Magyar politika és közélet, mi más?!

Csinn Bumm Cirkusz

Csinn Bumm Cirkusz

Orbán a KGB-nek tesz szívességet a CEU bedöntésével

2017. április 04. - Magyarulaszlo

A CEU elleni harc egyfelől tökéletesen illeszkedik Orbán illiberális ámokfutásához, másrészt azonban most nem csupán a pusztába kiáltja a megszokott szólamokat, hanem konkrétan nekimegy egy rendkívül sikeres intézménynek, amely fontos a világnak, Európának és Amerikának. Vajon miért kockáztat ekkorát? Vajon miért éri ez meg neki annyira?

Nem kérdés, hogy a magyar titkosszolgálatot nagyon sok szál fűzi az oroszokhoz. Nem kérdés az sem, hogy számos magyar politikus orosz zsebben van és nem pusztán KGBélára gondolok itt, hanem az olajszőkítésre, ahol a naftát Szeva bácsi és más, ma is sokat tudó orosz "üzletemberek " szállították kies hazánkba, az ügynökaktákra, amelyeknek másolatai minden valószínűség szerint Putyin páncél-tornatermében biztosítják Oroszország Kelet-Európai befolyását és még sok olyan ügyre, amelyről nem tudok, mert ha tudnék, akkor már rég nem lenne kezem, hogy megírjam ezt a posztot.

Számomra a CEU egy oktatási intézmény. De nicsak, itt van egy másik narratíva:

Harrach Péter szerint a CEU egy olyan hadseregnek a tiszti iskolája, amelyik kemény küzdelmet folytat a magyar társadalomban. Ez a lényeg.

Hitelesnek tartom ezt a narratívát, no nem az igazságtartalmát, hanem jóval inkább azt, hogy Orbán harcokkal terhelt, aberrált világában a CEU valóban egy ellenséges, kémközpontként jelenik meg, amely ellen a Vezénylő Tábornoknak fel kell lépnie. Ugyanakkor Orbán eddig is megtehette volna, hogy bezáratja CEU-t; vajon miért pont most és vajon mi ez a sietség?

Az új amerikai elnökkel még nem találkozott Orbán. A CEU elleni lépés akár még szimpatikus nyitólépés is lehetne, mindazonáltal egy amerikai intézmény elleni támadás mindenképpen kockázatot jelent, még egy olyan elmeháborodott újszerűen politizáló elnök esetében is, mint Donald Trump.

Az ember nem szarik az asztalra tárgyalás előtt, már ha nem muszáj.

Hoppácska, itt a kulcsszó: muszáj.

És itt érkeztünk el az őrületes, hihetetlenül elmebeteg CEU elleni harc (szerintem) egyetlen logikus mozgatórugójához.

Alig két hónapja villámlátogatást tett egy KGB vezető Orbán Viktornál.
Egy olyan KGB vezető, aki sokat kapott már Orbántól és sokat ígért már Orbánnak. A találkozó nem telt jó hangulatban, és ismét egyértelművé vált, hogy Putyin nem szeretné kiengedni hazánkat az orosz medve öleléséből.

Meggyőződésem, hogy a CEU ledózerolásáról szóló parancsot Orbán-ügynök 2017. február 2-án kapta személyesen Vlagyimir Putyintól, aki ezért további hiteleket és szükség esetén további segítséget ígért a magyar diktátornak hatalma megtartásához, ráadásul az üzletnek köszönhetően minden bizonnyal a 2018-as választások során sem szivárognak ki Orbánról és barátairól azok a bizonyos információk.

20863_orban_putyin.jpgŐszinte mosolygó arcok

Hihetetlennek tűnik? Vizsgáljuk csak meg ebből az irányból is a CEU ügyét!

Ha hihetünk Harrach-nak, a Fidesz amerikai diplomata központként tekint a CEU-ra, amely programjaival, kutatásaival és eszközeivel komoly hatást gyakorol az egész közép-kelet európai térségre. Azaz egy rakás kém, titkosszolga, kulturális felbujtó és komoly liberális hatást gyakorló személyiség végzi tevékenységét a CEU mögé bújva az egész térségben, ami nyilvánvalóan nem felel meg a KGB érdekeinek.

Putyin érdeke,

hogy a KGB jelenléte erősödjön, az amerikai diplomácia és titkosszolgálat helyzete pedig gyengüljön a térségben. Ennek a folyamatnak egyértelműen része volt a letelepedési kötvény, amelynek köszönhetően számos oroszországi "üzletember" érkezhetett akadálymentesen hazánkba, illetve az Európai Unióba, és bizony, a CEU bezárása is tökéletesen beleillik ebbe a képbe. Ráadásul az időzítés is elég árulkodó, ha az Orbán-Putyin megállapodás része volt, hogy a CEU-t a magyar Parlament dózerolja le, akkor teljesen valószerű, hogy két hónappal később, azaz most ért a terv a megvalósítás fázisába.

Az pedig már csak hab a tortán, hogy Simicska arról szivárogtatott ki információt, hogy Orbán az RTL-t Roszatom-os pénzből akarta megvenni, majd bezáratni. Simicska semmit nem tesz véletlenül, és ha ez a narratíva a helyes, akkor bizony a kiszivárogtatás és annak időzítése is tökéletesen rímel Orbán újabb hazaárulására.

Igen, mert a CEU bezáratása orosz utasításra, ez mindenképpen hazaárulás.

A bejegyzés trackback címe:

https://csinnbummcirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr9112399717

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Brüsszel megállítása 2017.04.05. 10:47:44

Meg kell állítani, hogy Brüsszel pénzelje Magyarországot és a kormányt!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pipas 2017.04.04. 16:48:39

Gyíkemberek! Azok is tökéletesen beleillenek a képbe! :D

KalmanBlog 2017.04.04. 16:58:49

A CEU társadalomra veszélyes áltudományokat terjeszt. Csak jót teszünk vele, ha bezárjuk.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.04. 17:23:18

CEUtanázia?

Az, aki ma élve temet
El egy egész egyetemet,
Tartson maga előtt jelet:
„Sötét középkori lelet”!

Ős patkány most új kórt terjeszt,
S azt, ki kiejteni mer Yes-t,
(Mivel e szó nemzetközi)
Leidegenügynöközi?

CEU-t tönkre sújtó erő
Reméljük, hogy hamar merő
Rosszullétként illan tova,
S kidől, mint a Patás lova*!

Messze hajítja el Böde,
Belepi a múltnak köde,
Nem jön többé hívatlanul,
S aki akar, CEU-n tanul!

*Sanyiii!!! Sanyikááám!!! ;-)

Jakab.gipsz 2017.04.04. 17:41:13

A CEU egy áltudományos fikciót oktató, kápó képző intézet, ez az állítás képezheti vita tárgyát.

Nosza rajta ha a CEU-nak és Soros Györgynek nem tetszenek ezek a vádak, tudósok, (bölcsészek és filozófusok) előtt védje meg magát.
Ha valaki társadalmakat át alakító mérnökösködésre vállalkozik, az legyen szíves ossza meg velünk a néppel is terveit és lehetőleg ne paradoxon fogalmakat, ismételgessen.

A csőcselék felhergeléséhez jel szavak kellenek, "védjük meg a demokráciát" melyiket Soros Gyuri-ét vagy Rákosi-ét, ugyanis mind e kettő ateista demokrácia.

dunántúli gyerek 2017.04.04. 17:41:31

Tök mindegy ha Putyin is utálja sorost attól még minden patrióta minden országban utálja nyugaton is.

dunántúli gyerek 2017.04.04. 17:42:47

A lipsik ismét hazudnak.

Utoljára azt hazudozták a népszavazás előtt hogy NINCS IS KVÓTA

de van www.breitbart.com/london/2017/04/04/eu-hungary-poland-take-migrants-leave/

exterminador 2017.04.04. 18:15:45

Látom, már meg is jelentek a kormánypárti trollok, akik minden blogot telefröcsögnek a faszságaikkal. Welcome! Megdolgozni a pénzért, elvtársak!

ymel 2017.04.04. 18:47:34

Soros mondott mar valamit? Megha nincs is koze kozvetlenul a sulihoz. Azert jart mar ott eloadast tartani.

pamut 2017.04.04. 18:55:58

@Jakab.gipsz:

rühes geci vagy batyu, rühes, hazaáruló, magyargyűlölő geci.

és ezt te is tudod.

most, hogy kinyírjátok Magyarország egyik ékességét, büszkeségét, most ugye örülsz, te ganéj magyargyűlölő?

pamut 2017.04.04. 18:57:01

Lex CEU = Orbán-féle numerus clausus

pamut 2017.04.04. 18:58:19

kérdés:

Most hogy az orbánmaffia, élén Orbán "egyetempusztító" Viktorral, már NYÍLTAN HAZAÁRULÓ lett, és csak úgy, merő gonoszságból lerombolja a legjobb magyar egyetemet, a magyar oktatás legjavát, nemzeti büszkeségünket, direkt kárt okoz az országnak, ráront nemzetére, szóval ezek után van még egyáltalán ezen a bolygón olyan ember akinek van bőr a mocskos pofáján felvállalni hogy ő fideszes?

Na, ki vállalja fel nyíltan hogy a színtiszta öncélú pusztítás mellett áll?
Na, ki vállalja fel nyíltan hogy egy rühes patkány kollaboráns hazaáruló fideszes?

Boka1 2017.04.04. 19:33:38

@dunántúli gyerek:

Nem a patrióták utálják Sorost, hanem azok, akik messze születtek az autópályáktól. Ahol a többség nem az irodalmi nyelvet beszéli, ott olyanokat is fognak hatalomban tartani. Ellenben érdekes, hogy ennek a néprétegnek is a felkapaszkodottabbjai próbálnak a budai elithez tartozni, itt vesznek lakást, ide járatják a gyerekeiket, megváltozik a referencia csoportjuk. Azért hosszú út ez.

biobender 2017.04.04. 19:40:13

Remelem a CEU attelepulBecsbe. Magyarorszag meg maradhat az olyan fergeknek mint az itt hozzaszolok, majd moshatjak a katasztrofaturistak autoit baksisert-

dunántúli gyerek 2017.04.04. 19:57:30

Azért pánikolnak a lippsik mert az Orbán ragály erősen ragadós nyugaton is, mert a nép qrvára nem gondolja azt hogy a sokszínüség Európa jövője és azt se gondolja egyáltalán hogy Sorost nem kéne lemészárolni azonnal:

www.breitbart.com/london/2017/04/04/eu-hungary-poland-take-migrants-leave/

deutsch.rt.com/europa/48695-im-eilverfahren-orban-bringt-gesetz

De ez már kisúszott a lippsi internacionálé kezei közül, úgyhogy baszhassák

exterminador 2017.04.04. 20:04:07

@dunántúli gyerek: á, erre előhúzza a másik kedvenc kártyát, a migránsokat.
És annak mi köze a CEU-hoz, te hazug féreg?

taga20 2017.04.04. 20:04:51

@dunántúli gyerek: egy kibaszott féreg vagy droid.
egy undorító fityeszvilág, undorító gazdájának fizetett kutyája.

miért 2017.04.04. 20:05:54

@KalmanBlog: Csak nem Harrach-elvtárshoz van szerencsénk?

miért 2017.04.04. 20:08:45

Val'szeg putyin-gazdának sem tetszik a CEU, és a Kedves Beteg szerezhet a Gazdánál még egy jópontot. Azonban én is arra hajlok, Viktátor így szeretné kierőszakolni, hogy az amerikai adminisztráció szóba álljon vele.

