Magyar politika és közélet, mi más?!

Csinn Bumm Cirkusz

Csinn Bumm Cirkusz

Békemenet?! - Bayer Zsolt nem értheti a problémát, mivel része annak

2018. február 27. - Magyarulaszlo

image.jpegEgy újabb békemenetet hirdetett meg Bayer Zsolt, válaszul arra, hogy Hódmezővásárhelyen az elvileg már rég halott ellenzék támogatásával és egy többé-kevésbé amatőr csapattal a háta mögött, Márki-Zay Péter rommá verte a biztos befutó Fideszes alpolgármestert. Békemenet: ez aztán a bombaötlet.

Zsolti!

Örömmel olvastam legutóbbi cikkedből, hogy megértettétek, hogy komoly a baj. Viszont az is világos, hogy a problémát nem értetted meg és nem is érthetitek meg, mivel nem csupán egy-két problémás elemen kell változtatni.

Tudod, itt nem pusztán az a baj, hogy

a miniszterelnök veje szénné lopta magát, vagy Németh Szilárd időnként picit tahóbb az elvárhatóbbnál, Orbán az újságírók pofájába röhögve hazudozik, Lázár kastélybirtokot épít, Mészáros megvette a fél Balatont, Fideszes vállalkozók kezében a média túlnyomó része, nem Paks, vagy a Magánnyugdíjpénztári vagyon, vagy a kisvasút, a stadionok, a lezüllött oktatás, a kivéreztetett egészségügy és még folytathatnám a sort nagyon sokáig - ahogy egyébként Te is megtehetnéd, ha úgy igazán őszintén tükröt tartanál magatok elé egy szürreális pillanatodban.

Rossz hírem van: nem megoldás, ha csak néhány dolgon akartok változtatni. Nem megoldás, ha pár embert lecseréltek, lecserélitek a plakátokat, vagy új szlogeneket találtok ki.

A rendszeretek maga a baj. Ti vagytok a baj.

A rendszeretek arról szól, hogy a saját képetekre formáljátok az országot és megtartsátok a hatalmat, amíg lehet. Arról, hogy felülről mondják meg, hogy kinek mit kéne gondolnia, másnak nem lehet igaza, a vélemények nem arra valók, hogy ütköztessük őket. Arról, hogy az Urambátyám fontosabb, mint a közérdek, a politika pedig nem más, mint a pofátlan hazudozás és az Egetverő Arrogancia világa. Arról, hogy mindenki annyit ér, amennyije van, arról, hogy ne azt nézzék, amit mondok, hanem azt, amit csinálok, ... a többit majd elintézik az ügyvédek oszt jónapot...

Érted már? Nem hiszem...

És ez bizony baj, nem is kicsit. A helyzet az, hogy vesztésre álltok. Az ország nagyobbik fele nagyon dühös rátok. Eddig összeszorított szájjal várták, hogy vége lehessen ennek a gengsztervilágnak és most dühösen készülnek a választás napjára, hogy az elmúlt évekért végre benyújthassák a számlát és jól odategyék az ikszet, ahol Nektek az rossz.
És Ti már nem tudtok irányt váltani, bár nyilván nagyon szeretnétek.

Ne is álmodozz Zsolti! Nem tudtok változtatni!

Vagy szerinted előfordulhat, hogy például holnaptól érdemben válaszoltok az újságírók kérdéseire? vagy hogy a Migráns 1-es valóban a közt szolgálja a Párt helyett? Mondjuk először csak napi 1-2 órán át, aztán akár már mindennap, sőt, néha főműsoridőben... Esetleg Polt Péter hajlandó lesz végre ellátni a feladatát, akkor is, amikor a barátairól (vagy inkább tucatjairól) lesz szó? Szerinted Orbán Viktor mer majd vitatkozni egy ellenzéki politikussal? Előfordulhat, hogy kibékültök a demokratikus világgal és végre ejtitek a keleti diktátor spanjaitokat? Mészáros szerinted majd visszaadja az elsíbolt milliárdokat és bevallja, hogy mégsem csupán az Istennek köszönheti a vagyonát, amelyik voltaképpen nem is az övé?

Te Zsolti!
Emlékszel még arra, amikor a Fidesz egy demokratikus párt volt, nem pedig egy gengszterhorda?

Tudom, hogy pontosan tudod mire gondolok!

Amikor még beszélgettetek, nem kinyilvánítottatok, amikor még vitatkoztatok, nem lesöpörtetek, amikor még érveltetek, nem pedig felolvastátok a Párt üzenetét, amikor még eszmét cseréltetek, beszélgettetek, no nem csak egymás közt (mint a műsorodban), hanem olyanokkal is, akik nem ugyanarról a tőgyről szívták az elixírt, mint ti.

Amikor még a Magyarok voltak a legfontosabbak Nektek, nem pedig Magyarország, amit ugyebár javarészt el is loptatok az utóbbi pár évben.

És tessék, most kint van a plakátokon, hogy a maradékra is igényt tartatok, hát igazán szégyelljétek magatokat!

mo-az_elso.jpg

Aztán most itt ez a Békemenet, hát gratulálok!

Látod Zsolti, pont ez bizonyítja, hogy Te annyira a része vagy a problémának, hogy csak rontani tudsz a helyzeten, a megoldást még csak esélyed sincs meglelni.

Hiszen pont ez a baj, hogy Ti mindent erőből akartok megoldani. Nem ültök le beszélgetni a gyengébbel,nem álltok szóba a kritikusaitokkal, nem is próbáltok érvelni, nem figyeltek, nem beszélgettek, nem egyezkedtek, nem kérdezitek meg az érdekelteket, nem mérlegeltek, hanem csak Soros-oztok egy pár cifrát, röfögtök egy migránsosat, oszt jól odacsaptok azzal a Vasököllel.

És ez a Békemenet is pontosan ezt mutatja. 

Odamentek majd pár ezren, demonstráljátok azt a fenenagy erőtöket, a szokás szerinti arroganciával elmondjátok, hogy sokkal többen vagytok és még annál is többen lesztek és nem győzhet Soros... A PártTV csinál egy-két jó snittet, amitől úgy tűnik majd, mintha még mindig tele lenne a tér, ettől mindenki megnyugszik, hazamentek, otthon még hússzor megnézitek az ismétlést és elégedetten ültök majd, abban a kellemes tudatban, hogy mindent megtettetek.

Hát, jó vonulgatást...

Még hat hét Zsolti!

 

 

Ui: Nehéz volt dönteni a kép kapcsán, ezen túl sok volt a bűnöző, mindegy, kiteszem, de kérlek, gyerekeknek ne mutogassátok...

orban_cimlap_21_copy.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csinnbummcirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr2713701448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.27. 06:53:28

Ez van, kampány van. S a Fidesznek is joga van kampányolnia.

háténimmár 2018.02.27. 19:35:33

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Esküszöm kezdelek megszeretni. Napról napra mosolyt csalsz az arcomra. Pedig volt idő, amikor a hozzád hasonlók rendesen felbasztak, de mára ez megváltozott. Cuki vagy, remélem rendesen meg is élsz belőle. A profizmust meg kell fizetni.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.02.27. 19:50:06

Hú de be fogtok kussolni 8-a után.. Sokaknak hirtelen fontos lesz a nick váltás..:)

ember100 2018.02.27. 19:51:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Helló !

Te öööö izééé a cöf akkor most mi ?
Független civil szerveződés vagy a Nagy Vezető jobb keze amivel reggelente AZT a bizonyos dolgot teszi meg miután felállt ?

dare 2018.02.27. 20:01:17

Békemenet: Háború=Béke
Szabadság=Szolgaság
Tudatlanság=Erő

pioneer2016 2018.02.27. 20:02:08

Békemenet a mi adóforintjainkból (orbáncivilszervezet). Na meg a villamosművek fél milliárdjából, amit rezsicsökkentés címén kivettek a polgárok zsebéből.

elvis56 2018.02.27. 20:16:33

Szlovák rendszámal furikázó (nem most ) tehetségtelen seggnyaló kölcsönkéregetö Zsolti lmszopizik a G...nek.

Etniez 2018.02.27. 20:21:18

Én eddig úgy tudtam, hogy a CÖF az ilyen pártsemleges izé, stb. Most meg a Fideszért akarnak felvonulni?

Etniez 2018.02.27. 20:22:37

@EU zászlót mindenhova!:

"EU zászlót mindenhova!
0 bejegyzést írt és 1966 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2017.02.04. óta tag."

Napi átlag öt, remélem darabbérben nyomod :D

rallus 2018.02.27. 20:42:22

"Nem ültök le beszélgetni a gyengébbel,nem álltok szóba a kritikusaitokkal, nem is próbáltok érvelni, nem figyeltek, nem beszélgettek, nem egyezkedtek, nem kérdezitek meg az érdekelteket, nem mérlegeltek,"
Na pont ezek a jó tulajdonságai voltak meg a ballib kormányoknak és ez hiányzik most rettenetesen! Engem például maga Gyurcsány és Veres győzködött az irodájában, hogy járuljak hozzá az ország eladósításához és Lauder úr olcsó vízparti telekhez juttatásához. Beleegyeztem, így aztán megtörténhetett... De ezek....

