzni valamelyik lopott közpénzből fenntartott fideszes kanálisba. Abba, amit az adófizetőkről ellopott pénzből fizetnek, hogy ellenük kampányoljon.

vénkujon 2017.04.17. 14:47:49

@megamovieboy: ha kikerülnél a címlapra akkor meg az lenne baj, mert neked rontanának (természetesen a soros-) trollok. minek neked az index-címlap? a közönsége vegyes. törleszkedj jó helyre. mondjuk 888. ott valóságos stár lehetnél. vagy állj ki egy hordóra szónokolni, egy random község fidis polgija mellé. garantált a siker...de neeeem bazmeg. a szent grál, az index-címlap kell.:):)

kvadrillio 2017.04.17. 14:52:26

ismerősöm......divat lett a társasházzá alakítani....., őt is..., 1100 éve álló téglaépület, kb 60 lakás...... MOST....KITALÁLTÁK, (PANELHÁZASÁTVERÉS MINTÁRA !) BE KELL BURKOLNI A HÁZAT HARKÁLYETETŐ "HUNGAROCELLEL" """HŐSZIGETELÉS""" CÉLJÁBÓL, NAMEG, ORBÁNHAVERI KÖRI VÁLLALKOZÓK MUNKÁHOZ JUTTATÁSA CÉLJÁBÓL !+...AKI NEM AKAR EBBE BESZÁLLNI, ANNAK JELZÁLOGOSÍTTTYYYÁK A LAKÁSÁT !!!!!!

NA, SZÓLTAM NEKI, NYUGODTAN HÍVJON ÉS AZONNAL MEGYEK A PARLAMENTHEZ A LEGNAGYOBB BOMBÁT BEBASZNI BÁRMELLIK ABLAKÁN !!! TÖ9BBSZÖR IS HAJLANDÓ LESZEK ERRE !

MERT EZ MÁR TÉLLEG A TÜRELMEM VÉGE !

vénkujon 2017.04.17. 14:54:56

@megamovieboy: amúgy is smittmaritól szoptad a csodaírásod. személyes vélemény?

andras314 2017.04.17. 14:55:40

Kedves Röf! Igen, lehet, hogy mi libsik maradunk az árokparton. De akkor az ország néhány év múlva már nem Ausztriához, hanem Bulgáriához és Albániához szeretne majd felzárkózni. De nyilván ez se túl nagy ár Orbánnak és híveinek.

Pop40 2017.04.17. 15:01:48

@MaxVal BircaMan HJCD:

Aha, szóval beültél a nyugagi céghez, és onnan böfögöd a komcsi dumáidat.
Tökéletes fideszes vagy, azok is nagyon jól tudnak azok ellen pofázni, akik nélkül 5 perc alatt halnának éhen.

sőőtnagyonis 2017.04.17. 15:08:33

Hiába jönnének a muszkák egyik sem fog dolgozni.
A maffia sohasem dolgozott. Orbán kéjenc seggnyalói hamarosan padlót fognak, ha ő a keleti szélben gondolkodik. Az inkább a sivatagot hozza sóval.

Thunder_th 2017.04.17. 15:09:43

Hiába vitatkozol fideszessel. Az első két érved után előveszi a mindent vivő ütőkártyát. A Sorost. Az mindent visz, azzal a földbe vagy döngölve, az a Jolly Joker. Már tényleg csak az agyhalott szavazói maradtak, mondjuk ők még sokan vannak, de fogynak.

BiG74 Bodri 2017.04.17. 15:29:16

@kvadrillio:
Lazulj ember, mert valami idióta fidesznyik felnyom a teknél, oszt elcseszik a napod!

Netuddki. 2017.04.17. 15:32:06

"Ön szerint erkölcsi válságba került Orbán Viktor?"

Bloggerkém! Az orbán nem lehet erkölcsi válságban, mert ehhez az kéne, hogy elérjen egy erkölcsi szintet, ahol már nem bír tükörbe nézni. De egy tolvaj bűnöző, akinek az erkölcsi mércéje nagyon alacsonyan van, így lelkiismereti válságot se okoz neki az amit művel.

Jakab.gipsz 2017.04.17. 15:56:25

@kvadrillio: Nem vagy-e egy kicsit agresszív?

sőőtnagyonis 2017.04.17. 15:59:13

A 2008-as populista népszavazás előtt tett külön megjegyzést az egyik alkotmánybíró az engedélyezéskor, hogy a népszavazás az állam szétveréséhez vezet. Orbán az elmúlt időszakban az ország szétverésén dolgozó félkegyelmű őrült. Akik itt dicsőítik a mocskos koros orosz ügynökök. A nép nyomorával. az ország sorsával pontosan úgy nem törődnek, mint orbán és csinovjikjai.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 16:26:29

@Pop40:

S milyen jelentpsége van annak, hogy mi a munkahelyem? Ennek legfeljebb akkor lenne jelentpsége, ha valamilyen pártnál, alapítványnál, hasonlónál, setleg az államnál dolgonzék.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 16:31:19

@nu pagagyí:

Ilyen emberek sehol sincsenek. Nyugaton is átkagember erősen függ sok mindentől. Te csak a tőkések számára akarsz demokráciát, ami viszont elfogadhatatlan a társadalom számára.

