Magyar politika és közélet, mi más?!

Csinn Bumm Cirkusz

Csinn Bumm Cirkusz

Sakk Matt: Ha a Fidesz veszít, Orbánnak vége. Ha Orbán nyer, a Fidesznek annyi.

2018. március 01. - Magyarulaszlo

Érdemes egy picit hátralépve megvizsgálni a helyzetet most, hogy a lassú méregnek is nevezett "Korrupció" bizony elérte a Miniszterelnök családját.

Ha a Fidesz veszít,

akkor Orbán és a vezérkar valóban mindent elveszíthet, sőt még annál is többet. Eljárások indulhatnak és tekintettel arra, hogy a NER működésének a lényege volt a korrupció, nem lehetnek kétségeink, arról, hogy rengeteg hivatali visszaélésről, hűtlen és hanyag kezelésről hallhatunk majd. Most nem foglalkoznék azzal, hogy kinek kell börtönbe vonulnia, mindazonáltal óvatos jogászként Orbán minden bizonnyal másokkal viteti majd el a balhét, hiszen a "Nem hagyunk senkit az út szélén" nyilván nem vonatkozik arra a helyzetre, amikor majd ő is ott ül a vádlottak padján.

De egy ilyen helyzetből még fel lehet állni

Ugyanakkor 4 év alatt ellenzékben, kitartó és jó minőségű kommunikációval és rengeteg okos személycserével, akár Orbán nélkül ki lehet alakítani egy jobb, versenyképes Fideszt. Ez nem pusztán teória, hanem empirikus tapasztalat, hiszen a Fidesz 2002-ben is korrupciós vádak tucatjai közepette szenvedett vereséget és - igaz, hogy két ciklus kellett hozzá, de képes volt talpra állni, sőt megragadni a hatalmat. Mondhatnák, hogy "dehát akkor még nem volt a miniszterelnök családja a vádlottak között", de a helyzet az, hogy a botrányos ügyek Orbán feleségét és apját is érintették, nem is kicsit elég csak a Tokaji botrányokra és az Orbán Győző féle bányákra gondolni.

Ám ha Orbán nyer

akkor a Fidesz egy rendkívül veszélyes helyzetbe kerül, hiszen Orbán személyében egy olyan sebzett miniszterelnökkel kell újabb négy évet végigcsinálniuk, akinek nap mint nap szembe kell néznie a korrupciós vádakkal, újabb és újabb műbalhékat kell kitalálnia, hogy saját bűneit elfedhesse - láthattuk, hogy a négy év Sorosozás és a migránsok falrafestése is teljesen degenerált intellektuális állapotba kergette a Fideszes megszólalókat. Egy ilyen komoly szellemi kihíváshoz rengeteg Németh Szilárdra lenne szükség, az viszont már középtávon sem igazán tenne jót a párt imidzsének (no nem mintha a Párt most bővelkedne szellemes, értelmes megszólalókban).

Gyurcsány sorsára jut

Újabb négy év kétharmad nélkül,  folyamatos ellenzéki támadások össztüzében, korrupciós vádak célkeresztjében, folyamatosan tovább erodáló népszerűség mellett, hát ez nem egy politikusi leányálom. Ugyanakkor láttunk már hasonlót: Gyurcsány nem mondott le az öszödi igazságbeszédet követő forró ősz után és ez gyakorlatilag olyan sebeket ejtett az MSZP-n, hogy még 8 év után is csak 10-15 %-os eredményeket hoznak a közvéleménykutatók szerint. Pedig Gyurcsány esetében csak a beismerés szólt nagyot, valójában nem volt bizonyított maga a bűn, és a boszorkányüldözés után indított eljárásokban minden vád alól felmentették.

gyurcsorban_0.jpg

100 kilóval ezelőtt

Orbán nem járna ilyen jól

Egyrészt ne legyenek kétségeink, a mostani korrupciós ügyek választási győzelem esetén is halálosan komoly károkat okoznak majd, hiszen a NER lovagok gátlástalan mohósága miatt jóformán Orbán teljes környezetét érinteni fogják a vádak, a családját, a barátait, a jelenlegi kormánytagokat és a bűnök végrehajtásában együttműködő bürokratákat, államtitkárokat, polgármestereket és jegyzőket. Egy megnyert választás után tehát még az is kétséges, hogy képes lesz-e alakítani egy komolyan vehető, hiteles arcokból álló új kormányt.