5perc 2018.02.27. 20:44:13

Ez az emb... izé régebben még legalább kreatív volt. Ma már még csak nem is felháborító. Tulajdonképpen nem értem minek tartják. Szerintem már ők sem.

2018.02.27. 20:48:39

Az egész város ezen a büdös gyökéren fog röhögni, közben a kétfarkúak meg jóval nagyobb tömegben fogják az egész orbánista munkásőr bagázst körberöhögni. Épeszű fideszbuzi nem lesz ott, így lehet hogy Bájer elvtárs egyedül fog hülyét csinálni magából (ami amúgy nem nehéz feladat). Ja, és az itt szopó Orbán-troll seggfejek is ott lesznek (ők azok, akik ingyen kommentelnek a rablóbandának).

Jakab.gipsz 2018.02.27. 20:49:49

Még soha sem vonultam Március 15-én, megutáltattátok velem április 4 -én és november hetedikén, de most fogok.

Azért kell a békemenet, mert a gondolkodás szabadságát, hogy ne Soros ateista-zsidó filozófus és gitt egyletei szabják meg, + és ne a független blogerek, a kitiltáson kívül más, érvet nem ismernek.

Bencsik pedig kap egy ménkű nagy fekete pontot, András a tudomány-filozófia nem újság írás, és főleg nem elkényeztetett budai úri fiuk locsogása.

Bayer Zsolti a szabad bölcsészet több annál, hogy csak az érettségi tételeidet ismételgesd.

Szegény Viktor főnök, látod-e azt, hogy kikkel vagy te köröl véve.

lobaszopiatej 2018.02.27. 20:51:02

A lopás az hagyján (lopás mindenhol van), a fő baj a következménynélküliség, a kormányoldal teljes passzivitása!
Fideszék előtt még volt szégyenkezés meg a mosakodás (emélkszünk még Tocsikra?).
Ma már Orbán meg se szólal ezekről az ügyekről, mintha Mészáros Lőrinc se létezne!

2018.02.27. 20:53:25

@rallus: Értem: szerinted, ha Fletó megevett egy darab szart, akkor ez a Viktorodat feljogosította arra, hogy egy egész rakással megegyen. Elég szar a logikád, nem csoda, hogy fideszes vagy.

rallus 2018.02.27. 21:01:02

@kutyás majmok népe: Mekkorának kellene lenni a demokráciának, hogy egy értelmes ember leüljön veled vitázni?
Akkora demokrácia a világon nincs...

2018.02.27. 21:01:38

@Jakab.gipsz: Igyál valamit, nehogy nekem itt sírva fakadjál. Nem lehet lopni a végtelenségig, ebbe bele kell nyugodnod. Ha nem tudsz, akkor vonulgass Bájer elvtárssal és védjétek meg a fideszes bűnözőket. Sőt, vonulgatás közben lopjatok ti is, amit tudtok. Mutassátok meg a létetek értelmét.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.02.27. 21:02:01

@Etniez: Nálad mekkora ez a szám? Sztem egy tisztességes bérkommentelő jóval többet teljesít mint napi öt, nem?

vajdasagi 2018.02.27. 21:02:28

@rallus: Hazudsz, mert pl. a Lauder úr beruházását pont az Oszkó Péter és a Bajnai akadályozták meg. Ha nem érzed, hogy ezek sokkal arrogánsabbak, akkor veled valami baj lehet.

vajdasagi 2018.02.27. 21:05:17

@Jakab.gipsz: Várj csak, had értsem meg: Te most lesz%pod viktort és közben szapulod azokat, akik őt eddig lesz%pták? Jól értem én ezeket a relációkat közöttetek?

2018.02.27. 21:07:11

@rallus: Hülye. Min akarsz vitatkozni itt: hogy szabad-e lopni a fideszeseknek vagy nem? Beverted a fejed valahova munka közben? Ha vitatkozni akarsz, akkor vitatkozz azokkal, akik nyolc éve folyamtosan kirabolják az országot, bár ebben nincs köztetek vita.
Apám, ennyi ésszel meg egy vödör mésszel, elmehetnél kőműves segédnek.

William Kidd 2018.02.27. 21:20:44

Ez a poszt a fejen talalta el a szoget, ugy igaz ahogy le van irva. De sok elegedetlen ballibes azt felejti el, hogy barmennyire van tele a fasza a jobbos tomegeknek Viktorbol, attol meg nem fognak ballibest behuzni. Vagy jobboldali fuggetlent vagy a jobbikost, legvegso esetben, orrbefogva megiscsak a fideszest. Attol hogy igaz, ami fentebb le van irva, attol meg nem hozzuk vissza Fletot meg a komcsi bunszovetkezetet. A csoborbol vodorbe megtortent 2010-ben, most nincs ertelme vissza a csoborbe.

Kelly és a szexi dög 2018.02.27. 21:36:02

A Kétfarkúak is szerveznek egy menetet, pont ugyanakkorra! :) Lehet választani...

G66 2018.02.27. 21:46:13

Igaza van a cikk írójának, szerintem is öngól a békemenet hiszen pont ez a fajta reakció ami ellenérzést vált ki az emberek többségében.
Persze azt is fel kell ismerni, hogy nincs jobb megoldás ilyen rövid idő alatt.
Még ha lenne, akkor is csak úgy működne, ha "beismernék" a hibájukat ami most már eleve öngyilkosság amellett teljesen hiteltelen. Szóval nem marad más, mint bevetni az aktivistákat.

Ezzel nincs is gond, de ezzel már a fidesz ellen szavazók előfébb vannak 1-2 évvel ...szerintem.
Egy érv ami eltántoríthatja a kevésbé elszántakat az az, hogy mi lesz a fidesz veresége után?

Na ezt kell szépen elmagyarázni az embereknek!!!
... valaki(k)nek aki hiteles!!!

El kell mondani - és így is kell lennie, hogy kb. 1-1,5 év múlva miután visszaállították a jogállamiságot új választásokat írnak ki és mindenki szavazhat akire csak akar, ahova a szíve húzza.
Így kell tenni és az emberek hálásak lesznek érte , az átmeneti kormány pedig bekerül a történelem könyvekbe.

sinus67 2018.02.27. 22:21:55

@EU zászlót mindenhova!:
Miért kellene nick váltás? A fidesz azt hirdeti, bizonygatja, hogy ekkora demokrácia még nem volt ebben az országban! Vagy mégsem így van/lesz?

Boar. 2018.02.27. 22:30:04

Békemenet, teletömve megzsarolt közmunkásokkal... A fideszes nagykutyák sajnos épp nem érnek rá, hogy is érnének, hisz a békemenet a legjobb alkalom valami zsíros provokációra ami után fájó szívvel bár de be lehet vezetni rendkívüli állapotot, akármit, természetesen a súlyos terrorfenyegetettségre hivatkozva...
Mert a hazudozás visszafelé sült el, valami új kell...

Nzoltan 2018.02.27. 22:30:15

Túl van ez már tárgyalva. Nem valószínű, hogy a hódmezővásárhelyi fiaskó tömegesen megismétlődik. Ahhoz mindenhova kellene legalább egy "elios"-ügy. Az meg ugye nincs.

Nzoltan 2018.02.27. 22:32:58

Bármekkora felvonulást szervez bayer, legalább kétszerese lesz mint bármelyik ellenzéki felvonulás.

kószák egyike 2018.02.27. 22:35:38

Igazuk van! Békemenetet minden utcára! Egy kevés! Legyen még! Magyar égre magyar ufót!
444.hu/2018/02/27/bekemenettel-valaszol-a-bekemenetre-a-ketfarku-kutya-part

Azt közpénzből kitömött anyádat zsolti!

Boar. 2018.02.27. 22:42:01

@Nzoltan: Nagyon tévedsz. A hmv fiaskónak köze nem volt az elios ügyhöz. Azoknak az embereknek ez pitiáner probléma volt ahhoz képest, amin a fideszuralom alatt keresztülmentek. Az elios csepp a tengerben, a bizonytalanok sem egy ilyen ügy után mennek el másra szavazni. A fideszes szavazatok számából pedig látszik, hogy azok az agyatlan barmok/gazemberek akik a fideszre szavaznak, nem lettek kevesebben mert őket az sem érdekli ha a führer a tányérjukra szarik, boldogan kanalazzák...

Dan da Man 2018.02.27. 22:47:35

@Jakab.gipsz: Békemenet. Fő a tolerancia. Meg a kommunikáció. "zsidó, ateista, ballib, blogger, kitiltás" - ezek a hívószavaid. Ezekre csakis egy békemenet lehet gyógyír...
Tekintve, hogy "értelem" nincs a repertoáron, így ez természetes.