Bambulka 2017.04.04. 20:30:30

Inkább a фидес-t kell ledózerolni. Fentről kezdve.

Cpeti123456 2017.04.04. 20:34:46

Azért ez nagyon durva lenne ha igaz a felvetése a posztírónak...

dunántúli gyerek 2017.04.04. 20:46:27

@exterminador: Soros a köze. A CEUn csak migránsok tanítanak és tanulnak és Soros is egy mocskos migráns féreg.

exterminador 2017.04.04. 20:51:26

@dunántúli gyerek: hú, micsoda bonyolult elme vagy. Eddig magadtól sikerült eljutnod, vagy a szádba rágták az eligazításon? Ezek szerint a kormányszóvivő Kovács Zoltán is migráns? Meg a többi kormánytag, aki jelenleg is ott tanul? Te szerencsétlen hülye.

exterminador 2017.04.04. 20:52:36

@MaxVal BircaMan HJCD: "Az a gyanús, ami nem gyanús." Mondta Virág elvtárs.

Ingyen védem az Orbán kormányt 2017.04.04. 21:13:08

En bizony buszke vagyok Orban Viktorra. hogy ilyen tokossen kiall orszag erdekeiert. Hogy a magyar miniszterelnok nemzetkozi tenyezo lett. Orbant komolyan veszik, akinek figyelnek a szavara, azert ez nem semmi hogy Orban feltette a nemzetkozi terkepre az orszagot. Jo erzes nemzetkozi poliikai tenyezonek lenni.

PomberMaci 2017.04.04. 21:16:46

Azért ez messze van ám a hazaárulástól... Mondjuk beengedni ide ezt a CEU-t, az már közelebb.

VaradiJanos 2017.04.04. 21:28:29

Hány cikket rendelt soros gazdi? Vagy magatoktól próbáljátok egymást túllihegni?

VaradiJanos 2017.04.04. 21:29:27

@exterminador: hányig kell dolgoznotok, soros csicskák?

VaradiJanos 2017.04.04. 21:30:21

@taga20: szia, parazita! Meddig tartva munkaidő sorosszopodában?

taga20 2017.04.04. 21:35:13

@VaradiJanos: droid, írjál már magyarul, mert nem értem az ugatásodat!

VaradiJanos 2017.04.04. 21:38:57

@taga20: .... mert az agyadra ment a metéltfehérje.

Brumm Brumi 2017.04.04. 21:50:45

"a Fidesz amerikai diplomata központként tekint a CEU-ra, amely programjaival, kutatásaival és eszközeivel komoly hatást gyakorol az egész közép-kelet európai térségre. Azaz egy rakás kém, titkosszolga, kulturális felbujtó és komoly liberális hatást gyakorló személyiség végzi tevékenységét a CEU mögé bújva az egész térségben"

Ha ez így van, mármint ha a Fidesz valóban így tekint a sorosékra..jól teszi.
Respect.

Brumm Brumi 2017.04.04. 21:54:36

A DCLeak-en elérhetővé tett Soros-dokumentumok alapján bemutatták hogy Soros lett 2014-ben Ukrajna ura . Soros a Majdan-puccs után a kijevi amerikai nagykövettől, Geoffrey Pyattól kezdve az ukrán miniszterekig szoros kapcsolatban volt. Soros elsőrendű célja az volt, hogy aláaknázza az orosz befolyást és kulturális kapcsolatokat. Az egyik ilyen nyilvánosságra került dokumentum címe: „Reggeli Geoffrey amerikai nagykövettel”. A 2014. március 31-i reggelin több vezető ukrán politikus és tanácsadó vett részt. A nagykövet szó szerint ekkor felkéri Sorost, hogy vegye a dolgokat a kezébe. (A portálon ott vannak a szó szerinti idézetek és linkek.)

Nézzük soros gyuri bácsi kapcsán a szomszédos Ukrajnát,hova jutott....
Most kezdjem idézni hogy a soros-thomas melia-victoria nuland+cia gépezet hogyan követett el mindent egy jó kis kijevi polgárháborúért?
És hogy asszisztált ehhez mindenfelé a ballib média?
Nuland és Pyatt beszélgetése a BBC-n:
www.bbc.com/news/world-europe-26079957

Mégis csak elgondolkodtató hogy van a világban egy magyarsághoz hasonló létszámú( 14-15 millió) nép (nem vallás, mert az egy más tészta).
Ami, a Föld lakosságának 0,0015%-a. Lepkefing, mondhatnák joggal.

De valahogy mégis mindig úgy csinálják, hogy nincs a világban háború, forradalom, puccs, botrány, gazdasági világválság vagyis bármilyen szar, hogy abban ne legyenek (felül) reprezentálva.
Ennek a jelenségnek egyik emblematikus zászlóvivője éppen ez a george soros nevű alak.

Oszt utána annyit bírnak óbégatni hogy "ajvé, ántiszemitizmus".(ami önmagában is vérlazító baromság, nem láttam még van antiitalianizmust kiabálni az olaszokat mikor az etnikai alapú maffiákról van szó...).
A maffia etnikai alapon szervezett csoport, tagjai a maffiózók .
(Köz)ismertek:

Olasz maffia
USA: Amerikai maffia
Oroszország: Orosz maffia
Kína: Triádok
Japán: Jakuza
Dél-amerikai kábítószer-kartellek
Albánia: Albán maffia
Korzika: Korzikai maffia
Ukrajna: Ukrán maffia
Szerbia: Szerb maffia

Zsidó maffia ? Ááá, olyan nincs.
Meg különben is,ha ránézel a CEU oktatói névsorára, az már önmagában ántiszemitizmus:-)
A CEU Neves tanárai( Wikipedia):

Shlomo Avineri politikatudomány, filozófia
Balázs Péter volt magyar külügyminiszter; nemzetközi kapcsolatok
Bokros Lajos volt magyar pénzügyminiszter; közgazdaságtan
Boytha György jog
Csaba László közgazdaságtan
Cole Durham jog
Yehuda Elkana történelem
Allen Feldman kulturális antropológia
Patrick J. Geary történelem
Ernest Gellner filozófia
Gerő András történelem
Herbert Gintis közgazdaságtan
Hanák Péter történelem
Donald L. Horowitz jog és politikatudomány
Julius Horvath közgazdaságtan
Don Kalb szociológia, szociális antropológia
Karády Viktor (1936) franciaországi magyar szociológus, társadalomtörténész, az MTA tagja
Kis János politikatudomány, filozófia
Kornai János közgazdaságtan
Klaniczay Gábor történelem
John Doyle Klier történelem
Will Kymlicka filozófia
Michael Miller nacionalizmus tanulmányok
Wiktor Osiatynski jog
Anton Pelinka politikatudomány
Perczel István politikatudomány
Steven Plaut nemzetközi kapcsolatok, politikatudomány
Alfred J. Rieber történelem
Howard Robinson filozófia
Michael Roes filozófia, antropológia
Jacek Rostowski volt lengyel pénzügyminiszter
Sajó András jog
Robert Sauer közgazdaságtan
Diane Stone közpolitika
Tóth István György történész
Ürge-Vorsatz Diána klímakutató, az IPCC magyar tagja
Várady Tibor volt jugoszláv igazságügyminiszter; jog
Tóka Gábor politikatudomány
Enyedi Zsolt politikatudomány
-------------

Bokros Lajos valamint Gerő András, Kis János( az szdsz első elnöke), Hanák Péter Miklós a neves tanárok...
Muhaha
Tény hogy annyi a gój közöttük mint anno a tanácsköztársaság direktóriumában...
A gondolat zseniális: ott van soros gyurka aki emberek , vállalatok elleni spekulációval szerzi a vagyonkát.
(Ebben természetesen részt vesznek a bennfentes információk szerzése és a baráti gazdasági média).
Ezt a vagyonkát az amerikai adófizetés elől alapítványokba menekíti.
Ez eddig nem különösebben eredeti.

Hanem hogy aztán ebből a dohányból egy helyben működő "egyetemet" működtet, ahol majd a világszerte kiküldendő megbízható, liberális kádereket képezik utánpótlásra, ingyen vagy majdnem ingyen...ez zseniális.
Meg lehet nézni, a litván Vilnius polgármestere máris ugrott, hogy ő volt tanítvány..

Az olasz, etnikai alapon szervezett maffia ehhez képest a fasorban sincs.

taga20 2017.04.04. 21:54:39

@VaradiJanos: ti kis gecik, és a gazdátok a főgeci, csak tudjátok:)))

Nyáry Pál 2017.04.04. 21:58:04

Itt mindenki meghibbant? Nem akarok senkit meggyőzni, mert aki őszintén és komolyan sorosozik, az sajnos menthetetlenül gyengeelméjű, így alkalmatlan vitapartner. A CEU az egész régió egyik legjobb felsőoktatási intézménye, és óriási kár érné az országot, ha bezárnák.

dunántúli gyerek 2017.04.04. 22:01:48

@Brumm Brumi:Így van, Sorost a tank után kell kötni és Moszkvába vontatni ahol statáriális bíráskodás után kivégeznék azokért a bünökért amit Gorbacsov és Yelcin tanácsadójaként az orosz nép ellen elkövetett.

dunántúli gyerek 2017.04.04. 22:05:17

@Nyáry Pál: A CEU a fasorban sincs, sőt a listán sincs rajta egy csomó magyar egyetem meg igen: www.topuniversities.com/qs-world-university-rankings

Hogy lenne már jó egyetem vmi ahova felvételi sincs? Egy csomó magyar egyetemi szakra 10xes túljelentkezés van, gondolkozz már.