Ha Orbánnak fontos a Fidesz, akkor minél hamarabb félreáll

Bármilyen hihetetlenül hangzik is, egyedül ebben az esetben van egyáltalán lehetőség a túlélésre közép távon. Orbán egy szép beszédet követően mártírként feláll, pár évig kussol, a Párt pedig a királyi tehertől megszabadulva talán képes lesz regenerálódni, visszaszerezni a jelenleg teljesen elveszített hitelességét. Akkor aztán Viktor is visszakúszhat és ha mázlija van, jön addig egy recesszió, ami ismét felülírhatja a köz hangulatát.

Ismerve Orbán hatalomvágyát, hiúságát és gyávaságát, természetesen minimális az esély arra, hogy hátrébb lépjen, ami rossz hír a Fideszeseknek, hiszen minden más esetben valószínűsíthető a Párt teljes összerogyása, okafogyottá válása.

Sakk-Matt.

A bejegyzés trackback címe:

https://csinnbummcirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr9313707292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kószák egyike 2018.03.01. 10:44:30

Micsoda feltételezés, hogy korrupció lenne a fideszben? Aljas rágalom. Csupa becsületes úri gyerek van ott. Ja nem inkább becsületes paraszt gyerek, helikopteren...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.01. 19:37:32

A Fidesz becsülete párt semmi nincs előre levejezve... izé... levajazva.
Apropó. Hol a narancskommandó?
birca már az ánuszát vazelinezi?

Clyde Sandy 2018.03.01. 19:39:15

Nem tudom hogy így van-e, de ezek szerint nagyon hasonlít a helyzet ahhoz amikor valaki félig elmerül a mocsárba. Szinte nem tud olyan mozdulatot tenni ami segítene neki, mindentől csak mélyebbre süllyed.
Konkrétan ilyen helyzetből csak külső segítséggel lehet kimászni.

nemecsekerno_007 2018.03.01. 19:39:46

A választások után kiderül.

rallus 2018.03.01. 19:44:33

Már évek óta korruptoztátok Orbánt puszta hasra ütéssel, nem jött be. Most külföldi segítséggel kentek egy kis sz.rt a vejére, feltehetően ki fog derülni, hogy baromság, mint a falopás volt. Ezek után már csak a kutyájánál levő csont eredetéről lelkendezhettek néhány hétig...
Az USA még a barátját, Merkelt is lehallgatja, teljes kontroll alatt tartja. Nehéz elképzelni, hogy ha az általuk nem kedvelt Orbánról tudnának valamit, akkor merő tapintatból titokban tartanák...

nemecsekerno_007 2018.03.01. 19:46:34

"Nagy égés lesz Julian"

Ha mégis 2/3 lesz :)

VáradiJános 2018.03.01. 19:56:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: már megint ánuszokról ábrándozol? De legalább most nem gyerekekékről....

közép dunántúli régió 2018.03.01. 20:03:06

Na, csak ideértek a legnagyobb kormánypárti trollok.

flydomi 2018.03.01. 20:06:11

@nemecsekerno_007:

Igen.Nagy égés lesz. :) Kevesebb támogatás EU-tol,szinte nulla,így akkor már mehet a galaxis elleni háború is. :)

nemecsekerno_007 2018.03.01. 20:08:52

@flydomi: Hurrá, kevesebb támogatást kap az ország. Ennek te örülsz? :D Gratulálok!!!

Ne aggódj, egyből kiderül, hogy korábban ellopták-e a pénz nagy részét v. nem. Mert ha ellopták akkor szinte semmit nem fogsz érezni miután egy fillért se kapunk. Muhahahahaha...

nemecsekerno_007 2018.03.01. 20:10:20

@közép dunántúli régió: Jaja, muszáj megcsinálnia a napi tervet, különben nem fizetnek rendesen...

alvito 2018.03.01. 20:25:50

Primitív írás, tele hazugsággal, csúsztatással, tárgyi tévedéssel. De az adekvát közönség egyből beindult. Mint Pavlov kutyájánál a nyál képződés. Szegények.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.01. 20:27:15

Ha most veszít a Fidesz, az év végén rendkívüli választások leszmek, melyen nyer a Fidesz.

megvagyhadnagy 2018.03.01. 20:38:54

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Pontosan. Vagy Áder egyszerűen akkor is a Fideszt kéri fel kormányalakításra, ha számszerüleg kevesebb szavazatot kapott is. Egyszerűen ez a jobbik, mszp, lmp, dk, összefosás halálra van ítélve. Elmúlik a varázs, ha elérik Orbán leváltását.