Brix 2018.02.27. 22:57:57

Ez a Békemenet inkább öngól lesz, mintsem új szavazókat mobilizálna a Fidesznek. Ami jól nézett ki 2012-ben, 2018-ban már paródiaként fog hatni. Sőt, a bizonytalanoknak- mert mindig vannak olyanok - inkább riasztóan hat egy összezáró, fanatikus embertömeg... Egy lanyha , nyugodt kampányt követő alacsony részvételi arány , sima győzelmet hozott volna a Fidesznek. Most, hogy felesleges indulatokat keltenek , elvihetnek sok passzív szavazót is a választásra. Ha protest szavazás alakul ki, az mindig az ellenzéknek kedvez...

Indriq 2018.02.27. 23:07:25

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Ez van, kampány van. S a Fidesznek is joga van kampányolnia."

nana.... a CÖF fityiszes bagázs? nem azt mondták, hogy ők az igazi civil szervezet?

Jakab.gipsz 2018.02.27. 23:27:40

@kutyás majmok népe:

Na ezt meséld el Sorosnak is.

Megnyugtatlak Soros fog sírni nem pedig mi.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.27. 23:27:56

@Jakab.gipsz: Már nem kell ám sorosozni. Elmúlt. Habony nem mondta? Úgy látszik, túl lent vagy a ranglétrán...

nemecsekerno_007 2018.02.27. 23:36:57

Nem kell ide Békemenet, elég ránézni az ellenzékre.

nemecsekerno_007 2018.02.27. 23:38:46

@Boar.: Éhségmenet? Megvan még? :)

Boar. 2018.02.27. 23:40:47

@nemecsekerno_007: Kurvaanyád...megvolt már... :-)

Fidesz bérszámfejtés 2018.02.28. 00:12:17

@Jakab.gipsz: Hülye önkéntes! A Soros ki van húzva!

Fidesz bérszámfejtés 2018.02.28. 00:15:06

@Jakab.gipsz: "szabad bölcsészet" - Szóval egyetemre nem járt. Ugrott a költségtérítés.

morph on deer 2018.02.28. 00:16:51

@Jakab.gipsz:
“Megnyugtatlak Soros fog sírni nem pedig mi.”

A röhögéstől!
Ha meglátja ezt a sok barmot “civil-szervezet” álnéven masírozni a felcsúti ganajtúró további hatalomban tartásáért!

Ez lesz a “fidesz pride” - mi?
XD

BiG74 Bodri 2018.02.28. 00:59:42

@Jakab.gipsz:
Zakkantka, meséld már el, hogy mijajófaszért fog a soros sírva fakadni kretén bandátoktól?
Másrészről hol a faszomba érdekel, hogy soros mit csinál? Jelenleg ami Magyarországon történik, és amitől sírnom kell, az a fityisz bandához köthető, meg a hozzád hasonló hibbant alattvalókhoz, nem a soroshoz, akárhogy is kenitek a szart.

ételizésítő 2018.02.28. 01:47:46

"Tudom, hogy pontosan tudod mire gondolok!"
Szerintem arra gondolsz, hogy kurvára el kellene már menned helyesírás-tanfolyamra, mert amit művelsz, az nagyon szar.

Valamint magyar nyelv tanfolyamra is, és akkor majd megtanulod, hogy valaminek nincs kisebb meg nagyobb fele, a fele ugyanis azt jelenti, hogy 50%. Pontosan. Ami nem annyi, az nem a fele.

És ezekre nem mentség az egyébként jogos háborgás sem.

hegecz25 2018.02.28. 02:11:48

szimpatikus dolog, amikor a bajer zsolti-fele szimpatikus fiatalemberek ilyen szimpatikus felvonulasokat szerveznek.

ételizésítő 2018.02.28. 03:06:11

@EU zászlót mindenhova!:
Úgy érted, nektek, Fidesz-trolloknak?
Tényleg az lesz, mert börtönbe kerültök bűnszervezetben való bűnrészességért és bűnpártolásért.

ételizésítő 2018.02.28. 03:08:32

@Jakab.gipsz:
Ja, és azt vajon látja-e, hogy milyen agyatlan fasz trollokat bérelnek fel a Lendvay utcában. Akik közül te vagy az egyik, és messze nem a legokosabb.

ételizésítő 2018.02.28. 03:10:40

@William Kidd:
Jaja, lásd pl. Salgótarjánt meg az MSZP-s polgármestert. Nem is szavaztak rá jobbról.
Vagy várjunk csak...

William Kidd 2018.02.28. 06:05:17

@ételizésítő: Annyit elmondanek, hogy beszelgettem egy hodmzovasarhelyi baratommal es kifaggattam. Hodmezovasarhely kő jobbos es az is maradt, ezert nyerhetett egy jobbos, "fuggetlen" jelolt (kereszteny, 7 gyermekes, csalodott fideszes), akit valojaban a Jobbik kert fel a jeloltsegre, de most minden ballibes ellenzeki vele szertne pozolni. A fideszes jelolt, egy teljesen normalis, szakmai munkat folytato ember volt, nem is valodi politikus, valoszinuleg epp ezert bukott. Az egesz hodmezovasarhelyi szavazas Looser Janos fektelen es gatlastalan hatalmi arroganciaja es merhetetlen korrupcioja ellen szolt. Gyakorlatilag "mindenben" benne van helyileg es folyamatosan kezivezerelte a varosi dolgokat, attol fuggetlenul hogy mar nincs is abban a pozicioban. Na ebbol lett elege a helyi embereknek, ugyhogy ettol meg folosleges a ballibes oromtanc.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.28. 06:26:24

@ember100:

A CÖF fideszes civil szervezet, ahogy mondjuk a Helsinki Bizottság meg ballib civil.

herut 2018.02.28. 06:36:54

Bayer,Lovas,Bencsik és még sokan mások úgy részei a problémának,hogy okozói is.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.28. 06:41:07

@Indriq:

A CÖF fideszes civil szervezet, ahogy mondjuk a Helsinki Bizottság meg ballib civil.

Indriq 2018.02.28. 07:02:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "A CÖF fideszes civil szervezet, ahogy mondjuk a Helsinki Bizottság meg ballib civil."
Hehe... te meg egy független fityiszes seggnyaló :)

énnemtudom 2018.02.28. 07:07:10

Engem nem érdekel sem a békemenet sem a ballibek örömtánca. Arra lennék kiváncsi,hogy aki kormányozni akar annak milyen tervei vannak pl az szja-val ami ma 15% esetleg újra lenne 30%-os kulcs? vagy a jegybanki alapkamat esetleg újra 8% lenne? és a 125 ezres törlesztőm ami ma 83000 az 150lenne?Esetleg megszűnne a csok ahogy ezt Széll Bernadett beígérte? és ha a kerítést nem is mernék lebontani mert tudnák hogy ezzel kivívnák a nép haragját ahogy GyF mondta hogy ezzel kampányolni politikai öngyilkosság, csak éppen sutyiban félrefordíttatnák a fejüket a határvadászoknak? Nem sorolom tovább. Nem megyek a békemenetre mert vannak fenntartásaim a kormánnyal szemben, de befogom az orrom és elmegyek szavazni rájuk mert ők a kisebbik rossz! Ja! és lehet fiidesssszbirkázni. LESZAROM!

Jakab.gipsz 2018.02.28. 07:11:44

@ételizésítő: + MINDENKI !

A STOP az STOP !

SOROSSAL ezzel a disznófejű nagy úrra: NINCS ALKU !

Bayer és Bencsik urak: megértettétek !

Ne feledjétek a Magyarok "anyázását" Kertész Ákos kezdte el.

Ha nincs muníciótok szóljatok, felfegyverezlek benneteket, Pallasz Athéné pajzsával és dárdájával.

Ez a harc az identitásunkról, a lelkünket akarja, a disznófejű nagyúr !

Na azt lesheti, a füttyös történészeivel egyetemben! Sem a múltunkat sem pedig a jövőnket nem kaphatja meg, Az utcán és a médiákban állnunk kell a politikailag inkorrekt pofonokat.

Ámde az iskolapadok, könyvtárakat, az egyetemi campusokat, és az akadémiát nem adhatjuk sem fel, sem oda, a disznófejű nagy uraknak.
Igen forradalmat kell csinálnunk, ez a harc most nem egy átlagos "ungarise wircsaft", ahol fejjel megyünk a falnak. Európa megfélemlített , amcsi szövetségesünk lebutított értelmiségét egyaránt fel kell ráznunk.

Ezért nem lehet szó alkuról !
Március idusán találkozónk van úgy ahogyan meg ígértük: Márciusban újra kezdjük, de a harcteret most, mi a magyarok választjuk meg.
Ez a helyszín pedig nem a pesti utca lesz, és az ellenfél nem az utcai csőcselék lesz. A tudomány és a tudás az nem csim bum cirkusz, a tudomány mindenkié, nem csak a disznófejű Soros Gyurié.

bigdata 2018.02.28. 07:12:59

@Jakab.gipsz: hm, gondnám, hogy egy ilyen menet a tábor összeszedését, felrázását, aktivizálását szolgálná. Várjunk csak, a tábor hiánytalanul leszavazott Hódmezővásárhelyen. Felülmúlták a 4 éves tervet. Sokan voltak, de nem elegen. A mesterterv, hogy mindenki más megcsömörlötten maradjon otthon, vagy legalább szavazzon össze-vissza, ezúttal csődöt mondott. Ezen a békemenet és a megháromszorozott munka biztosan nem segít.

bigdata 2018.02.28. 07:17:38

@Jakab.gipsz: "A tudomány és a tudás az nem csim bum cirkusz, a tudomány mindenkié, nem csak a disznófejű Soros Gyurié."