Brumm Brumi 2017.04.04. 22:10:13

@Nyáry Pál:

Naná. Maga meg helikopter.
Muhaha.
Javaslom, mások hülyézése helyett(ami felesleges és kontraproduktív, igaz teljesen "liberális" magatartás), inkább azon agyaljanak hogy az Index(!) által leírt megoldások közül melyiket választják:

Kampusz és képzés az USA-ban, államközi megállapodás Magyarországgal. Ha életbe lép a törvény, a CEU egyik lehetősége, hogy az USA-ban bérel, vesz vagy épít egy egyetemnek alkalmas helyet, és oda oktatókat és hallgatókat toboroz. A budapesti KEE innentől egy valóban létező amerikai magánegyetem magyarországi képzőhelye lenne. Ehhez azonban még egy államközi egyezményre is szükség lenne az USA és Magyarország között. Az első feltétel elvileg nem teljesíthetetlen, bár nagyon sok pénzbe kerül - még egy milliárdosnak is. A második feltétel viszont most éppen a lehetetlen küldetés kategóriájába tartozik. Az USA-ban ugyanis az oktatás tagállami hatáskör, csakhogy az új magyar törvény azt írná elő, hogy erről az amerikai szövetségi kormánnyal kell megállapodás. Ezt vagy ki kellene lobbiznia a CEU-nak, vagy meg kellene hozzá változtatni az amerikai alkotmányt. Utóbbinak, valljuk be, nem sok esélye van. Ha nem sikerül teljesíteni ezt a lehetetlen feltételt, a Közép-európai Egyetem attól még nem szűnne meg. 2018. szeptemberétől ugyan a CEU Budapesten már nem indíthatna újabb évfolyamokat amerikai diplomával, de a KEE működhetne tovább, hiszen az egy Magyarországon bejegyzett magyar egyetem, amely a magyar állam által elismert és az EU-ban is elfogadott diplomát ad ki.
Megszűnik az Egyesült Államokban a CEU, a Közép-európai Egyetem viszont működhet tovább. Ebben az esetben már csak a budapesti Közép-európai Egyetem létezne. Ekkor maradhatna az összes oktató és diák, egy kis szépséghibával. Budapesten nem adhatnának ki amerikai diplomát, pedig sokan feltehetően épp ezért választják maguknak az egyetemet a világ minden részéről. Ezek után lehetőség lenne arra, hogy az itt megszerzett diplomákat az USA-ban külön akkreditálják a hallgatók. Ezeket jó eséllyel el fogják fogadni ott. A KEE megkísérelhetné akkreditáltatni magát a teljes intézményt is az Egyesült Államokban. Ez valószínűleg sok időbe telne, de ha sikerülne, minden ugyanúgy mehetne tovább, ahogy most. Ebben az esetben a CEU név is megmaradhatna. A törvényjavaslat ugyanis kizárná, hogy a jövőben egy külföldi és egy magyar egyetem neve megegyezzen. Ha viszont nincs amerikai CEU, akkor a budapesti Közép-európai Egyetem minden dokumentumára nyugodt szívvel odaírhatná neve angol fordítását: a világban jól bejáratott Central European Universityt.

Brumm Brumi 2017.04.04. 22:14:07

És örülök hogy virtigli ballibák is belátják nyilvánosan hogy zsarolni, pofázni, hisztériát és cirkuszt csinálni stb.( lásd "liberális" arzenál) azt lehet, de ehelyett inkább megoldást kell keresni, mert a soros-egyetem ebben az eddigi formájában nem fenntartható:
hvg.hu/itthon/20170403_bun_es_hiba_ceu_braun

VaradiJanos 2017.04.04. 22:16:33

@taga20: mondom én, csak a sperma jön belőled, túltöltöttek a gazdik

zoszil 2017.04.04. 23:10:59

Az egyértelműen HAZAÁRÚLÓ Miniszterelnököt ki állítja meg??? Ki négyeli fel??? Ki akasztja fel???Ki ítéli életfogytiglanra???? Magyarok ébresztő!!!! Az utolsó órában vagyunk!!!!!!!

nem várt fordulat 2017.04.04. 23:16:37

Annyira csodálatos ez a gépezet, elképesztő.

Megjelenik egy ilyen poszt, és legalább 5 fideszbérenc bértrollnok ugrik rá kapásból 1 órán belül.

Love it:

/popcorn

VaradiJanos 2017.04.04. 23:24:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: egyelőre úgy néz ki, hogy a fajtád szopik, parazita, szarban vagytok, bár a kaftánotok gusztustalan bűze után ez már nem sokat ront rajtatok.

VaradiJanos 2017.04.04. 23:25:01

@zoszil: akkor már nemsokára elkussolsz

VaradiJanos 2017.04.04. 23:26:07

@nem várt fordulat: ja, a soroscsicska fajtád még a saját blogjait is lekési, te szerencsétlen parazita

masada 2017.04.04. 23:32:38

Ki tudja ki áll a dolgok mögött, de elérte hogy magyar magyarra ront.

Jakab.gipsz 2017.04.04. 23:43:07

@pamut: te hülye vagy!

Tiszta világos egyszerű kérdésre kell válaszolniuk a CEU társadalom átalakító mérnökeinek.

Mi a különbség a kommunisták ateizmusa és a SOROS-CEU globalisták ateizmusa között ?

dr. mesterséges színezék 2017.04.04. 23:43:27

@PomberMaci: Totyogjál, buksi medve, láncon! Azt nem mindenkinek szabad.

dr. mesterséges színezék 2017.04.04. 23:50:14

@zoszil: "Az egyértelműen HAZAÁRÚLÓ Miniszterelnököt ki állítja meg??? Ki négyeli fel??? Ki akasztja fel???Ki ítéli életfogytiglanra????"

Nem ez az igazi kérdés. Hanem az, hogy azok a taknyos vazallusok, végvári lopnokok, akik közigazgatást, jogot, és azáltal történelmet bőven tanultak, ezért tudják, hogy ez előbb-utóbb bekövetkezik (de legalábbis a kísérlete), miért gondolják, hogy a TEK őket is megvédi az ablakon kizuhanástól, miért gondolják, hogy nekik bárki időben fog szólni, hogy helikopterre kell szállni, mert el kell érni az utolsó gépet, miből gondolják, hogy lesz helyük azon a gépen? Számtalan hasznos és feláldozható hülye. Százezernyi dübörgő egér a hídon.

nem várt fordulat 2017.04.04. 23:50:33

@VaradiJanos: mi a fajtám, meg a blogom, meg ilyenek? Ha meg már személyeskedünk. A. Jó. Büdös. Kurva. Anyád. Te. Rohad. Geci.

Mielőtt nekem jönnél, én csak pár szót írtam le egymás után, sosem mondtam, hogy a jó büdös kurva anyád te geci. Sietnem kellett, szorított az idő.

dr. mesterséges színezék 2017.04.04. 23:52:17

@Frady Endre: Borzasztóan sajnálom, hogy ilyet is írnod kell, még ha tisztellek is érte, amiért ilyet is tudsz.

VaradiJanos 2017.04.05. 00:07:33

@nem várt fordulat: dehogy megyek neked, tőlem hőböröghettek itt a fajtársaiddal, engem mulattat a vergődésetek

VaradiJanos 2017.04.05. 00:08:45

@dr. mesterséges színezék: ohh, mert jöttök, ti csőcselék és akkor lesz nemulass?

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:09:34

@Jakab.gipsz: Gondolom, a nyóc elemiddel felvettek a CEU-ba, így rögtön az első napon megítélhetted, hogy ez egy áltudomány , bértroll.
Ha az ott oktatott tárgyak áltudományok, akkor mi a fasznak nevezed mondjuk a homeopátiát? Vágy nálatok, bértolloknál már az SI rendszer is habonyárpi reggeli fingjához igazodik?

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:10:55

@VaradiJanos: No, szóval? Ahelyett, hogy itt rontod a levegőt, felelj már arra, hogy tudja-e az anyád, hogy meleg vagy? Eldicsekedtél vele habonyéknál? Vagy inkább nehézatlétikát néztél a tévében?

pamut 2017.04.05. 00:11:35

Lex CEU = Orbán-féle numerus clausus

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 00:11:50

@VaradiJanos: Nemtom, csőcselékben nem oktatnálak, ahogy a sast sem tanítom repülni.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:12:43

@VaradiJanos: Már megint a szopással jössz? Hogy is van ez? Szegény buzzancs barátom, nagyon nem bírsz magaddal.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 00:14:13

@Punxsutawney Mormota: Ha nincs a tananyagban a pilisi földcsakra, és nincs Grespik-szobor az aulában, komoly tanoda nem lehet az a CEU.

pamut 2017.04.05. 00:15:15

@Jakab.gipsz:
Én leszarom hogy te másokat milyen agyatlan ostoba kérdésekkel traktálsz, engem ez érdekel:

MIÉRT gyűlöld a magyart?
Miért támogatod a rombolást, a pusztítást?
Hogy lehetsz ennyire gonosz és magyargyűlölő?

nem várt fordulat 2017.04.05. 00:16:45

@VaradiJanos: Hát akkor szuper nagy fun buli van itt, mert mindenki jól érzi magát, együtt mulatunk.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 00:18:15

@Punxsutawney Mormota: Ne bántsd a meleg kartácsat! Van neki elég baja _abban_ a csürhében, tudván tudva, hogy nincs az a júniusban kihelyezett kokárda, ami megmentené őt, ha lebukna. Mire tárcsázhatná Szájert, már a fradiszeku húzná érte a strigulát.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:19:52

@pamut: Ez is olyan, mint a gépelő csimpánzok. Csak dobálja egymásra a szavakat, de fogalma sincs a jelentésükről :D

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:21:11

@dr. mesterséges színezék: Tudom, a múlt héten már rávilágítottam a halmozottan hátrányos helyzetére. Sajnálom őt, valahol. Azt hiszi, hogy vannak barátai, amikor a számos nikcjein saját magának helyesel. :D

pamut 2017.04.05. 00:23:02

@Punxsutawney Mormota:

Az hogy ostoba és buta, ez önmagában nem érdekel. Attól még lehetne rendes fickó is, nem lehet mindenki okos.
De ez még aljas is bazdmeg. Nyíltan a rombolás mellé áll és még pofázik is a fideszes görény. Na ez a legrosszabb fajta.

siriq111 2017.04.05. 00:24:38

@MaxVal BircaMan HJCD: Mondod te aki a segito orosz kezet nap mint nap elfogadja :D Hiszen te mondtad.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 00:25:44

@Punxsutawney Mormota: Leginkább azért érzek részvétet, mert borzalmas lehet látnia, ahogy a Nagy Ő párhuzamosan épül le testileg és szellemileg.
Érthető, hogy inkább ide jár szopni.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:25:54

@pamut: Mit csodálkozol rajta? Ezért fizetik, basszus! Ősi szakma, már az ókori színházakban is voltak fizetett tapsolók :D

siriq111 2017.04.05. 00:26:02

@MaxVal BircaMan HJCD: Lassan mar meg sem tudom szamolni mennyi account-t hasznal csak te magad , hogy nyomjad a baromsagaidat. Ha keres az ember talal :D

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 00:30:06

@pamut: Nem hiszem, hogy ez rendkívüli volna. A fideszes trenírizás párhuzamos: egyszerre plántálja a hülyeséget és a geciséget. Lassan tíz éve nem tudok olyan kollégát mondani, aki a fideszmánsága ellenére helytelenített volna valami görénységet, pedig tök jó emberanyag voltak valaha.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:31:28

@dr. mesterséges színezék: Az a legszebb az egészben, hogy annál a néhány hülyénél, akik nickek százaival ostromolja a blogokat komoly személyiségváltozás következik be. Hasonlatosan a Stockholm-szindrómához, csak itt az általános elhülyülés jelei mutatkoznak, ahogy egyre inkább elhiszik és bele is élik magukat azokba a hazugságokba, amiket a habonyék leküldenek a pincsiseregnek.

morph on deer 2017.04.05. 00:33:23

@masada:
"Ki tudja ki áll a dolgok mögött,..."
- egy elmebeteg felcsúti suttyó hogy tetszik?

"...de elérte hogy magyar magyarra ront."
- látod, pár négyzetméter kék plakát, meg pár zsíros állás a nyaloncoknak csodákra képes!

Heeeej, ha ezt az én galambocskám, Nicolae Ceaușescu megérhette volna..!