Janossz 2018.03.01. 20:39:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Valami csak van a levegőben. Ilyesmit le nem írtál volna az utóbbi két évben:
"Ha most veszít a Fidesz.."
Szóval barátkoztok a gondolattal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.01. 20:40:13

@nemecsekerno_007: Lábhoz!
@VáradiJános: Kiheverted a Hódmezővásárhely okozta sokkot? Nem láttunk napokig hálistennek!
@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Szia birca! Van még a tubusban? Kend @VáradiJános szájára!

Makulátlan78 2018.03.01. 20:48:36

@közép dunántúli régió: De itt vagyunk ám:) Csak neked csak itt és most HAJRÁ FIDESZ!

Ekrü 2018.03.01. 20:50:46

Esetleg ahelyett ,hogy különböző nevetséges teóriákat állítotok fel a Fideszről,no meg Orbán Viktorról inkább azzal kéne foglalkoznotok,hogy hogyan jutott oda a tisztelt baloldal a régen 23%-s Jobbikkal együtt ,hogy egy választáson már csak úgy mer elindulni,hogy egy kiugrott Fideszest támogat,de azt is csak úgy ,hogy függetlennek álcázza.Ennyire szégyenlitek a pártotokat,hogy nem meritek felvállalni?

dare 2018.03.01. 21:03:07

Ez még csak sakk, de elég erős.
Kevés a tiszt, csak parasztokkal tudja elhárítani.

@megvagyhadnagy: Hol látsz te ilyen összefogást?
Várd már meg a szavazás eredményét, alkalom szüli majd a koalíciót.

Lone Wolf_ 2018.03.01. 21:13:26

1. Orbán nyer április 8-án
2. A Fidesz kétharmaddal újabb négy évig vezet majd az országot
3. Új ügyeket felhozva tematizálja tovább a közgondolkodást
4. Majd 2022-ben újabb választáson nyernek, igaz, sokkal szorosabb küzdelemben
5. Két-három ciklus után Orbán kiválasztja politikai utódját és visszavonul majd.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2018.03.01. 21:18:39

@nemecsekerno_007: a kis buzi redves zsidóink/libsieink/jobbikosaink is már a saját 2/3-ukról fantáziálnak :)

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2018.03.01. 21:21:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: úgy megbasznáma szádat te kis patkány liberó köcsög :) fantáziálj még aztán majd ápr 8.án én baszom meg a picsádat de szárazon fogom neked meg az elvtársaidnak betolni te fasszopó :)

dare 2018.03.01. 21:21:36

@Braddock ezredes.: Ebből az első talán megvalósulhat.
Akkor viszont készülj egy olyan ellenzékre, mint amilyen 2006-2010 között volt a Fidesz.

haXXor 2018.03.01. 21:33:09

Kár, hogy megszűnt az Origo komment szekciója. Az volt talán hasonló színvonalú mint az index újságíró inkubátora :(

blexpress 2018.03.01. 21:35:43

Tulajdonképpen nem is értem az emebreket, a Fidesz korrupt csaló hazug lopják a pénzt. a gyurcsány hazudott, lopott csalt , az LMP -s Bernadett Soros embere szintén rossz az MSZP jelenleg halodó állapotában van nemsokára meg is szűnik, ki is van még?....ja még van 80 kis párt vagy talán a kétfarku kutyapárt lenne a befutó.....ki tudja? lehet.
Emberek nem kell senki majd a Józsi bácsi a dob utcából megoldja a dolgokat...

MEDVE1978 2018.03.01. 21:41:26

Teljesen rossz analízis. A balliberális értelmiség és a független, valamint baloldali média azt képtelen egyszerűen megérteni, hogy amit ő korrupciónak hív, az Orbánék szemében "nemzeti tőkefelhalmozás". Tehát a FIDESZ szavazó szemében egyértelműen szembeállítható a nemzetközi tőkefelhalmozással, tehát az ország nemzetközi tőke általi kirablásával.
Ebből kifolyólag a FIDESZ törzsszavazó bázis nem lát problémát ebben a korrupcióban, letudja annyival, hogy hmm igen lopnak, de ők mégiscsak a jók.