Hát öregem, ebből kéne óriásplakátot gyártani, egy hónapra megint mi lennénk a legvidámabb barakk:D

felucca02 2018.02.28. 07:24:25

@Jakab.gipsz: Mi ez a kritikus hang most tőled is, nem értem. Kezdek zavarba jönni...

felucca02 2018.02.28. 07:27:20

@Nzoltan: Szerintem vonulgassatok nyugodtan, legyen kétszer, sőt ötször akkora! Bátran!

Indriq 2018.02.28. 07:28:12

@énnemtudom: jahhhh, és pont most győzött meg a fityisz téged,hogy jó amit csinál. Arra persze nem jöttél rá,hogy az adó, az adókedvezmény ,a rezsicsökkentés, stb a tehetősebb rétegnek hoz pozitív változást. Ehhez jó tudni, hogy többen élnek rosszul mint akik kastélyt építtetnek. A te mentalitásod echte fityiszes, lásd lézer féle mindenki annyi amennyi össze tud harácsolni.
A törlesztőd nem azért növekedett a szocik ideje alatt mert ők kormányoztak, hanem mert debil módon vettél fel hitelt.

@Jakab.gipsz: hehe...pont tegnap volt a sztálingrádi csatáról dokumentum film. Abban volt, hogy minden nap kötelező volt a katonáknak végighallgatni a komiszárok lelkesítő komcsi beszédeit. Ott is benne volt a nincs alku duma. Te és a fityisz olyan komcsik vagytok, hogy sztálin szobrot emeltetett volna ovinak ha egy időben tevékenykedtek volna.

felucca02 2018.02.28. 07:43:25

@Jakab.gipsz: Hú, bazmeg, ez gyönyörű volt, én nem tudnék ilyet!
Na, most akkor van alku, vagy nincsen alku? Döntsétek el, hogy szakad a tábor, vagy egyben marad, mert a csurkafarhátas nyuggerek teljesen meg vannak zavarodva, hogy akkor most merre az előre...

Fritz Gerlich 2018.02.28. 08:07:55

Hozhat szavazatokat és támogatottságnövekedést is a békemenet, mert a fideszes egy olyan embertípus, melynek fontos a "nyájösztön", a vezérhez tartozás érzése, az összetartozás meleg hangulata. Ezt most újra átélhetik. Bayerék célja: az ingadozó, leggyávább és legostobább pártmunkások, fidesz-droidok újbóli megerősítése, nehogy már elódalogjanak.

viewpointer 2018.02.28. 09:15:35

Oké, menniük kell. Kérdés. Alternatíva? Program? Tervek? Fletó? Bernadett? ez az egész szedett vedett bagázs normális összefogásra nem volt képes eddig, gyerekek ők fognak kormányozni?? Értem , hogy a mostani nem. De ez a duma sosem vitt előre," mi nem", mutasson valaki igazi jövő építő alternatívát! A látóhatáron nincs egy tökös vezető , valódi programmal a kezében, mind lopni fog csak pepitában. Arra hozzatok érveket, ki az akire! Akiért! Amiért! ? Nos?

Bolshevik 2018.02.28. 09:43:36

@Indriq: "Arra persze nem jöttél rá,hogy az adó, az adókedvezmény ,a rezsicsökkentés, stb a tehetősebb rétegnek hoz pozitív változást."

Nagyon helyes. Pont kurvára elegem van abból, hogy eltartsam a gyerekgyárost. 200 fölött kap egy pénztáros, ha ketten dolgoznak az 400 havonta. Hű burzsuj gecik, vegyük el tőlük, adjuk Kalányosnak.

KissGecihuszár 2018.02.28. 09:44:55

Tudjátok mit? Csinálják csak, szervezkedjenek, vonuljanak felfelé, elvégre ú.n. "demokrácia" van, vagy mi?! Mi meg majd szépen -akár a 2 farkúakkal karöltve- vonulunk velük szemben, oszt majd valahol szépen talizunk velük, na az lesz egy felejthetetlen meeting, azt garantálom, mert már tényleg kijárna itt némi erőszak, verés, ütleg, fa testápoló érzékeny bőrre nekik, csak úgy a demokrácia jegyében... Azelmút8GECIfidesz évért nehogymá egy "borítsunk fátylat, adjunk nekik még 1 esélyt, bocsássunk meg, öleljük őket keblünkre, elvégre ők is a honfitársaink"; hát 1 méretes lófaszt, kedveskéim! Ha itt így vagy úgy elzavarásra kerül ez a NER maffia, nos ez esetben igenis a főkolomposokat fel kell rángatni a lámpavasra, csak úgy educativ céllal, hogy egyszer, s mindenkorra mindenkinek meglegyen; nem lehet következmények nélkül így tönkre baszni, szétlopni, kizsigerelni egy Népet, egy országot, mint ahogy ezek ezt a legkisebb lelkifurdalás nélkül megtették! Ja, hogy egy utcai harcban "ártatlanok" -aki 1 ilyen "békemenetben" mögöttük vonul, az már nem lehet ártatlan!- is vérbe fagyva ott maradnak az aszfalton? Hát ez már csak egy ilyen műfaj; mi a fasznak vállaltak sorsközösséget ezekkel a BTK-s bűnözőkkel???

febiha 2018.02.28. 09:50:05

@viewpointer: csakugyan. Ezek jogos aggodalmak, az ellenzékecskék egy része teljesen lejárt szavatosságú, kormányzásra bizonyítottan teljesen alkalmatlan, hitvány alakokból áll (Fletónk ennek az őstipusa), egy másik része pedig nyeretlen kétévesekből. Ezek messziről jönnek (tehát akármint mondhatnak). Akik persze nem korruptak, ám ki tudja, hogy a hajlam vagy a lehetőségek hiánya miatt nem (voltak eddig) azok.

Csakhogy... ha ez a megközelítés minden mást kiszorít, ez teljes felhatalmazást jelent. Kinek? Egy olyan társaságnak, amelyben keveredik a félelmetes gátlástalanság egy bizonyos kormányzati tehetséggel. Ördögi alku lenne: egy kicsit jobban kormányoztok, egy kicsit több jut a fazékbe (ha nem is mindenkinek, de sokaknak). Cserébe bármit megtehettek, a kicsit jobban lakott birkák csendes bégetése közepette. Lophattok, csalhattok, hazudhattok, butíthattok, csak nyomorba ne döntsetek... (Gondolom felesleges a példákat felsorakoztatni.) Márpedig ugye nem csak kenyérrel él az ember. Van - kellene hogy legyen - civil öntudat, önbecsülés, szabadságvágy, erkölcsi minimum is. Csupa olyasmi, ami azért hosszabb távon kifizetődik.

Nietzsche__ 2018.02.28. 09:50:51

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: inkább Moszkvának és Orbánnak dolgozó bértroll es hazaárulo vagy komám.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.02.28. 09:53:57

@ételizésítő: Ez a sors Gyurcsány(i)-ra vár..8-a után jobban teszi ha emigrál..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.02.28. 09:55:41

@sinus67: De. Viszont azért fogtok nicket váltani mert az arcotokba tolom a korábbi hülyeségeiteket, ami kényelmetlen..:)

Indriq 2018.02.28. 10:19:26

"Hehe... te meg egy független fityiszes seggnyaló :)"
@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"Igen, én független civil vagyok."

ha megállsz az igennél és törlöd a többit teljesen reálisan fogod látni magad. :)

@Bolshevik: "Nagyon helyes. Pont kurvára elegem van abból, hogy eltartsam a gyerekgyárost. 200 fölött kap egy pénztáros, ha ketten dolgoznak az 400 havonta. Hű burzsuj gecik, vegyük el tőlük, adjuk Kalányosnak."

Nekem meg abból van elegem, hogy pénztáros milliárdokat síbolt, hogy arogán tóni vagyona akkora, amit nem fedezhetett NAV előtt legálisan, hogy lézer john és családja füldjei 100%osan körülvett egy kis telekrészt, amini a haverja felhúz egy kastélyt és senki se csodálkozik (főleg tállai disznó és poltpot főügyész)
Az az összeg amit ezek elloptak és kivittek az országból sok sok évre fedezné a rászorultak szociális támogatását.