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 00:35:34

@Punxsutawney Mormota: Általában nem lennék a helyükben, de a legkevésbé akkor, amikor nyugovóra térnek. Kegyetlen teremtmény a tudatalatti.

siriq111 2017.04.05. 00:35:57

@Punxsutawney Mormota: Birca mannek tobb mint 10 accountja van. Lehet tobb is , csak nem volt idom meg a maradekra :D

pamut 2017.04.05. 00:37:18

@dr. mesterséges színezék:
". A fideszes trenírizás párhuzamos: egyszerre plántálja a hülyeséget és a geciséget."

Találó megfogalmazás.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 00:54:36

@siriq111: Szerintem meg többen is használják a nickeket. Főleg Bircánál figyelhető meg, hogy pár alkalommal teljesen eltérő stílusban fogalmaz. Legtöbbször lakonikus a fickó és éljen a proltárdiktatúra! Viszont jónéhány eset volt, amikor hosszan, szétesően próbált véleményt formálni a műszakos bértroll Birca nickkel. Teljesen más volt a stílus.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 01:01:14

(Ha már a tudatalattinál és a lelkiismeretnél tartunk, kíváncsi vagyok, hogy olykor megáll-e egy pillanatra öltözködés közben Hiller, Lendvai, Kóka, Pethő, Magyar, Kuncze, Gyurcsány, Szekeres, Veres... hogy azt mondja magának "vaze Pista/Ildi/Jani/Bálint/Gábor..., benne van a hógolyód ebben a megállíthatatlan lavinában".)

Brumm Brumi 2017.04.05. 02:02:06

Itt egy tipikus példája annak hogy ki hörög az utcákon kunhalmi ágnes, juszt lászló és tsai mellett:
hvg.hu/itthon/20150307_Mit_akar_meg_ez_az_ember__Buki_Blokad

És ez akar ceut-... Meg hídakat zárni..

Muhaha

Jakab.gipsz 2017.04.05. 02:11:54

@pamut: @Punxsutawney Mormota:
Mitől tudomány az amit a CEU-n oktatnak, az egy nagy baromság, tök mind egy, hogy mennyi keretén nyalja egymás seggét körbe. Mitől tudomány A nyitott társadalom és ellenségei, mitől tudomány K. Popper agyréme a "tudományos kutatás logikája". Egy nagy szélhámosság, ennyi.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.05. 06:02:16

@siriq111:

Hol mondtam ilyet? Sehol, mivel nem igaz, senki se segít.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 07:10:51

@Jakab.gipsz: Szent együgyüség :D

Voltak idők, amikor a csillagászok a csillagászatot csupán másodlagos-harmadlagos tudományként űzhették, mert az asztrlógia volt ám a tudomány a sok okos szerint. Meg az alkímia. Aztán volt egy olasz fickó, akit megpörköltek, mert kiröhögte az geocentrikus világképet. Nemi is olyan régen egy pápa az elektromosságot nevezete az Ördög (Sorosgyuri) játékána, meg a vasútat.
Két héttel ezelőttig azt sem tudtad, hogy mi az az CEU, de most már professzora vagy az egyetemneké és ex cathedra (segítek: megfellebbezhetetlenül, tévedhetetlenül) jelented ki, hogy áltudományokat tanítanak. Ezt vagy végtelen ostobaságból terjeszted, vagy azért, mert ezt kaptad utasításba. Ha előbbiből teszed, akkor keversz - szokás szerint - mindent mindennel, a szakot kevered, a szemináriumi témákkal.
Nos, a teljesség igénye nélkül nézzük csak meg az oktatott áltudományokat!

- közgazsdasági elemző,
- történelem,
- filozófia,
- politikatudomány,
- környezetpolitika

stb.

Hát igen... Ezek aztán áltudományok! No, de a Matolcsy-féle, John Henry Newman egyetem Sümegen - az aztán valami! A tudomány fellegvára. Úgy hallottam, hogy ölik egymást a neves vendégprofok, hogy ki tanítsa a zunortodoxi a parlamenti interpellációkra adott válaszokban című tantárgyat :D

Maradjunk abban, hogy egy rosszindulatú hazudozó vagy, de legalább sűrűn teszed.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 07:14:25

@Brumm Brumi: A tipikus példája vagy annak, amikor egy magyarkodó hazaffy helyesírása nagyobb merénylet a magyarság ellen, mint az elmúlt 1200 év összes sorscsapása. Ennyire futja, pincsikutya? Mehetnél építkezésre téglát hordani!

midnight coder 2017.04.05. 07:32:51

A CEU megnyitása pedig nyilván a CIA és a MOSZAD közös akciója volt.

gono 2017.04.05. 08:26:52

A CEU kinyírása Viktor nagyon régi álma. Tulajdonképpen egy születésnapi ajándék akar lenni most ez maga-magának. Illetve vannak itt még mindenféle kisebbrendűségi komplexusos problémák.

Brumm Brumi 2017.04.05. 08:36:19

A ballibák ajvékolása,ajvákolása...zene füleimnek :-P

Ha van valami amit Orbánéktól szeretek, az ennek a háttérzajnak a biztosítása.
Onnan már biztosan tudni hogy Magyarország jó úton jár: ha "ezek" verik magukat a földhöz és/vagy naponta lövik magukat a Dunába.

illiberális 2017.04.05. 08:42:07

@exterminador: Látom Te is ugyanúgy gondolkodsz mint Orbán. Ha valakinek más a véleménye mint Neked akkor az nyilván FIDESZ bérenc. Orbán ugyanígy gondolkodik a világról. Ha valaki nem ért vele egyet, a politikájával az nyilván ellenség, most éppen Soros bérenc.
A CEU-nak is ezért ment neki, nyilvánvaló hogy most az elsőszámú közellenség Soros ehhez semmi köze sincs Putyinnak meg a KGB-nek. Nyilván Putyin is utálja Sorost meg a liberálisokat de hogy ő adna parancsokat Orbánnak? Ritka nagy baromság, ebből akár még azt is le lehet vezetni hogy Trump adta ki a "kilövési parancsot" Sorosra hiszen korábban meg arról szóltak a netes hírek hogy Trump meg Putyin kiváló kapcsolatokat ápol lehet hogy Trump is KGB ügynök??

Pop40 2017.04.05. 08:49:13

Persze, hogy a ruszkiknak, kinek másnak?

Putyin elvtárs megvett már kilóra Vityánál sokkal, de sokkal fajsúlyosabb szereplőket is.

Pop40 2017.04.05. 08:55:01

@Brumm Brumi:

Igen, a magadfajta fizetett majmoknak ennyi általában elég a boldogsághoz. (Meg persze a jatt, amit a fideszmaffia ad.)

Hogy az oktatás, az eü romokban, a fideszes söpredék szétlopja az országot, az eus pénz nélkül 2 perc alatt bedőlnénk, a fél világ meg (ismét) Mo-n, és az oktatásellenes tolvaj bolsi kormányon röhög, az kit érdekel, ugye? A magadfajta hulladék bérnicket biztos nem, nem arra tart a Vajda.

Persze az az ország, amelyik eltűr titeket, valahol meg is érdemli.

Pop40 2017.04.05. 08:58:12

@dr. mesterséges színezék:

Nos, azért tisztázzuk, bármennyire is balfasz társaság voltak a szocik, a fideszes maffia a fideszes maffia, és nem a szocik miatt lopja szét az országot.

Abban, hogy Hitler hatalomra kerülhetett, a weimari köztársaság viszonyainak is volt szerepe, de ettől függetlenül emberek millióit a nácik ölték meg, nem a weimari köztársaság.
Na, kb ugyanez áll a szocikra, meg a fideszes maffiára.

Pipas 2017.04.05. 09:12:49

@Punxsutawney Mormota: "Hát igen... Ezek aztán áltudományok!"

Elég nagy szösszenetet rittyentettél, de ha figyelmesen elolvasod láthatod, hogy egyetlen használható érvet sem sikerült leírnod. A gondolatmeneted az, hogy az emberek régen nem tudták mi a különbség a tudomány és a tudománytalan gondolkodás között, ergo az előtted szólónak nincs joga eldönteni, hogy mi az az áltudomány.

Világos azonban, hogy ez a gondolatmenet abszurd. Olyan mintha azt mondanád, hogy a 16. században nem tudták az emberek, hogy milyen töltése van az elektronnak, ezért aztán a mai embernek nincs joga kijelenteni, hogy az elektronnak mekkora is a töltése. Abszurd.

Továbbá nyilván látható, hogy nem tudod mi az az áltudomány. Ezért nem tudtál normális érvet írni és ezért írtál érv helyett felháborodást. Úgy tűnik, mintha azt hinnéd, hogy az egyetlen módja bebizonyítani, hogy ezek a témakörök nem áltudományok az, ha bebizonyítod, hogy tudományok. Ez alapvető tévedés. Az áltudomány nem a tudomány ellentéte, ami nem tudomány, az nem feltétlenül áltudomány.

Valójában azonban maga a CEU sem állítja, hogy ezek a kérdéses képzések "tudomány" témakörébe tartoznak:

www.ceu.edu/academics/degrees/masters

Nézd csak! MA, azaz "master of arts", nem pedig MSc azaz "master of science". Magyarra szerencsétlen módon "társadalom- vagy bölcsészettudomány" néven fordítjuk, de ez nem változtat semmit a tényen, hogy ezek nem a tudomány témakörei. Nem áltudományok egészen addig, amíg nem állítjuk róluk, hogy tudományok:

"Áltudománynak (pszeudotudománynak) az olyan gondolatokat, eszmerendszereket, elgondolásokat nevezzük, amelyeket (mai) művelőik tudományként határoznak meg, de a tudomány fogalmának nem felelnek meg. (Leggyakoribb hibájuk az empirikus igazolás hiánya. Lásd: tudományos módszer.)"

Ezek a témák egészen addig nem áltudományok tehát, amíg nem állítjuk róluk, hogy tudományok. Világos? Ne mondd, hogy ezek tudományok, akkor nem mondhatja senki, hogy áltudományok. Amint elkezded tudományként magyarázni őket, na az már áltudomány. :)

VaradiJanos 2017.04.05. 09:13:04

@Brumm Brumi: pont erre gondoltam, ha semmi más érdeme nem lenne Orbánnak, csak a korcsok vonyíttatása, már megérte ..... zene a füleimnek

VaradiJanos 2017.04.05. 09:14:40

@Pop40: azért volt aki megúszta, pld a taknyos nagyanyád

Pop40 2017.04.05. 09:16:50

@VaradiJanos:

Felcserélted a nickjeidet, hülyegyerek, ezt másik nick(en) írta(d) :DD

Na, a mai bónuszt buktad. Regelj be gyorsan 20 másik nicket, ha délig mindegyiken fényesre nyalod a Vajda seggét, talán Habony megbocsát :DDD

2017.04.05. 09:24:45

@pamut: lerombolja a legjobb magyar egyetemet, a magyar oktatás legjavát, nemzeti büszkeségünket

Rühellem Orbánt, mert úgy csinált belőletek hasonmást, hogy észre se vettétek. Ki állítja, hogy ez a legjobb magyar egyetem? Ki állít olyat, hogy a magyar oktatás legjava egy Magyarország adósrabszolgasorba döntését menedzselő zsidó, bocs nemzetközi üzletember magánegyeteme? Ki állít olyat, hogy a CEU nemzeti büszkeségünk lenne? Ugyanolyan ész nélküli mentrázás zajlik, csak most a másik oldalon.