Multi vagy nem multi - mindegy. A munkahely az mindig munkahely.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 16:33:15

@Janossz:

A Fidesz mérsékelten nacionalista, nem ez a lényege.

vénkujon 2017.04.17. 17:35:22

@MaxVal BircaMan HJCD: fasza. határold már be. csak egy kicsit

vénkujon 2017.04.17. 18:05:54

@MaxVal BircaMan HJCD: kivéve most? akkor egy másik blogon ne kérj már érveket másoktól, ha te pl. itt megfutamodsz.:) továbbra is várom, hogy megmagyarázd a fideszes hazaárulózás semleges voltát

vénkujon 2017.04.17. 18:08:54

a festékes lumpenkedés vs tank+gyújtogatást is magyarázhatod

Coligny 2017.04.17. 18:57:43

Kis kezdőbetűvel írjuk magyarul a következőket: neked, veled, európai, magyar, ő.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.17. 19:43:54

@Thunder_th: Nem kell ide Soros. Ha érvelsz Orbán ellen, ballibsi vagy és kész.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2017.04.17. 20:35:36

@vénkujon: Értelmes hozzászólásokra lehet értelmesen válaszolni. Amúgy a blogbejegyzésem nem nélkülözi a tényeket, amiket a mellékelt képek mutatnak.

Jakab.gipsz 2017.04.17. 20:50:59

Soros György egy csajága röcsögei "kamatos ember", nyilván valóan szereti a toleráns transzparens nyitott társadalmakat, olyanokat aki a félelemtől gyűlőködnek és acsarkodnak, ilyenkor egyszerű az üzlet menet.

Ez a "szemét" Orbán pedig beleköpött Soros levesébe, mert lepaktált a keresztény demokratákkal, veszélybe került a neoliberális demokrácia biznisz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.17. 20:53:41

@Jakab.gipsz: Jajaj! Már megint ez a neoliberalizmus! Ne használj olyan szót amit nem értesz!

sőőtnagyonis 2017.04.17. 20:58:13

Orbán az öszödi beszéddel mellé nyúlt, mert ő nem ért semmihez. Akik ezt az ámokfutást javasolták neki első perctől ott álltak mellette és súgtak néki. Azok adták neki a páncélozott maffia kocsit is.
Nagyon valószínű a hangfelvételeket is ők szerezték meg.
Senki sem lehetett volna olyan bátor, mint egy nagy gazemberségekre képes szereveződés.
utólag kiderült, hogy a nagy maffiózók úgy rángatják őket, mint egy felmosórongyot.
Velük együtt az országot is rángatják, és minden rigolyájukat el kell viselni.
Nem Orbán akarata számít, hanem a maffiáé. Ő csak egy bakter az országházban, a döntéseket egy maffia hozza. Elképesztő ahogyan miden nap önellentmondásba kerülnek, és csak folyik a szenny belőlük.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.18. 00:42:38

@Jakab.gipsz: Hogy tanuld meg hogy mi a neoliberalizmus! Az egy gazdasági fogalom, semmi köze a demokráciához. Tehát maga a szóösszetétel hülyeség. Alapvető műveltségi hiányosságaid vannak, nem kellene erőlködnöd a tanultat előadnod, mert zsinórban buksz le azzal hogy nem vagy az.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.18. 04:12:55

@vénkujon:

Sose szoktam megfutamodni, minek tenném, mikor határozott elveim vannak?

A hazaárulózás olyan, mint a mésik oldalon a fasisztázás 7 propganada, melyet senki se gondol komolyan.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.18. 04:16:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A "neoliberalizmus" szó olyan, mint a "sztálinizmus" szó.

Ahogy a "sztálinizmus" szó valós jelentése "kommunizmus", de azok az antikommunisták mondjék így, akik udvariasak akarnak lenni. Na, ugyanez a "neoliberalimus": valós jelentése "liberalizmus".

A liberalizmus ugyanis egyszerre politikai filozófia és gazdasági rendszer.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.18. 05:56:30

@MaxVal BircaMan HJCD: Hülye vagy, szopás szerint. Nézz már utána te műveletlen birka!

röf 2017.04.18. 06:22:42

@Pop40:
Miért nem a Galaxis népességéhez hasonlítod a Fideszre szavazók számát...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.19. 09:27:26

@nu pagagyí:

Az átlagember nem ér rá napokig tüntetni, azaz ezek mindkélt esetben lumpenke és fizetett bértüntetők.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.19. 09:33:38

@nu pagagyí:

Én nem vagyok polgári érzelmű, hanem baloldali vagyok.
süti beállítások módosítása