@EU zászlót mindenhova!: "@sinus67: De. Viszont azért fogtok nicket váltani mert az arcotokba tolom a korábbi hülyeségeiteket, ami kényelmetlen..:)"
tényleg az lesz az új nicked, hogy "büdös ballibek amiért nem akasztottátok fel orbánt!" ? :)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.28. 10:47:36

@énnemtudom:

Íme a ballib kormányzati tervek:
- felemelni az SZJA-t 45 %-ra a gazdagok, azaz az átlafizetés felett keresők számára, közben a tőkéseket terhelő adókat csökkenteni,
- lebontania határkerítést, s az ország iszlamista gettóvá alakítása,
- minden brüsszeli felvetésre gondolkodás nélkül igent mondani,
- mindenben kiállni a NATO mellett, magyar katonákat küldeni harcba idegen érdekekért,
- leállítani Paks fejlesztését, helyette méregdrága zöld energia,
- bevezetni az egyneműek “házasságát”,
- további adómentességet adni minden nyugati befektetőnek,
- összevesznik Oroszországgal,
- csökkkenteni a magyar béreket, a nagyobb versenyképessé” kedvéért,
- választható iskolai hittan helyett kötelező szexuális oktatás, homokosok, pedofilek, stb. értékrendje alapján,
- totális liberális médiauralom bevezetése,
- az egyházak állami támogatásának lecsökkentése, ezt a pénzt homokos, pedofil, iszlamista, népellenes, stb. szervezeteknek adni.

Szelid sunmalac 2018.02.28. 10:48:30

@rallus: Eskuszom, hogy egyszeruen kopizni fogm legkozelebb, de neked azert leirom. Kibaszottul unalmas azzal takargatni a lopasokat, hazudozasokat, hogy mas is csinalta. AZOKAT elkuldtuk a picsaba, erre EZEK ugyanazt csinaljak, TI meg mentegetitek oket. A "De a Piftike is..." kezdetu faszsagaidat hagyd meg az ovodasoknak, bar mar ott se mukodik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 10:57:19

@Nzoltan: Szinte minden megyeszékhelyen van Elios ügy. Vagy éppen egy Mészáros ügy. Eleve, egy normális országban az Elios ügy nyomán Orbánnak simán le kellett volna mondania. Bazmeg, a veje nyúlta a közpénzt nyakló nélkül a közbeszerzésben érintett állami és kormány szervek közreműködésével. Na ez még csak vicc szintjén sem merült itt fel. Ezért kell megszabadulni a fidesztől.

Jozeph Pelikahn 2018.02.28. 11:08:09

A városok utcáinak elsötétítésénél zseniálisabb kampányt ki sem lehetne találni, annyira minden benne van hazaárulásról, korrupt politikusokról, lopásról és szervezett bűnözésről. És minden egyes nap ott van az emberek szemei előtt!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 11:47:09

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ehhez tudnál valami hiteles linket adni? Vagy ez megint csak a megborult elmédben létezik a kis világodban, ahol valamiféle lángelme vagy?

arckönyv 2018.02.28. 12:05:52

nem egészen értem miért lesz a békemenet. a korrupciót kell most megvédeni?

haXXor 2018.02.28. 12:15:47

Igénytelen poszt lett.

bigdata 2018.02.28. 12:33:38

@Mr Elios: szerinted 2006 után van még olyan ok, ami miatt magyar miniszterelnöknek (tetszőleges politikusnak) minimum le kéne mondania...? Nagyon gáz a fidesz, de nem épp a romlatlan földi paradicsomot tette tönkre.

énnemtudom 2018.02.28. 12:52:51

@Indriq: Vagdalkozások helyett akkor nézzük a tényeket. Annyira debil módon vettem fel a lakáshitelem, hogy amikor duplájára nőtt a törlesztőm akkor is kinyögtem bocs hogy erre nem vágyom. Azt állítani hogy erről nem a ballib kormányok tehetnek feltételezem csak a tudatlanságod mondatják veled.A helyzet ugyanis az volt hogy Meggyesi kormánya megszűntette a kamattámogatott forint hiteleket (de előtte azért még Magyar Bálint gyorsan felvette a 30 millát) és a devizahiteleket elterjesztette. Ezzel egyidőben a forinthiteleket 5 millióba maximalizálta. Ezt sokan nem tudják akik tele pofával szídják a devizahiteleseket akik a baloldali kormányok áldozatai. 5 millió már akkor sem volt elég még egy panellakás megvásárlásához önerő mellet sem ezért a sok debil ember kénytelen volt devizahitelt felvenni A törlesztők pedig azért szabadultak el mert GyF ék áldásos tevékenysége miatt az országot gazdaságilag lepusztult állapotban érte a gazdasági válság.Ezt nem elsősorban neked írom mert nem feltételezem rólad hogy felfogod csak nem szerettem volna ha ez itt marad lógva a levegőben. Na ennyit arról hogy ki tehet róla. Ja és édesanyámnak megmondom hogy érezze magát gazdagnak a 100 ezer forintos nyugdíjával mert ugye csak a gazdagoknak lett olcsóbb a rezsi.Biztos ettől jobban fogja magát érezni

FCUK19 2018.02.28. 13:05:40

egyetlen aprócska észrevétel: óvatosabban kellene birkázni, mert annál az ellenzéki magatartásnál, hogy mindegy, ki rázza a kolompot, csak jól hallható legyen és arra mennek, na annál nagyobb birkaság nem létezik.

arckönyv 2018.02.28. 13:07:05

@énnemtudom: én mondjuk emlékszem olyanra, hogy a fidesz alatt többet romlott a forint mint a válság utáni időszakban, ha már tényeket emlegetsz.

Sir Galahad 2018.02.28. 13:07:09

@Brix: Szerintem pont az volt a Fidesz terve, hogy lanyha kampányt visz, érdektelenségbe fullasztja a választást,. Csakhogy közbejött Vásárhely, amire reagálni kell. Rögtönöznek. Majd kiderül, sikerül-e nekik.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.28. 13:07:31

@Mr Elios:

Ezek a ballibaizmus mélyelvei a gyakorlati kormányzásban.

A ballibek Brüsszel és Soros programját hajtják végre.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 13:32:10

@bigdata: Bocsáss meg, de nem mondhatok semmit anélkül, hogy történelmileg nem mennék vissza I. Istvánig? Vagy mi van? Írtam én bármit romlatnak földi paradicsomról?

énnemtudom 2018.02.28. 13:35:40

@arckönyv: Képzeld el én is emlékszem de tudod ahogy egy csatahajó nem tud azonnal 180 fokot fordulni úgy egy ország gazdasága főleg nem Ráadásul még be is támadták a forintot és most nem fogok sorosozni mert ő állítólag leállította amikor tudomására jutott Ja.. 2012-2013- ra tudták a zuhanó repülést megállítani ezt épp mostanában nyilatkozta Csaba László közgazdász. Úgy hogy az még vastagon a ballib kormány sara volt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 13:38:10

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Csak ez nem válasz a kérdésre. Ez egy lófasz, amit a fidesz ismételget. Légyszi ne ezt! Linket kérek arról, amit írtál! Gondolom nem beszélsz össze vissza a levegőbe te a nagy elemző óriás, ugye?

arckönyv 2018.02.28. 13:41:42

@énnemtudom: na hagyjuk ezt. még a fidesz előtt stabilan visszament a forint a 180-as szintre. aki meg támadta a forintot az szijjártó meg a kósa volt. de te csak hazudj magadnak nyugodtan.

Szelid sunmalac 2018.02.28. 13:43:13

@énnemtudom: hazdusz. Ezt csak igy, egyszeruen kijelentem. Konkretan a forint akkor dolt be, amikor a Lazar kiallt egy bejelentette a megvalasztasuk utani ELSO honapban, hogy Mo. csodkozeli helyzetben van. Majd amikor bedolt a forint, ra egy HETRE szepen megcafoltak, hogy hat megsem. Na mit gondolsz, ki shortolt eppen?

A faszom lakahiteledrol is hazudsz. Nem volt ilyen torveny, hogy csak otmillat lehetett lakashitelre felvenni, mint ahogy nem a bllib, hanem azelso fidesz kormany hozta letre a kamattamogatott hitelt. Tudom, mert az elso hitelem az volt, sot, meg most is azt fizetem. Hazudsz arrol is, hogy nem lehetett forinthitelt felvenni, mert en epp azt tettem ,mikor mindenki devizahitelt vett fel.

Konkretan minden egyes hozzaszolasoddal hazudsz.

Jakab.gipsz 2018.02.28. 13:48:10

@KissGecihuszár: Kezdem veled , a jó édes anyádat is fellógatnád a lámpa vasra Te kretén állat?

Milyen alapon beszélsz Te ilyen gyűlölködő hangon a magyarokról.

A te neved libbancs parazita kuss, és takarodj el egy jobb élet reményébe, a világ végére.

Nos ezért kell a béke menet és még valami veletek és a disznófejű nagy uratokkal Sorossal: nincs alku.

Soros csicska libbancsok, nem lesz veletek politikailag korrekt konszenzus, és tök mindegy ki nyeri meg: a választásokat .

Orbán Viktor Intuíciója helyes, a magyarságunkból és a keresztény értékrendünkből, nem engedünk a mi identitásunk megalapozott, nem képezheti alku tárgyát.

Tehát csak semmi bizonytalanság, és kishitűség.