Pop40 2017.04.05. 09:30:53

@István Zsolt:

Hogy ki állítja? A komplett {világ - fideszes maffia} halmaz, nagyjából egyöntetűen, megspékelve kb az összes létező tudományág tudósaival, Nobel-díjasokkal, stb.

Hogy ki tagadja? A fideszes komcsik, köztük olyan brilliáns elmék, mint pl Rezsiszilárd. Ja, meg a debil híveik.

Ha valaki csak végigfut ezen a támogatja/ellenzi-listán, máris tudja, kinek van igaza a kérdésben.

Persze egy CEU nyilván nem nagy ár azért, hogy a Vajda bejuthasson végre Trumphoz.
Szerencsétlen csuti tolvaj pitizik már hónapok óta, Trump meg ennél látványosabban ha akarna, se tudna szarni a fejére :DD

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.05. 09:41:22

@dr. mesterséges színezék: Van, amikor muszáj megszólalni. Mao Csútung rendre kiváltja belőlem.
"Vízcsapok közt nyirkos, aki béna." ;-)

Pipas 2017.04.05. 09:41:52

@István Zsolt: Ráadásul szó sincs azzal, hogy lerombolná az egyetemet. A megszavazott törvény annyit ír elő, hogy bizonyos feltételeknek meg kell felelniük. Az egyetem nem is mondta soha, hogy nem lehetséges megfelelni ezeknek a feltételeknek, a rektor egyszerűen annyit nyilatkozott erről, hogy nincs kompromisszum.

Magyarán azt állítják, hogy nem akarnak megfelelni a feltételeknek, amiknek a többi egyetem megfelel, akkor inkább elköltöznek, megszüntetik az egyetemet. Ezzel fenyegetőznek, ők akarják lerombolni magukat, mert nem akarnak kompromisszumot.

Pop40 2017.04.05. 09:49:57

@Pipas:

"A megszavazott törvény annyit ír elő, hogy bizonyos feltételeknek meg kell felelniük. "

Ó, igen. Pl olyan "törvényeknek", amik még nem is léteznek, mikor a tolvaj Ducse már csalóz egy konkrét (!) egyetemet.
A Rákosi-féle koncepciós perek sehol nem voltak ehhez.

Nagyon jól teszi a rektor, ha nem hagyja magát, az ilyen nyílt szini bolsevik zsarolásnak épeszű ember nem enged, ráadásul a fideszes maffia ellen a legjobb módszer ez, rá kell lépni a tökére jó alaposan.
A Ducse csak ebből ért, hát megkapja.

Amúgy dehogy szüntetik meg az egyetemet, max áttelepülnek Bécsbe, nekik van annyi eszük, hogy tárt karokkal várják. A tahó ungarise bugrisoknak meg elég a stadion.

Mondjuk szép lesz, ha a csuti tolvajt épp úgy leszarja majd Trump, mint eddig, de legalább még kap egy nemzetközi botrányt is a nyakába :DDD
Olyan jellegzetes fideszes ügy ez is, agresszív, de legalább hülye.

Pipas 2017.04.05. 10:01:39

@Pop40: "Ó, igen. Pl olyan "törvényeknek", amik még nem is léteznek, mikor a tolvaj Ducse már csalóz egy konkrét (!) egyetemet."

A törvények változnak. Ilyen az élet. Sőt, mondhatod, hogy rossz feltételeknek, gonosz feltételeknek. Mondhatod, hogy a törvény rossz, ez nem változtat azon, amit én mondtam.

"az ilyen nyílt szini bolsevik zsarolásnak "

A zsarolást épp az egyetem csinálja: amerikába szalad, nyomást gyakorol, tüntet, fenyegetőzik. A parlament nem zsarolt, egyszerűen annyit mondott, hogy itt van pár szabály, ezeket kell betartani.

"A tahó ungarise bugrisoknak meg elég a stadion."

A tahó "ungarise" bugrisoknak van még vagy 27 másik m agánegyetem és jónéhány állami egyetem is. Nem egy közülük harmincszor olyan nagy és százszor régebbi mint a KEE. A CEU egyszer már kitelepült csehországból politikai okokból, ha akar áttelepül magyarországról politikai okokból Nagy jelentősége nincs.

"még kap egy nemzetközi botrányt is a nyakába"

Na látod? Erről van szó: fenyegetőzés, zsarolás.

" Olyan jellegzetes fideszes ügy ez is, agresszív, de legalább hülye. "

Akkor amikor csehországból kellett nekik cuccolni az is jellegzetesen fideszes ügy volt?

Ian Turel 2017.04.05. 10:05:08

Vicces, hogy hogy be vannak szarva egy 100 éves öregembertől.
Gondolom, az egyetem bezárása mellett kardoskodóknak nem hogy diplomájuk, még szakmunkás bizonyítványuk se nagyon van. De orosz pénzért tartják a markukat. :)
20 évig senkinek sem tűnt fel egy egyetem ebben a városban. Sőt!
És mi a baj azzal, hogy amerikabarát? Mi az ellenségei vagyunk? Mióta?
Röhejes ez az egész.

konrada 2017.04.05. 10:05:54

Most ez komoly???
A "kedves" blogíró kémképzőnek-kémközpontnak redukálta le a CEU-t???
...hiszen másképpen nem lenne értelme a blogcímnek, hiszen mi másért örülne egy titkosszolgálat, ha nem annak, hogy a konkurencia fedőszervét felszámolják...

...azért ez a legelszálltabb agymenéses CEU-blog, ilyen tán még a 888-on se írtak le.

konrada 2017.04.05. 10:07:58

@pamut: "Lex CEU = Orbán-féle numerus clausus "

Nebazz Pamut! Te most úgy en bloc lezsidózod a CEU oktatóit és a hallgatóit???!

Pop40 2017.04.05. 10:20:01

@Pipas:

Ezek nem "törvények", ez szimpla zsarolás. A CEU mindenben, MINDENBEN megfelelt a törvényeknek.
Ja, hogy Vityának sikerült addig farigcsálni, amíg már nem? A Vajda ebben nagyon találékony, de nehogy már emiatt az egyetemnek kelljen magyarázkodnia.
Ez szimpla zsarolás, semmi más, aminek épeszű ember nem enged, ennyi.

"A zsarolást épp az egyetem csinálja"

Igen, persze, nyilván az egyetem, ők is kezdték az egész cirkuszt a nagyonjószándékú fideszkúrmány ellen.
Ne röhögtesd már ki magad.

"A parlament nem zsarolt, egyszerűen annyit mondott, hogy itt van pár szabály, ezeket kell betartani."

Nagy büdös lófaszt. A CEU MINDEN szabályt betartott. Hát a "parlament" (azaz Vitya meg a pincsijei) gyorsan írtak párat, hogy lehessen mivel kötekedni. Ne rinyálj, ha ezt épeszű ember nem hagyja.

"Na látod? Erről van szó: fenyegetőzés, zsarolás"

Látom. Igen, a fideszes maffia fenyegetőzik, meg zsarol. Hála istennek, hogy a rektor meg nem hagyja.

"Akkor amikor csehországból kellett nekik cuccolni az is jellegzetesen fideszes ügy volt?"

Pontosan. Ott a hülye Klaus baszogatta őket, ami a fidesz ottani megfelelője.
Emellett "természetesen" eltörpül, hogy 100 másik helyen tárt karokkal várják őket, tegnap épp Bécs jelentkezett be rájuk, de lengyelek, litvánok, kb mindenki, akinek csepp esze is van, tárt karokkal várja őket. Naná. Csak jót tesznek azzal a hellyel, ahol vannak, csak ugye a hazaáruló fideszes maffiának annál rosszabb, minél jobb Mo-nak.

Mellesleg ha a fideszes söpredék nagyon törvényességre gyúr, nézzen körül a tolvajai környékén. Pénztáros Lőrinccel meg a többi maffiózóval szívózzanak a törvényességen, ne egy egyetemmel (ami amúgy tökéletesen törvényesen működik.)

konrada 2017.04.05. 10:21:07

...egyébként meg: Én se értek egyet ezzel a CEU-s bohóckodással a kormány részéről, de szvsz. a másik oldalon is túl van lihegve.
Az intézmény falain belül található KEE ad magyar - és azzal együtt EU-s - akreditált képzést. Mivel az több hozzászóló szerint is a létező legjobb magyarországi képzés - és azzal együtt az EU szinten is jó - nem kell félniük attól, hogy nem lesznek hallgatói.

...innentől már csak arra kell törekedniük, hogy a képzés megfeleljen az USA metódusoknak is, így akinek szüksége van arra, hogy USA akreditációjuk legyen - ami azért a földrajzi okok miatt eléggé kisebbség lehet - az szükség esetén ott el tudja ismertetetni....

Pipas 2017.04.05. 10:24:41

@Pop40: "Ezek nem "törvények", ez szimpla zsarolás. A CEU mindenben, MINDENBEN megfelelt a törvényeknek."

Hát persze, mert 2004-ben úgy írták meg a törvényt, hogy megfeleljen neki a CEU. Maga Soros hívta Lex CEU-nak 2005-ben a 2004-es törvényt, amikor arra kérte a kormányt, hogy továbbra is tartsa fenn a CEU kivételezett helyzetét. A CEU tehát eleve kivételezett helyzetben volt a többi egyetemmel szemben.

" Ez szimpla zsarolás, semmi más, aminek épeszű ember nem enged, ennyi."

Nem, a zsarolás egy negatív eseménnyel való fenyegetés. A törvény nem fenyeget senkit.

"ők is kezdték az egész cirkuszt"

Persze, hogy ők kezdték, a kormány semmiféle cirkuszt nem csinált.

"Pontosan. Ott a hülye Klaus baszogatta őket, ami a fidesz ottani megfelelője."

Jah, igen. A Klaus fideszes. Jóvan. Idáig olvastam.

Pipas 2017.04.05. 10:25:44

Tessék, akit érdekel, itt a levél, ahol Soros kéri a Lex CEU megtartását: www.origo.hu/itthon/20170403-soros-gyorgy-gyurcsany-ferenc-magyar-balint-level-ceu.html

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.05. 10:28:45

@konrada: Olvasgass! Rád fér.
"általános értelemben bármilyen maximált létszámkeretet alkalmazó szabály, törvény, legtöbbször egyetemi felvételekkel kapcsolatban,"

Pop40 2017.04.05. 10:28:48

@Ian Turel: "Vicces, hogy hogy be vannak szarva egy 100 éves öregembertől."

Dehogy vannak beszarva. Sőt, örülnek neki. A birkákat egyben kell tartani, ahhoz meg mindig kell egy aktuális ellenség.

Már Hitler is megírta anno:

"Minden propagandának nemzetinek kell lenni, és szellemi színvonalát azok legkorlátozottabbjaihoz beállítani, akikhez fordulni gondol... Szellemi szintjét annál mélyebbre állítja, minél nagyobb kell legyen a megragadandó embertömeg... MINDEN NAGY VEZÉR MŰVÉSZETE ABBAN ÁLL ELSŐSORBAN, HOGY EGY NÉP FIGYELMÉT NE SZÉTSZÓRJA, HANEM MINDIG CSAK EGYETLEN ELLENSÉGRE ÖSSZPONTOSÍTSA."