Ti a Soros-klónok fogtok megváltozni, nem pedig Mi a magyarok.
A tudomány és a tudományos igénnyel megállapított igazság, nem ostoba kapzsi kufárok játszó tere Soros Gyuri ezt pedig te a vén hülye vésd az eszedbe.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 13:50:05

@énnemtudom: A Forintot fideszes prominensek támadták be, ahogy a fidesz hatalomra került. Ezen mindjárt shortoltak is egy jót. És a mai napig szándékosan gyengén is tartják a Ft-ot az Euro-hoz képest, mert így van profitja a MNB-nek, amit szépen átfolyatnak a Matolcsy alapítványokhoz, onnan meg ki tudja hova. A fidesz minden megmozdulása mögött ott van a közpénz magánosítás.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 13:52:42

@Jakab.gipsz: Igazad van, semmi baj sincs a magyarokkal. Csak minden ötödikkel van baj, akik ezt a narancsos maffiát hatalmon tartják. A nagy része csak buta és befolyásolható (számukra talán van remény), de vannak, akik kifejezetten kártékony rohadékok. Például ilyenek azok is, akik blogok alatt kommentekben védik a fideszt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.28. 13:54:01

@Jakab.gipsz:

Az igazi békemenet április 8-án lesz, amikor a kisemberek tömött sorokban menetelnek majd az urnákhoz, leváltva a ballibeket.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 13:55:29

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Hát, ha te bepillanthattál ebbe a titkos dokumentumba, akkor gondoltam link is van hozzá. :-) Különben olyan, mintha csak handabandáznál. Az meg totál nevetségessé tesz téged.

blah 2018.02.28. 13:57:51

@Mr Elios: ez a csávó az egyik leggerinctelenebb hazudozó, ha néha hozzászólok csak annyit kívánok neki, hogy dögöljön meg. ennél többet nem is érdemel.

Szelid sunmalac 2018.02.28. 14:02:40

@Jakab.gipsz: " keresztény értékrendünkből" AHHAHAHAAHAHAAAAAHHHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHHHAAAAAA......Tied a nap kommentje! Tied, meg a kreszteny ertekrendede. Szerintem meg reszelteiben sincs semmi foglamad arrol mit beszelsz, sem a keresztenyrol, sem az ertekrol, sem a rendrol.
Istenem....hat ezert megeri idejonni. Szeretlek, mint felebaratom.

rasztaszív 2018.02.28. 14:04:13

emberek,ez a gipsz jakab(és még jópáran itt...) nem fideszes.ez egy pap.ki van adva nekik,itt kell lenniük.ezért csinálja ingyen...(ingyen...?!milliárdokról van szó...).és ezért ilyen pofátlan.számára napi rutin emberek képébe hazudni.

Andy73 2018.02.28. 14:16:44

"Még hat hét Zsolti!"

Igen, még hat hét. És utána nagy valószínűséggel marad az Orbán-kormány.
Vásárhely egyébként valóban azt mutatja, hogy lenne esélye az ellenzéknek, ha mindenütt olyan formátumú jelöltet tudnának állítani, mint Márki-Zay - aki egyébként függetlenként indult, csak beálltak mögé a pártok, és most mind azt hiszi, hogy ők is nyertek és majd nyerhetnek árprilisban is. Csakhogy gyakorlatilag egy hasonló formátumú politikus sincs az összes ellenzéki pártban, és a pártlistás szavazáson a legtöbbnek a parlamenti küszöb is magas, még a szociknak is.

rasztaszív 2018.02.28. 14:19:20

@Andy73: nem is kell mindenhol jobbos jelölt,vannak ám kevésbé jobbos részei is az országnak.

exterminador 2018.02.28. 14:23:34

@Dan da Man: teljesen felesleges egy klinikai elmebeteggel vitatkozni szerintem. A gipszjakab már nem egyszer bizonyította, mennyire súlyos az állapota. Azt is lehetségesnek tartom, hogy az idegosztályról írogat.

Szelid sunmalac 2018.02.28. 14:24:36

@Andy73: Egyreszt azt halljuk 8 eve, hogy sehol nincs egyetlen mas jelolt sem, akire lehetne szavazni, erre kiderul, megis van. Masreszt meg szerinted szamit, hogy kire szavaznak? Amikor latjak, hogy most kik ulnek azokban a szekekben, a szomszed Marika nenit is meglehetne valasztani.

exterminador 2018.02.28. 14:26:48

Egyébként nem is kell leváltani most az Orbán-kormányt. Egy a lényeg: hogy kétharmadot ne szerezzenek. Aztán majd szépen leamortizálják magukat 2022-ig, Fletó mintájára.

rasztaszív 2018.02.28. 14:32:44

@exterminador: szerintem az országnak az lenne a legjobb,ha kisebbségi kormányzásra lehetne kényszeríteni a fideszt.a költségvetésen keresztül már úgy is kontroll alá vonhatóak a folyamatok,és legalább kialakulhat egy rutin az együttműködésben.

Szelid sunmalac 2018.02.28. 14:44:43

@Mr Elios: Most mar engem is erdekel...miert nem nezel a dolgok moge? Felsz a dolgoktol? Vagy a dolgok mogotti dolgoktol tan?

Andy73 2018.02.28. 14:48:24

@Szelid sunmalac: Ne feledd, hogy más egy polgármester-választás (helyi, önkormányzti) és más a parlamenti. Tavasszal is nyerhet néhány egyéni körzetben az ellenzék, ahogy 4 éve is, de pártlistán aligha, ott a bejutás a tét a szinte az összes ellenzéki pártnak.

énnemtudom 2018.02.28. 14:51:02

@Szelid sunmalac: Na kis barátom akkor jól figyelj! Én arról írtam hogy ki szűntette meg a kamattámogatott hitelt jó lenne megtanulni olvasni. Nekem is volt ilyen hitelem 2002-ben vettem fel és 2007-ben fizettem ki. Ezután mivel kicsi volt a lakás szerettem volna továbblépni és ehhez újabb hitelre volt szükségem ÉS NEM ADTAK használt lakásra 5 millónál több forinthitelt. Akkor már nem volt elérhető a kamattámogatott forinthitel. Ezt nem voltam köteles megírni mert magánügíy de nem tűröm senki szarházi névtelen hozzászólótól hogy LEHAZUGOZZON! Sőt még azt is elmondom neked hogy adójóváírás is volt azt szűntették meg legelőször Meggyesiék. Ha pedig még most is az a hiteled van akkor ne szólalj meg mert amíg a devizahiteleseknek folyamatosan emelkedett atörlestőjük addig ti kaptátok az államtól a kamattámogatást és még most is kapnátok ha megemelkednének a kamatok mivel a meglévő szerződések élnek. Ezzel részemről a vitát lezártnak tekintem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.28. 14:52:24

@rasztaszív: Nem a bal-jobb a kérdés, hanem a helyileg elfogadott hiteles személy. Abból lesz kevés, ha levitézlett politikusok lesznek az ellenzék jelöltjei. Igaz, nem is kell feltétlenül annyira megalázóan elpicsázni a fideszes jelöltet, mint Hódmezővásárhelyen, elég akár 1-2%-is.

Thunder_th 2018.02.28. 15:10:09

Vásárhely egy kőfideszes város. Na egy ilyen városban küldték el a halál faszára a fideszes jelöltet tömött sorokban az emberek nagyon magas részvétel mellett. Tehát még egyszer: egy kőfideszes városban.
Lehet ez még cifrább is olyan helyeken ami nem kőfifdeszes. Budapesten szerintem vért kell izzadnia még a fideszes kerületekben is a narancsos jelöltnek, ha mandátumot akarnak szerezni. A billegő körzetek meg már rég nem billegő körzetek. Ott alig várják az emberek, hogy behúzhassák Viktor és bandája ellen az x-et.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.28. 15:26:57

@Mr Elios:

Főleg a Sorosé, de más hasonlók is, melyek mögött ott a Láthatatlan Kéz.

2018.02.28. 15:39:28

merjük már kimondani:
tolvaj népnek, tolvaj kormányra van szüksége!!

melyik gengszterbanda választ magának remete vezetőt?

bref 2018.02.28. 15:50:09

@Szelid sunmalac: "Konkretan a forint akkor dolt be, amikor a Lazar kiallt egy bejelentette a megvalasztasuk utani ELSO honapban"
Te hülye vagy. Nézd meg az MNB honlapján az EUR árfolyamot időrendben, és akkor látni fogod, hogy a forint nem akkor "dőlt be", hanem 2011.09.29. és 2011.10.27 közt.
Ekkor szaladt fel az euro árfolyama a korábbi 270 Ft körüliről 300 fölé.(még a kormányváltás előtt és után is a 270 +/- 10 Ft sávban mocorgott az euro árfolyama)
Akkoriban kezdődött a gigantikus görög költségvetési hiány miatti válság okozta valuta menekülés svájci frankba, plusz akkoriban kezdődtek a huzakodások az IMF-fel és másokkal.

Orsósellenes 2018.02.28. 15:54:04

@Jakab.gipsz: Én is üdvözlöm "édes" anyádat, kár, hogy amikor téged megfialt, nem volt a p...-ja szecskavágó!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.28. 17:00:47

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A az elmebeteg, aki még most is használja. Konkrétan te. Már megint egy kis figyelemre vágysz?

L von Richthoven 2018.02.28. 17:15:31

@énnemtudom:
neked a buta csórónak az szja-ja nulla százalék lehetne, mert te a minimum alatt kereshetsz ilyen tájékozottsággal...

morph on deer 2018.02.28. 17:41:27

@bref:
“... a forint nem akkor "dőlt be", hanem 2011.09.29. és 2011.10.27 közt.”

Vagy meg nem.
Az első igazi pofon ennek a két kreténnek köszönhető:

m.uzletresz.hu/vallalkozas/20100603-kosa-lajos-fideszes-polgarmester-kiutotte-a-forintot.html

És másnap:

mandiner.hu/cikk/20100604_szijjarto_csodkozelben_vagyunk

Ekkor kezdett hanyatt dőlni a valutahitel.
De legalább Matolcsy & co jól járt, és az is valami, nem..?

2018.02.28. 17:45:08

Ez egy cigány gondolkodás, hogy 'sokan vagyunk' és attól majd jobb lesz, de a tömeg nem győzi le a technológiát. Pláne ez az egykoron polgárokból lett jobbágytömeg. Amúgy a fidesz mindig akkor szervez békemenetet, ha nagyon be vannak tojva.

KissGecihuszár 2018.02.28. 18:50:46

@Jakab.gipsz: hopplá, csiribú-csiribá; itt az IQ fighter csúszómászó, csúti csüngőhasú faszát torokig le garatoló, zéró erkölcsi nívóval rendelkező, jellemtele VÉGLÉNY!!! Jajjj, de örülök, hogy (még) jelen vagy te is, remélem ott leszel a ex nettó mszmp-s tagokkal gazdagon teletűzdelt CÖF "békemenet" élén, így te fogod kapni a 3. legnagyobb martenses rúgást, mert az 1.-t a bajer "haverod", a 2.-at a csizmadia elvtárs fogja begyűjteni, aztán megyünk szépen sorjában! Csak azt kapjátok, amit ezért azelmút8GECI évért megérdemeltek... Pussszzz...

Orsósellenes 2018.02.28. 19:28:36

Tudjátok, hogy mi a különbség Orbán Viktor (eredeti nevén Orsós Vendel, romániai migráns), Rezsi dr szardagonyozó szilárd a nemzet disznója (ez nem külalak, hanem ész értelem alapján állapítottam meg) és szarházi hazudozó láz(illetve elmebeteg) ár Jankó és a geci között?

Válasz: A geciből még lehet ember!

ember100 2018.02.28. 19:46:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Helló !

Troll , troll trollala :)
A Helsinki Bizottság is kapott a mi adófizetők pénzéből 500.000.0000 Ft . -t ?
Csak kérdezem .

igaz_ember 2018.02.28. 20:17:24

@Mr Elios: Nem kell Sorosozni... nem hát kicsinál majd magától is benneteket. Megkapjátok ami jár mert jól alájátszotok. Néha azon gondolkozom, hogy húzni kellene egy vonalat ebben az országban bármilyen kicsi kvázi megfelezni aztán kész, ki ide ki oda. Mert látszik, hogy képtelenség egybe tartani ezt az országot. És semmi kedvem megint szenvedni mint 2002 és 2010 között. Nem anyagilag... azt leszarom... túlélem... de utálom, hogy csontig be akartok nyalni annak a Nyugatnak, amelyik a vesztébe rohan. Mi soha nem tudtunk a rohadt széthúzás miatt jól dönteni. Kuruc-e vagy Labanc. Régi nóta új szereplőkkel. :( És mindez folyamatosan ugyanúgy...

Orsósellenes 2018.02.28. 20:20:03

Nemzetünk által felhízlalt rezsi mocskos disznó arra vetemedett, hogy nem nyilatkozik az ellenzéki sajtónak, mert szerinte ezt megteheti! Hát nem! Ez közönséges bűncselekmény, amiatt az ellenzéknek kutya kötelessége büntető feljelentést tenni. Ha, nem akkor ez minősíti az ellenzéket!

Tiszta hülye az ellenzék, ha lett volna eszük meglovagolták volna azt az állítást, melyet először Nagy Bandó András hozott nyilvánosságra. Nevezeten, hogy a ti (mert nem az enyém, soha nem szavaztam rá) miniszterelnökötök üti, veri a feleségét, ezért nem jelent meg a SZOKÁSOS karácsonyi jótékonysági eseményen, mert súlyos külsérelmi nyomok látszottak rajta. Nagy Bandó azt is elmondta, hogy melyik kórházban látták el akut sérülések gyógyításával Orsósné feleségét. Véleményem szerint én is Ti is tisztában vagytok, hogy ez az állítás igaz, de mégse mert belenyúlni egyetlenegy ellenzéki sem, pedig a fidesz lebuzizta stb. őket, de ez őket nem zavarta. Vajon az ellenzéki sajtó miért nem kereste fel a megnevezett kórházat?

igaz_ember 2018.02.28. 20:21:52

@Orsósellenes: Igaz... jó lesz neki a széljobbtól, szélbalig induló Vona-Szél-Karácsony-Gyurcsány koalíció. Majd lesz évente szavazosdi meg kormányválság... totál káosz az kell. Majd rendberaknak azok neked mindet. Lesz itt haverok, buli, szabja. Mondjad, hogy Elios, az a lényeg, hogy ki old meg egy EU projektet. Jajaja... attól lesz jó itt aztán minden.

igaz_ember 2018.02.28. 20:24:56

@Orsósellenes: Igen Igen ... jajaja sajtószabadság van!!!!! Annak beszél akinek akar!!!! Nagy Bandó? Mesélj még... ott volt amikor megveret mi? Ja együtt nézték a komplett ellenzékkel... Istenem és ezzekkel kell nekünk egy országban élni.

Orsósellenes 2018.02.28. 20:30:05

@igaz_ember: Emberek látjátok! Ilyen egy igazi agymosott fdeszes!

igaz_ember 2018.02.28. 20:31:50

@Orsósellenes: jaja agymosott... az emberek látják. Azért néha olvasd vissza magad... ha megy.

igaz_ember 2018.02.28. 20:36:57

@Orsósellenes: Plusz gyönyör az egészben, hogy Orbán neked romániai migráns... Trianon ilyesmi játszik az agyadban? Erdély megvan? Nem mintha lenne köze Orbánhoz... de mindegy. Mennyit fizetnek neked, hogy ezt told 0-24-be? Magadtól sikerült ennyire elfelejteni a közoktatásban tanultakat?

igaz_ember 2018.02.28. 20:40:10

@KissGecihuszár: Mindig az erőszak... az ment 2006-ban is szakmányban. Ja mi meg majd nézzük, ahogy szétveritek az öregeket. Szavazz akire akarsz, de ha majd igazén kellene megvédeni a hazát a fajtád az első aki világgá szalad.

Orsósellenes 2018.02.28. 20:51:00

@igaz_ember: Agymosott fideszes! I(gaz)ember! Ha megnézed a kommentjeimet, pl az indexen eddig kb. 6.-szor szóltam hozzá, így nem nyomhatom 0-24.-ben, mint Ti elmebetegek Sorost! Én nem vagyok olyan hülye, hogy pénzért nyomjak hülyeségeket, mint ti! Soros, migráncs, Brüsszel! Nem szégyellitek magatokat? Szemébe mertek majd nézni a gyermekeiteknek? El tudtok velük számolni, hogy miért voltatok ilyen hülyék? Én tanultam, szerintem többet is, mint te agymosott és csak reálisan látom a világot! Tudod, hogy mi a migráns (bevándorló) meghatározása? Nem! Te abszolút hülye vagy hozzá! Kommentedre reagálva, remélem, hogy az emberek látják mit írtam!
Most menjél be a fürdőszobádba(ha van) és tedd bele a nemi szerved a diktátorod fényképén lévő szájába farkad és élvezz el és álmodozzál róla, hogyan tudnád leszopni?

pireza 2018.02.28. 20:56:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: jó lenne feltenni a fóliasapkádat, mert ezek támadnak! Tudom! Benne van a titkos iratokban!

Orsósellenes 2018.02.28. 21:25:11

@igaz_ember: További jó szopást kívánok Magyarország nevében! Ha van rá időd, majd meséld el, hogy milyen Orbán gecijének íze, hiszen sokan vannak, akik orvos által kiírt recept alapján nem, tudtak hányni, de ha leírod élményeidet, biztos, hogy sikerülni fog nekik. Remélem, hogy nem kell egy levegőt szívnom, veled és a veled hasonlókkal, ha van egy kis honfitársi érzés benned és a hasonló érzésű "honfitársaidba" eltakarodtok, minimum Dél Amerikába Éljen orbán viktor és mészáros lőrinc és bandája 30 percen keresztül, veled együtt a balaton 30 cm.-es jege alatt 30 percig légzőkészülék nélkül! Nem mondhatod, hogy nem akarom a te bandád éltetését!