Na, Vitya jól megtanulta a leckét.
Sorosról kell beszélni, mert addig se azzal foglalkozik a nép, hogy a fideszes maffiózók szétlopják az országot.

illaim 2017.04.05. 10:28:55

Azt viszont el kell ismerni, hogy nem egy akármilyen teljesítménye volt annak az állatidomárnak, aki ezt a néhány fidessmajmot be tudta tanítani a klaviatúra használatára! LOL

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.05. 10:30:32

@VaradiJanos: Hehehe.. látom már nagyon frusztrált vagy. :-)) Akkor szoptatok zsidózni.

Pop40 2017.04.05. 10:33:57

@Pipas:

Felőlem böfögheted a fideszes mantráidat, pont leszarom. Vagytok ti, meg van a világ, a teljes tudományos elit, szerinted kinek lesz igaza?
Ja, az nem zsarolás, amit Vitya csinált, aki már akkor csalózott egy KONKRÉT egyetemet, mikor MÉG MEG SEM SZÜLETETT A VONATKOZÓ TÖRVÉNY :D Hazudozz másnak, pajtás, biztos lesz, aki beveszi, de az nem én leszek.

Klaus nem fideszes, nyilván, hanem pont az a nacionalista (vagy azt játszó) fasz, mint Vitya, meg Putyin.

Pop40 2017.04.05. 10:36:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Épp az előbb keverte össze szerencsétlen hülyéje a nickjeit (2017.04.05. 09:13:04)

Csoda, hogy frusztrált? :D

Persze ilyen malőr becsúszhat, mikor valakinek 20 nicken párhuzamosan kell nyalnia Vitya valagát. :-))

Ian Turel 2017.04.05. 10:39:15

@Pop40: rettegjünk a Sorostól, állítsuk meg az EU-t. Sokfelé pufogtat ez a jóember. :D
Csak épp a rossz irányba. Az ellenség mindig keleten volt.
Megjegyzem, ha megáll az EU az irányunkba, már nekik sem lesz mit ellopni.
Nagyapám mondta, hogy mekkora keresztény emberek vezetik az országot, aztán mégis jobban tömik a zsebüket, mint a zsidók. :D

Pipas 2017.04.05. 10:40:16

@Pop40: "Felőlem böfögheted a fideszes mantráidat,"

Matráidat? Mégis mi a fene volt abban fideszes mantra, amit írtam?

"pont leszarom. Vagytok ti, meg van a világ, a teljes tudományos elit, szerinted kinek lesz igaza?"

Azért a "teljes tudományos elit" elég nagy marhaság. Sőt, nagyon nagy marhaság.

"már akkor csalózott egy KONKRÉT egyetemet, mikor MÉG MEG SEM SZÜLETETT A VONATKOZÓ TÖRVÉNY"

Soha, egyetlen szóval sem mondta, hogy azért csalók, mert nem tartják be a törvényt, amit akarnak csinálni. Ez az index és néhány lelkes CEU rajongó hazugsága.

"Hazudozz másnak, pajtás, "

Rágalmazás, semmi hazugságot nem mondtam. Tessék, ha rágalmazni tudsz, akkor lehet bebizonyítani: me nem igaz abból, amit mondtam?

"Klaus nem fideszes, nyilván,"

Akkor amit csinált az nem volt fideszes ügy. Jól van, hazudtál, nincs ebben semmi probléma, a lényeg, hogy elismerd.

"pont az a nacionalista"

Nacionalistának lenni nem bűn, nem törvénybe ütköző és nem szégyen. Pont ahogyan internacionalistának lenni sem az. Felesleges azzal gyaláznod valakit, hogy nacionalista, ő is mondhatná, hogy tetü internacionalista vagy.

Pipas 2017.04.05. 10:43:54

@Ian Turel: "Nagyapám mondta, hogy mekkora keresztény emberek vezetik az országot, aztán mégis jobban tömik a zsebüket, mint a zsidók. :D "

A zsidó Soros által alapított CEU felmentést kapott az alapkézés alól, trükkös módszerrel két diplomát ad ott, ahol más egyetemek egyet és megintcsak trükkös módon 10 hónap alatt ad egyetemi diplomát ott, ahol mások csak 2 év alatt adhatnak. Így aztán a zsidó Soros címére bejelentett egyetem baromi drágán tud képzsét nyújtani a magyar oktatási piac jelentős részét kihasítva magának.

Következtetés: a keresztények jobban tömik a zsebüket mint a zsidók.

NICE!

Ian Turel 2017.04.05. 10:50:26

@Pipas: és ezt már 20 éve megteheti büntetlenül? Azta!
Eddig senkinek fel sem tűnt?

És igen, a "keresztény" politikusok még mindig többet lopnak az országból, mint a 100 éves ember.
Igaz, anno jól jött a pénze, meg a zsidó barátsága Ki érti ezt?

Ian Turel 2017.04.05. 10:53:22

@Pipas: hozzáteszem, senkit nem érdekel, hogy egy egyetem mennyi pénzért indítja a képzéseit.
Aki meg tudja fizetni, járjon oda.
Másrészt a befizetett pénz már rég nem az öregember számláját gyarapítja, mert alapítványból működik.

Pipas 2017.04.05. 11:04:53

@Ian Turel: "és ezt már 20 éve megteheti büntetlenül? Azta! Eddig senkinek fel sem tűnt? "

Nem. Nem jól tudod. A tv. 2004-ben született, az mszp biztosította a számukra az előjogot. 2005-ben ki akarták venni ezt a törvényt, de a Soros levelet írt, hogy hagyják benn és így benne hagyták. Nevezhetjük ezt CEU mutyinak is, mit szólsz hozzá? :D

A fidesz 2011-ben hozott egy törvényt, ami előirányozza CEU/KEE jogi helyzetének tisztázását. Most jutottak el oda, hogy ezt megtegyék. Gondolom most mertek nekimenni a Sorosnak, de ki tudja mi vezérelte őket abban, hogy pont most vegyék elő ezt az ügyet újra.

Pop40 2017.04.05. 11:12:06

@Pipas: "Mégis mi a fene volt abban fideszes mantra, amit írtam?"

Az eleje, a közepe, meg a vége. Meg ami ezek között volt.

"Azért a "teljes tudományos elit" elég nagy marhaság. Sőt, nagyon nagy marhaság. "

Hát persze. Ha te mondod :-)
Bár igaz, Rezsiszilárd meg Kósa a fideszmaffia pártján állnak a kérdésben, szóval tényleg nem mondható, hogy a teljes tudományos világ a CEU mellett áll :DDDD

" Ez az index és néhány lelkes CEU rajongó hazugsága"

Akkor olvasd el, mint nyilatkozott a Vezéred pénteken a szokásos heti közrádiós hazugságcunamiján.

"Akkor amit csinált az nem volt fideszes ügy. Jól van, hazudtál, nincs ebben semmi probléma, a lényeg, hogy elismerd."

Értem én, hogy terelni meg értetlenkedni akarsz, ezért fizetnek, De ennyire azért ne legyél már átlátszó.

"Nacionalistának lenni nem bűn, nem törvénybe ütköző és nem szégyen"

Önmagában valóban nem.
Csak az szégyen, mikor a fideszes bérfirkászok utána telehazudozzák az étert azzal, hogy "A CSEHEK" küldték el a CEU-t.
Miközben egy nagy büdös lófaszt, a cseheknek semmi bajuk nem volt vele, beléjük kötött egy hülye nacionalista köztársasági elnök, Vitya helyi megfelelője, ennyi. Nyilván annak is csípte a szemét a tudomány, mint a tolvaj bolsi fidesznek.

Mindegy, Bécs, vagy a lengyelek, vagy a litvánok (szóval a szerencsés nyertes) örül majd a potya ajándéknak, a hazaáruló fideszmaffia meg ismét belerúgott egyet Mo-ba, szokása szerint.

Pipas 2017.04.05. 11:13:39

@Ian Turel: "hozzáteszem, senkit nem érdekel, hogy egy egyetem mennyi pénzért indítja a képzéseit."

Engem érdekel. Az ismerőseimet, akik állami egyetemen tanítanak szintén érdekli. Ha pénzért csinálják, akkor legyenek rá is azok a szabályok mint a többiekre.

"Másrészt a befizetett pénz már rég nem az öregember számláját gyarapítja, mert alapítványból működik. "
Hát ezt nem nagyon hiszem. A CEU egyetemként van bejegyezve nem alapítványként. A KEE is egyetemként van bejegyezve, nem alapítványként. De ha alapítvány is lenne kötve hinném, hogy Sorosnak nincs beleszólása mire menjen a pénz, ha meg ő mondja meg, akkor mindegy, hogy kinek a nevén a számla.

Pipas 2017.04.05. 11:16:34

@Pop40: "Hát persze. Ha te mondod :-)"

Igen, ez triviális. Az a pár tucat akik tiltakoztak nem a tudományos elit. Sőt, igazából elég kevés közük van a tudományhoz, filozófusok, közgazdászok, politológusok, ezeket a területeket csak a magyar nyelv furcsasága miatt hívjuk tudománynak.

"Bár igaz, Rezsiszilárd meg Kósa a fideszmaffia pártján állnak a kérdésben, szóval tényleg nem mondható, hogy a teljes tudományos világ a CEU mellett áll"

A tudomány embereinek elsöprő részét rohadtul nem érdekli az egész.

Pipas 2017.04.05. 11:18:33

@Pop40: "Nyilván annak is csípte a szemét a tudomány, mint a tolvaj bolsi fidesznek."

Okés, világos, hogy 1. csak mocskolódsz meg kinyiilatkoztatsz, érveid nincsenek. Nem szórakoztatsz, ezért innentől ignorállak. Az is világos, hogy nem tudod mi az a tudomány.

Pop40 2017.04.05. 11:30:12

@Pipas: Hát persze hogy nem érdekli a tudomány embereit a kérdés. Épp arról szólt az utóbbi hét, mennyire nem érdekli őket. :D
Mi lenne, ha érdekelné :DDD

Te tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak jól fizetnek, hogy eljátszd?

Zionnépe 2017.04.05. 11:32:45

@Pipas: Na de a fura, hogy mindenféle előzetes tárgyalás nélkül estek nekik, esélyt sem hagyva arra, hogy tisztázzák a kormánnyal a helyzetüket és esetleg időben megoldást találjanak!

Tudod, aki nekiesik a másiknak az nem rendezni akar egy "konfliktust", hanem eltörölni!

Abban igaza van a szerzőnek, hogy gyanúsan erőlködve akarják a tv-t keresztülvinni, még mielőtt esetleg a dolog rendeződhetne! Nem furcsa? A rektor amint lehetett amerikához fordult, a csúti köcsögék meg gyorsan belehúztak a tv keresztülverésébe, nehogymár esetleg időben megfeleljenek a tv-i kereteknek...

Hogy most csak Trumpnak a zsebdiktátorhoz való hozzáállását akarták kikényszeríteni, vagy "külső" nyomásra az jó kérdés (ugyanis Putyin sem elégedett Trumppal már).