Orsósellenes 2018.02.28. 21:43:45

@igaz_ember: "ott volt amikor megveret mi? Ja együtt nézték a komplett ellenzékkel... Istenem és ezzekkel kell nekünk egy országban élni."
Te nagyon hülye! soha nem állítottam azt, hogy ott voltam, amikor a te szopását tárgyát képező (személy) megverte a feleségét, én csak arra tértem ki, hogy nem jelent meg a "szokásos karácsonyi jótékonysági rendezvényeken, gondolva arra, hogy az arrogáns, semmirevaló férje megverte, és ennek súlyos külsérelmi nyomai voltak!

Egy Hun Hunniából 2018.02.28. 21:59:30

Ezeknél Mindenki, bárki, Valaki is jobb, ha nem korrupt szarházi tolvaj! És persze nem hülye, hanem megvan a józan parasztija! Akkor is ha mérnök, vagy közgazdász...

bigdata 2018.02.28. 22:04:58

@Mr Elios: az teljesen mindegy, hogy te személyesen visszamész-e Szent Istvánig. Amíg a közvélemény élénkén emlékszik az 'igazságbeszédre', meg az azt követő eseményekre, addig kár bárkivel kapcsolatban lemondást emlegetni.

igaz_ember 2018.02.28. 22:07:45

@Orsósellenes: :) Gratulálok.... az eszével meg az iskolázottságával csak az érvel akinek nem kellene. Jellemző. De lássuk a medvét, amit idehánytál. Nem kell neked pénz anélkül se megy ez neked. Aki nem tud úszni de megfizetik attól még megfullad mind a legtöbb állértelmiségi. Nos migráns nem bevándorló szóval ha már kérdezted akkor kicsi latin mert a nagy diplomád mellé és a soros cum laude CEU PhD mellé az nem jár. Ahhoz rendes oskola köll. Szóval migrare latinul vándorolni. i-migrare bevándorlás... ez az egyik képzős, a másik e-migrare kivándorlás. Ezek az eredeti jelentések, aztán vannak a történelmi fejlődés során jelentésbővülések. De ez neked már magos CEU diploma nem játékos. Most menj be a te igazán tanult és okos ember a könyvtárszobádba... ha van... keress némi irodalmat aztán olvass... talán használ valamit. A nemi szerveket szájba vevő tételed olyan prosztó, mint az ellenzéki pártok propagandája. Na kispofám leülhetsz egyes. Vissza a CEU gyárba és kérj némi upgradet...nem érek rád.:)

igaz_ember 2018.02.28. 22:11:54

@Orsósellenes: Igazán tanult ember vagy. Havat lapátoltál ma? Bár ahogy beszélsz ott is van simán értelmesebb. Fizikai munkások köt meg pláne. És nem takarodok sehová, pont az ilyenek miatt tartunk ott ahol tartunk. Nekem az is öröm, hogy sík ideg vagy miattam. Te egy senki vagy és az is maradsz. Nekem tök mindegy ki nyer. Nem kell külföldre se mennem, hogy megéljek, a te fajtád egy nulla mindegy ki van kormányon csak káromkodni tud, építeni nem.

igaz_ember 2018.02.28. 22:17:27

@Orsósellenes: Annyit írod ez a sok szopást... gyanús vagy... orálisan fixált szerencsétlenséged inkább a köreidben rendezd, biztos lesz aki bevállal... aki másnak akar bármit a szájába tukmálni annak már a mínuszoktól nem kell tartani. Egyszóval Sándor, József, Orsósellenes... sok sikert a vágyaidhoz. Gondolom egy kézzel írsz... a másik foglalt. :)

igaz_ember 2018.02.28. 22:21:52

@Orsósellenes: Ja és a Nagy Bandó által vizionált külsérelmi nyomok nálad súlyos belső sérüléseket okoztak. A félcédulád tépd ketté a negyed éppen elég lesz neked.

Ratyi Manó 2018.03.01. 08:48:34

Mingyár itt van az április
Szopik minden libeláris

A Viktorral győzni fogunk
Újjra itt a kétharmadunk

Mennyünk Béke Menetre
Te meg Sorosnak vedd be

Sok sok szemét bolsevík
Sírni fog maj mindeggyik

Megmondom én azt hogy mi lesz
Áprilisban CSAK A FIDESZ

Jozeph Pelikahn 2018.03.01. 14:48:28

@Ratyi Manó: A libeláris az ki? :-)
Meg újjra? Bolsevík? Sok sok? Mindeggyik? Azt hogy?

Jó lenne legalább magyarul megtanulni baszod! :-)))

Orsósellenes 2018.03.01. 16:33:10

@igaz_ember: Nem vagyok ideges, csak megpróbáltam valamicske észt belegyömöszölni az agyadba, de tudomául vettem, hogy egy mégegyszer mondom agymosott fideszes vagy. Mit szólsz, hogy most már az ENSZ is az ellenségünk? Szánalmas vagy, lenézlek. Rögtön támadsz, hisz ezt szoptad ki a führeredtől! Nem is pocsékolok rád több szót(írást)

Orsósellenes 2018.03.01. 16:38:06

@igaz_ember: Hja még azt akartam írni, hogy anyád bevállalt volna, de nekem is van ízlésem!

igaz_ember 2018.03.01. 16:43:47

@Orsósellenes: :) Ezt csak így mered elmondani vagy személyesen face tó face is bevallalod te szellemi nyomoronc? :) Inkább recskazz tovabb gyökér:)

igaz_ember 2018.03.01. 16:49:47

@Orsósellenes: Te nem agymosott vagy csak egy senki...

Orsósellenes 2018.03.01. 17:25:09

@igaz_ember: De csúnyákat tudsz írni! Gondolom, hogy diktálod valakinek, hogy bepötyögje a röfögésedet,, mert írni nyilván nem tudsz! Írásod kifejezi értelmi képességed! A führered vár, hogy eleget tegyél nála a kötelességednek, vár az egyágu cici.........HEHeHe!.

igaz_ember 2018.03.01. 17:51:35

@Orsósellenes: igen diktálom... van pénzem rá:) Nálad meg a free wifi ketyeg mert tök mindegy ki van hatalmon csak a száraz kenyér jut. A te képességeid kifejezhetetlennek, de mit is lehet várni olyantól, aki Vona Szél, Gyurcsány, Karácsony, Botka és ki tudja hány senki szolgája. Igaz beérheted a saját gatyád tartalmával is. Na kattanj le apád gépéről kisgyerek még a matek leckéd meg kellene írni, mert holnap dolgozatírás és Orbánfóbiára nem kapsz jegyet.

igaz_ember 2018.03.01. 17:54:39

@Orsósellenes: Hja és Face to face is menne ez a duma bárkinek kisgyerek? :) Apád bánja már, hogy kiszakadt a gumi az tutti de sebaj azóta messzire kerüli anyád. Ha betennélek a gatyámba és hazavinnélek az asszony tapsviharban törne ki mert ekkorát még nem látott.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.01. 19:26:23

@igaz_ember: Az országot a fidesz osztotta ketté kb 2002 körül, amikor az volt a kommunikáció, hogy csak a fideszes viseljen kokárdát. Na ennek mi az üzenete? De tudod mit, lehet, hogy igazad van. Én mennék Európa felé, te Oroszország felé Mészárossal és Tiborczal. Jó üzlet lenne.

igaz_ember 2018.03.01. 19:34:08

@Mr Elios: Az országot a Demokratikus Chartával osztották szét már 1992-ben. Fasiszta Magyarokra meg rendes liberálisokra. Orbán kimaradt ebből... azonnal nekiesett a médiátok. Olvasni kellene korabeli cikkeket. Kösz nekem nem kell Eurábia ha neked igen légy vele boldog.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:07:33

Miért van a bájeren gárdista mellény? Titokban már a jobbikos kormányzásra készül, oda is be akarja szopkodni magát?

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:10:04

"Az ország nagyobbik fele nagyon dühös rátok. Eddig összeszorított szájjal várták, hogy vége lehessen ennek a gengsztervilágnak és most dühösen készülnek a választás napjára, hogy az elmúlt évekért végre benyújthassák a számlát és jól odategyék az ikszet, ahol Nektek az rossz."

És dühösen várjuk már hogy gárdisták vonszolják a hajuknál fogva ezeket a lámpavashoz.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:15:23

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Te? Független? :DDD Civil? :DDDDDDDDDD MUHAHA!!! Te egy utolsó kis hazaáruló pártszolga vagy! Egy fizetett fidesztroll.

kolompar lole 1112 2018.03.03. 12:36:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Ingyen végzed a felszopást? Nemá... A fideSSben mindenki tolvaj hazaáruló, anélkül te is alkalmatlan lennél oda.

ember100 2018.03.03. 23:51:02

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Helló !

Szerinted milyen kérdést NEM lehet a Sorossal megválaszolni ?
Mert idáig azt láttam hogy a sorosozás MINDEN kérdésre válasz :)
Transzparens ( a fityeszesek kedvéért : átlátható ) a Helsinki Bizottság költségvetése .
Mutasd hol a Sorostól kapott 500.000.000 Ft ?
Azzal meg ne gyere hogy van láthatatlan ember és az a bizonyítékod hogy látod NEM látod :)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.04. 07:32:22

@ember100:

Minden baj mögött rendszerszintű problémák állnak, ezek jelképe Soros.
süti beállítások módosítása