Pop40 2017.04.05. 11:33:17

@Pipas: Persze, hogy nem tudom. Sőt, a Nobel-díjasok se tudják, mi a tudomány.
Akik tudják, azok kizárólag a fideszes maffiózók, Kósa, Rezsiszilárd, meg természetesen te :D

Azért ne hanyagolj, nagyon jókat derülök ezeken a kétségbeesett magyarázataidon :D

Pop40 2017.04.05. 11:40:14

@Zionnépe:

"Hogy most csak Trumpnak a zsebdiktátorhoz való hozzáállását akarták kikényszeríteni, vagy "külső" nyomásra az jó kérdés (ugyanis Putyin sem elégedett Trumppal már)."

Előbbit mindenképp, utóbbi kérdéses, de valószínűleg az is benne van, "üssünk két legyet egy csapásra"-mottóval.

A Bonsai Duce csontig benyalt Trumpnak, az meg gyakorlatilag még arra se méltatta, hogy leszarja, még annyit se foglalkozott vele, mint mikor én elhessentek egy legyet :-)
Most nyilván a Duce erőszakoltan próbálkozik, hogy figyeljenek már végre fel rá, ha meg Putyinnak is bejön a dolog, nyilván annál jobb.

A módszer nyilván nem túl kifinomult, de a tahó fidesz csak ehhez ért, Vityának meg még nem mondta senki, hogy ha egy fogadáson fel akarja hívni magára a figyelmet, nem az a legjobb módszer, ha nyílt szinen letolja a gatyáját, és teleszarja az asztalt.

Ami annyiban gond, hogy ez az "országimázs" még akkor is velünk lesz, mikor a csuti tolvaj meg a söpredék hordája már rég eltakarodtak.

Zionnépe 2017.04.05. 11:51:05

@Pop40: Szerencsére - ahogy a legtöbb ilyen rezsimnél - alapvetően nem az állampolgárokat hibáztatják ezért az imázsért. Inkább csak nem értik, ahogy Erdogant vagy Putyint is, miért nem kérünk hozzá segítséget, ha erős gyanú alapján elcsalják a választásokat?!

Nekem és jó néhány ismerősömnek az a gyanúm, hogy elcsalták alaposan és egyre inkább el fogják.

sírjatok 2017.04.05. 11:53:56

@nem várt fordulat: "Annyira csodálatos ez a gépezet, elképesztő.
Megjelenik egy ilyen poszt, és legalább 5 fideszbérenc bértrollnok ugrik rá kapásból 1 órán belül."

Jaértembazdmeg, nem az a csodálatos hogy három napja napi 10 blog foglalkozik ezzel, hanem hogy van pofájuk embereknek mást gondolni.

sírjatok 2017.04.05. 11:56:30

@Pop40: "Ja, az nem zsarolás, amit Vitya csinált, aki már akkor csalózott egy KONKRÉT egyetemet, mikor MÉG MEG SEM SZÜLETETT A VONATKOZÓ TÖRVÉNY :D Hazudozz másnak, pajtás, biztos lesz, aki beveszi, de az nem én leszek."

Te hazudsz, mivel a CEU az eddigi törvényeken IS elhasalt, erre vonatkozott a csalózás, nem a majdani (Majdani?) törvényekre...

Pop40 2017.04.05. 12:02:53

@sírjatok:

Konkrétan melyiken is hasalt el?
Mármint olyanon, ami ezelőtt is hatályban volt, és nem most írta a csuti Geci?

sírjatok 2017.04.05. 12:03:21

@Punxsutawney Mormota: "Aztán volt egy olasz fickó, akit megpörköltek, mert kiröhögte az geocentrikus világképet."

Az ki volt?

Mert Gordano Bruno, akit megégettek, nem a geocentrikus világkép mellett kardoskodott, hanem amellett, hogy más bolygókon is lehet élet, de amúgy meg nem ezért égették meg, hanem az eretnek nézetei miatt, miszerint Mária kurva volt, Jézus varázsló, stb.

Galilei meg valóban megcáfolta a geocentrikus világképet, őt viszont nem égették meg, az ítélete házi őrizet volt (amihez saját kert meg szolga meg életjáradék járt mellesleg, amiket a pápa fizetett). Ja és ez sem a tudományos nézetei miatt, hanem mert a pápát idiótázta a műveiben.

Kicsit szerintem firssítsd fel a tudásodat, mert elég szánalmas, hogy úgy idiótázol meg tudatlanozol le másokat, hogy közben ilyen mítoszokban hiszel.

Pop40 2017.04.05. 12:08:50

@sírjatok:

Dehogy, hülyének lenni jogotok van.
Én tiszteletben tartom a fideszes majmoknak azon jogát, hogy higgyenek benne, hogy Mo-ra a veszélyt a CEU jelenti, és nem a maffiájuk ipari méretű szabadrablása.

Akkor viszont már gond van, mikor a világ épeszű többségét is meg akarják győzni az elmebeteg baromságaikról.

Bár ahhoz már tényleg kapitálisan nagy baromnak kell lenni, hogy valaki azt higgye, hogy egy egyetem beszántása az eu közepén azért háborítja fel a fél világot, mert sokat foglalkoznak vele az Indexes blogok :D :D :D
Igen, kiscsillag, így van. Ha az Index meg a blogok nem írnának róla, akkor a tudományos elit most nyilván Vitya vállát veregetné, hogy szép volt Geci, csak így tovább! :D
Csak ez a csúnya Index, felhergelte a világot. :-(

sírjatok 2017.04.05. 12:09:38

@Pop40:
- Nem rendelkeznek programakkreditációval
- közhiteles nyilvántartásba történő adatszolgáltatási kötelezettségüket elmulasztották
- olyan képzésekkel is foglalkoznak, amelyeket nyilvántartásba sem vettek

ezek egyikét sem most írta a "csuti geci", akit gondolom a higgadt vita és az árkok betemetésének szándéka végett emlegetsz ilyen közvetlenül.

Ettől függetlenül persze az új törvény lehet CEU ellenes, de az akkor sem igaz, hogy "arra mondták hogy csalnak, hogy a most hozott törvényeket nem tartják be", mert nem arra mondták.

sírjatok 2017.04.05. 12:12:19

@Pop40: "Bár ahhoz már tényleg kapitálisan nagy baromnak kell lenni, hogy valaki azt higgye, hogy egy egyetem beszántása az eu közepén azért háborítja fel a fél világot, mert sokat foglalkoznak vele az Indexes blogok "

ok eddig tartott a normális beszélgetés akkor, mert 1. ilyet nyilván nem mondtam 2. ilyet nyilván nem hisz senki, ha egy ilyen gondolatmenetet leírsz, az azt jelenti, hogy mérhetetlenül rosszindulatú és elfogult vagy, úgy meg a vitának nincs értelme.

Zionnépe 2017.04.05. 12:14:01

@sírjatok: A normális (értsd nem authoter) megoldás akkor is az, ha már ilyen sokáig működött és keltette jó hírét az országnak, akkor legalább előbb tárgyalnak erről a háttérben és már csak a megállapodás kerül napvilágra közös hirdetményben.

Minden más egy gerintelen gyökérség!

citrix 2017.04.05. 12:16:52

A szovjet barátaink szeretnek minket és meg lehet ízlelni a Brezsnyev féle nyelves csókot. A gaz imperialista hanyatló nyugat aknamunkát végző hadserege a CEU-n keresztül mételyezi hazánkat. Mindeközben a CEU olyan mint Columbo felesége: seni se látta még. A fidesz szerint.

Zionnépe 2017.04.05. 12:16:56

@sírjatok: A rosszindulatúság ott kezdődik, hogy nem tárgyalnak előre az érintettekkel, és amikor rendezni akarják a helyzetet, sem verik még gyorsabban keresztül a tv-t!

Innen indul a rosszindulatúság.

sírjatok 2017.04.05. 12:18:44

@Zionnépe: Való igaz, hogy lehetett volna elegánsabban csinálni, én is elég nagy otrombaságnak tartom. Sőt igazából egy csinált problémának. A kérdés csak az, hogy miért: a szokásos "meradiktátorcsutigeci " magyarázatot kicsit túlásgosan egyszerűnek érzem.

sírjatok 2017.04.05. 12:20:21

@Zionnépe: Te komolyan gondolod azt, hogy ha valaki leír egy teljesen nyilvánvaló szalmabáb-érvelést, akkor azt jogosan teszi, mert "az orbán is rosszindulatú"? Vagy hogy van ez szerinted?

Zionnépe 2017.04.05. 12:21:19

@sírjatok: Talán azért, mert kb minden intézkedése ilyen és ez nagyon sokadik már?!

pamut 2017.04.05. 12:21:56

@István Zsolt:
"Ki állítja, hogy ez a legjobb magyar egyetem?"
Nemzetközi rangsorok, hosszú évek óta, te hülye.
ha hallgattál volna.....

Zionnépe 2017.04.05. 12:22:13

@sírjatok: Komolyan azt gondolom, hogy megdolgozott ezért a rossz megítélésért igen.

mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!) 2017.04.05. 12:22:40

Szerintem a Gyíkembereknek tesz szívességet!

Amúgy a KGB 1991- ben megszűnt....

en.wikipedia.org/wiki/KGB

pamut 2017.04.05. 12:22:50

@konrada:
nem. nem érted, de még csak nem is akarod.

sírjatok 2017.04.05. 12:22:53

@Zionnépe: De hát akkor érthetetlen, hogy hogyan van még politikai hatalma egy ennyire buta és könnyen kiismerhető embernek.

Szerintem ez akkor is kicsit túlegyszerűsített magyarázat.

pamut 2017.04.05. 12:24:23

kérdés:

Most hogy az orbánmaffia, élén Orbán "egyetempusztító" Viktorral, már NYÍLTAN HAZAÁRULÓ lett, és csak úgy, merő gonoszságból lerombolja a legjobb magyar egyetemet, a magyar oktatás legjavát, direkt kárt okoz az országnak, ráront nemzetére, szóval ezek után van még egyáltalán ezen a bolygón olyan ember akinek van bőr a mocskos pofáján felvállalni hogy ő fideszes?

Na, ki vállalja fel nyíltan hogy egy rühes patkány kollaboráns hazaáruló fideszes?
.

sírjatok 2017.04.05. 12:25:01

@Zionnépe: Baszki, én azt kifogásoltam, hogy Pop40 egy akkora szalmabábérveléssel jött elő, amit kizárólag a rosszindulat számlájára lehet írni, mert ha tényleg ennyire buta lenne akkor lélegezni se tudna segítség nélkül.

Erre szerinted megfelelő érv az, hogy "deazorbánisrosszindulatú"?

Akkor hagyjuk a picsába a normális kommunikációt, küldük el egymást a kurva anyjába, oszt akkor mindenki boldog.

Zionnépe 2017.04.05. 12:25:17

@pamut: Azért ezt én is erősnek tartom. Az, hogy egy nemzetközileg is okés és elfogadott, az rendben van. De hogy pl a BME-nél is meg az Eötvösnél vagy a Jannusnál is jobb az nettó marhaság.

BobAlice 2017.04.05. 12:25:25

@Pipas: Te komolyan nem láttad az általad belinkelt oldalon, hogy MSc képzések is?

sírjatok 2017.04.05. 12:27:55

@pamut: "és csak úgy, merő gonoszságból lerombolja a legjobb magyar egyetemet, a magyar oktatás legjavát"

Az, az. A sötét úr maga az, szemben állsz te és néhány harcostársad, fényestekintetű, tiszta páncélú vitézek. Ellenetek meg eltorzult, velejéig rothadt, bűzös fideszesek, akik fekete szívük mélyéig maguk a megtestesült Gonoszság.

Ez a helyes álláspont, ez segít egymás megértésében, ettől virágzik fel az ország.

Jézusom bazdmeg, te is akkora idióta fasz vagy, hogy minek létezel egyáltalán.

Pop40 2017.04.05. 12:28:12

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!):

Bizony meg.
És azzal a lendülettel 91-ben Putyin, meg a többi KGB-s kollégája is azonnal elfelejtette, amit ott tanult.

Nyilván.

Mert egy ilyen KGB-jellegű szervezetnél a leglényegesebb dolog ugye az, hogy mi a neve.
Amíg KGB-nek hívják, addig veszélyes, de ha átnevezik magukat Veresegyházi Asszonykórusnak, akkor már nem veszélyesek, hiába csinálják pont ugyanazok pont ugyanazt, amit előtte.

pamut 2017.04.05. 12:30:30

@sírjatok:
nagyon jól írtad, úgy van. ráadásul ritka kivételként ebből MÉG LOPNI SEM tud a rühes hazaáruló gennyes maffiád, ezt tényleg teljesen ÖNCÉLÚ pusztítás, ti mocsok magyargyűlölő férgek.

Pop40 2017.04.05. 12:30:37

@sírjatok:

Tökéletesen igaza volt.

Elhiszem, hogy szar, mikor az istenített pártodról kiderül, hogy kb az orosz maffia védelmi pénzt szedő verőlegényeinek magyar politikai megfelelője, de hát ez van.

Zionnépe 2017.04.05. 12:31:08

@sírjatok: Miután rendre mindent így intéznek, nehéz nem rosszindulatnak beállítani..

Szóval megdolgoztak érte alaposan, ahogy most te is a hisztisparasztságért ;-) !

sírjatok 2017.04.05. 12:33:13

@Pop40: @pamut:

sajnálom, de ha tényleg így látjátok, hogy van a JÓ oldal (amin ti vagytok) meg a GONOSZ oldal (amin a fidesz), akkor onnantól a párbeszédet illyetve a helyzet kooperációs megoldását ti lehetetlenítitek el...

sírjatok 2017.04.05. 12:34:53

@Zionnépe: De basszus azt értsd már meg, hogy az, hogy Orbán rossz vagy jóindulatú, az sehogyan a világon nem befolyásolhatja azt, hogy én jó vagy rosszindulatúan állok hozzá másokhoz... Ha azt mondom, hogy én ma azért rúgom fel azt az óvodást, mert Orbán is rosszindulatú, azt is elfogadod? Nem gondolod azt, hogy ez egy szar önfelmentés?

pamut 2017.04.05. 12:35:18

hé, hazaáruló komcsik.

ugye élvezitek, hogy nem egy kiváló, nemzetközi hírű egyetemet romboltok le, de egyben megfosztjátok a magyarokat attól, hogy itt Magyarországon világszínvonalú oktatásban részesüljenek? Ugye élvezitek hogy emigrációba kényszerítitek azt aki CEU-szinten akar tanulni?

Ez nem más mint az agyleszívás fordítottja: agyeltaszítás.

Pop40 2017.04.05. 12:37:11

@sírjatok:

Ezekre a "hatalmas" problémákra (amik nyilván eddig nem voltak ám ismertek, á, dehogy, csak most derültek ki, mikor a Geci kétségbeesetten be akarja magát nyalni Trumphoz) az a megoldás, amit Zionnépe írt a 12.14- 12.16 -os kommentjeiben.

És te valamit nagyon félreértettél "higgadt vita" meg "árkok betemetésének szándéka" - témakörben.

A csuti geci egy bűnöző. Egy köztörvényes hazaáruló maffiózó, akinek börtönben a helye.
Egy Magyarországot szétlopó tolvaj esetében neked mi a "higgadt vita"? A bírót is megvádolod elfogultsággal, amikor börtönbe küld egy bankrablót, vagy hol élsz te?

pamut 2017.04.05. 12:38:05

@sírjatok:

höhöhöhöhö :DDDD
a hazaáruló maffiózóék épp most pusztítják el a legjobb magyar egyetemét, az ország egyik kincsét, csúcsteljesítményét, aztán meg eljátsszák a dedós sértődöttet hogy őket senkise szereti :DDD ezt a szánalmas kamu színjátékot bazdmeg, nem csak hazaáruló kollaboráns geci vagy, de egy szánalmas kis sunyi szardarab is :D

sírjatok 2017.04.05. 12:40:39

@Pop40: ez körkörös érvelés, amit előadsz (a csuti tolvaj, tehát nem lehetek higgadt, és azért nem lehetek higgadt, mert a csuti tolvaj), szóval sajnos vitára alkalmatlan

de mondjuk ez nem meglepő, ezt már eddig is bizonyítottad, hogy elfogult vagy, sajnos a jelek szerint még buta is

sírjatok 2017.04.05. 12:41:26

@pamut: te meg talán szerezz valami állást vagy egy csajt, egyből hasznosabbnak éreznéd magad, nem kéne a saját bajaidat mind Orbánra kenni :D

Pop40 2017.04.05. 12:41:45

@sírjatok:

A fideszes maffia tevékenysége nagyjából kimerül a lopásban meg a pusztításban.

Mondd már, ebben te milyen konstruktív párbeszédre gondolsz? Hogy zajlana szerinted egy ilyen?

Kérjük meg Mészárost, meg a többi tolvajt konstruktívan, hogy ugyan méltóztassanak már kicsit kevesebbet lopni?

Vagy Vityát, hogy konstruktívan legalább addig ne csalózza már Mo egyik neves egyetemét, amíg nem írta meg a törvényt, ami alapján konstruktívan el akarta meszelni?

Tényleg. Beszéljük már meg, konstruktívan, meg párbeszédesen, hogy mégis hogy gondolnád ezt?

pamut 2017.04.05. 12:44:42

@sírjatok:
látod ez a szint vagy te, a dedós kis sunyulás, pont erről beszéltem, köszi hogy ismét illusztráltad :)

neked is szól a kérés amúgy, te geci hazaáruló féreg:
ugye élvezed, hogy nem csak egy kiváló, nemzetközi hírű egyetemet romboltok le, de egyben megfosztjátok a magyarokat attól, hogy itt Magyarországon világszínvonalú oktatásban részesüljenek?
Ugye élvezed hogy emigrációba kényszerítitek azt aki CEU-szinten akar tanulni?
Ugye élvezed a rombolást, fideszes?

Pop40 2017.04.05. 12:45:12

@sírjatok: Persze, nyilván buta is vagyok. Hadd találjam ki, te meg nyilván okos vagy. :D
Mint ahogy az egyik elvtársad gőzerővel nekiállt bizonygatni, hogy a tudomány képviselői, akik egyként állnak a CEU mellett, nem is a tudomány képviselői, mert amit művelnek, az nem tudomány :DD

Szép is, mikor a fiideszes bérfirkász meséli el a Nobel-díjas tudósnak, mi is az a tudomány :D

Hiába, itt csak te vagy okos, meg Rezsiszilárd :D

Pop40 2017.04.05. 12:48:11

@pamut:

Emigrálniuk talán nem kell, jó esetben csak Bécsig mennek, oda meg át lehet még azért járni.
Az osztrákok nyilván azonnal lecsaptak ekkora lehetőségre, szerintem azóta se hiszik el, hogy van egy ilyen barom ország, mint az ungarise parasztok mellettük. Ők nyilván köszönik a lehetőséget.:D

Vitya ismét öregbítette kicsit Mo hírnevét.

Pop40 2017.04.05. 12:54:18

Felnyitotta a szemed a CEU-botrány? Ennyiért tanulhatsz tovább külföldön
Még több fiatal hagyhatja el az országot

www.penzcentrum.hu/karrier/felnyitotta_a_szemed_a_ceu_botrany_ennyiert_tanulhatsz_tovabb_kulfoldon.1054405.html

Köszönjük meg konstruktívan az orbánista hazaáruló söpredéknek!

Zionnépe 2017.04.05. 12:55:25

@sírjatok: Nem írtam, hogy rosszindulatú vagy, csakhogy hisztisparaszt. Nem ugyanaz ;-)

pamut 2017.04.05. 12:56:53

@Pop40:

Meglátjuk Bécsbe mennek, vagy éppen Berlinben, Párizsba, New Yorkba vagy Torontóba, az egész világ tárva-nyitva előttük, mindenhol boldogan fogadják őket, ezt a hatalmas kincset.

Sajnos már Bécs is külföld, még ha onnan könnyebb is visszajárni, Bécsben már az osztrák kultúrát, tudományt, oktatást, és GDP-t növelnék, erősítenék, gazdagítanák.

Zionnépe 2017.04.05. 13:10:13

@pamut: Szerintem szétverni akarják, nem elköltözni hagyni!

Tuti találnak ki valamit, hogy ne tudjanak csak úgy lelépni és máshol folytatni..,

konrada 2017.04.05. 13:27:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ja általános... ...Azért olvassgasd te is tovább, kikre is alkalmazták....

Pop40 2017.04.05. 13:37:13

@pamut:

Nem baj, a tanult, nyelveket beszélő, adót fizető, világlátott fiatalokkal úgyis csak a gond van.
Pl keveset járnak birkamenetelni.

Lényeg, hogy itt maradjon nekünk Rezsiszilárd, mint a kultúra megtestesítője.
Mészáros, Tiborcz, Garancsi, meg a többi tolvaj meg majd megtermeli a kieső dzsidipit.

Zionnépe 2017.04.05. 14:33:10

@Pop40: Majd az isdőközben beszerzett közel 940.000 új határon túli is besegít, ha már lesznek szívesek csúti diktátorékra szavazni!

Pop40 2017.04.05. 18:31:33

@Zionnépe:

Simán.
De ha ezen múlik a győzelem, Vitya akár az azerieknek is állampolgárságot ad.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 19:13:32

@sírjatok: Kedves PISA-szökevény, wiki huszár barátom!

Amikor azt írtam, hogy Giordano Bruno kiröhögte a geocentrikus világképet, valóban nem írtam oda, hogy inkább a heliocentrikus világképet támogatta, de a lényeg az, hogy szembepisálta a regnáló világképet. Remélem eddig tudsz követni?

A teóriát mely szerint Giordano Bruno hitt a földönkívüli életben kezeljük azért fenntartással. Ezen elképezléseit arra alapozta, hogy felismerte, a távoli csillagok valójában a mienkéhez hasonló napok. Ezt vallásfilozófiai alapon gondolta tovább, a Bibilára támaszkodva, és ezzel kapcsolatban tett néhány merészebb kilejentést.
De mivel még azt sem tudjuk, hogy mi a frászért itélték el pontosan, így nem kellene Daniken előfutárának tekinteni.

Ja, és hogy jó napod legyen. Természetesen egy idióta vagy, mert arra nem vagy képes, hogy értelmezd, amit írtam.

Uff, én beszéltem!
süti beállítások módosítása