A másik tévedés az Orbánra vonatkozik, méghozzá, hogy megbukna egy választási vereség esetén. Ez rendkívül valószínűtlen. Egyszerűen azért, mert a FIDESZ egy egyszemélyes autokrata diktatúra. Az van, amit a király mond, ezt pedig mindenki elfogadja, mert a király hozta el oda a pártot, ahol van. Orbán 2002 után kezdte el így megerősíteni a helyzetét és vált teljesen egyeduralkodó a pártban. Ehhez jelentős segítséget adott a balliberális média, mivel a választási vereség után egyöntetűen azt várta és ordította, hogy rúgják már ki Orbánt. Ezzel viszont kvázi rászorította a FIDESZ szavazótáborra a vezért, akik már azért se rúgták ki, mert a gonosz idegenszívűek ezt akarják.
Orbán bukása azért is elképzelhetetlen, mert nincs utódja. Kisebb-nagyobb érdekcsoportok vannak a FIDESZ-en belül (Lázár, Rogán, Matolcsy, Németh Szilárd stb.), amiket Orbán jelenleg az oszd meg és uralkodj elvén kezel. Így egyik sem elég erős ahhoz, hogy akár egy pártbéli harcban, akár egy utódlásban a jóváhagyás nélkül a helyébe lépjen. Orbánt tehát nem váltják le, mert az a FIDESZ szétszakadásához és a hatalom hosszútávú elvesztéséhez vezetne.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2018.03.01. 21:43:01

Az lehet, hogy a fideszben is van néhány korrupciós ügy, de erről a mini szterelnö kúr biztosan nem tud. Ha tudna róla, ellenezné, sőt meg is büntetné a tetteseket. A mini szterelnö kúr hosszú idők óta a legnagyobb magyar. Nagyon jóságos is. Elmesélek ezzel kapcsolatban egy megtörtént esetet. Egyszer a mini szterelnö kúr néplátogatáson volt (meglátogatta szeretett népét), és az utcán sétálva (kedvenc TEK-osai körében), egyszer csak azt látta, hogy gurul felé egy labda. A közeli játszótérről rúgták oda véletlenül a fiúk. A mini szretelnö kúr erre mit tett, na mit? Elmosolyodott, nekifutott a labdának, és nem botlott el, de nem ám, hanem egy pompás belső csűd-rúgással majdnem pontosan oda ívelte vissza a labdát, ahonnan az jött. Ezen mindenki el is csodálkozott kissé, ugyanis a mini szterelnö kúr könnyedén megtehette volna azt is, hogy a focizó gyerekek közé lövet. De nem tette meg. Na ilyen ember a mi mini szrelnö kúrunk.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2018.03.01. 21:51:28

Én sohase hazudtam, mondá Orbán .

dare 2018.03.01. 21:51:56

@blexpress: Meg sem említed a legerősebb ellenzéki pártot.
2010-ben a Fidesz pont azért nyert, mert keblére tudta ölelni a kiábrándultakat.
Jókor volt jó helyen.
És úgy kormányzott, mintha Józsi bá nyert volna a Dob utcából, aki kicsit visszasírja még az elvtársi időket, és megérti az igény az volna rá mentalitású honfitársainkat.
Elég lenne belőni hol helyezkedik el a párt a politikai térképen.

Bicspesz Elek 2018.03.01. 22:19:42

Orban mindenkeppen nyer

1, Nyer es kap meg 4 evet
2, Veszit. Pihen negy evet. Felelosegre vonas(most sem)nem lesz. Senkit se vonnak felelosegre csak par stromant a latszat kedveert.
Egy banda ezek mind!!

ankica 2018.03.01. 22:53:20

@ipartelep: Nem lenne rossz miniszterelnök, ha nem lenne helikopteres miniszterekkel tele a pártja. Sajnos így nagyon nem szeretjük, mert mi kizárólag őt szavaztuk meg, őt szeretjük, de ő minket nem, ezért most jött el az ideje a váltásnak. volt 8 év reménykedés, mára az is elfogyott sajnos.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.03.01. 22:59:12

ORBÁN TUDATOSAN CSINÁLT A FIDESZBÖL MAFFIÁT!

Ezek után nincs olyan hogy esetleg félreáll oszt jó napot, meg nincs olyan hogy elbukunk egy választást aztán tovább fizetnek minket állami pénzböl ellenzékként, meg nincs olyan hogy megint nyerünk, hogy a következő négy évben tovább lopjunk, de most már az emberek bankszámláiról meg a párnájuk alá rejtett pénzből.

HANEM CSAK ÉS KIZÁRÓLAG JÓL MEGÉRDEMELT ÉKETFOGYTIGLANI BÖRTÖN VAN ORBÁNNAK ÉS AZ EGÉSZ FIDESZES BÜNSZÖVETKEZETNEK!

kolompa lole 1111 2018.03.01. 23:02:08

@megvagyhadnagy:

Ha van esze a rendszerváltó pártoknak, a fideSSt bűnszervezetnek minősítik, az Orsós maffia megy a sittre, tényleges életfogyttal az egész famíliának is, Luxustónistul, Kokainárpistul, Rolex Janóstul. A közvagyont pedig az utolsó fillérig visszaveszuik, a maffiát betiltják, tehát nem is indulhat legközelebb. A kubatov lista alapján a rajte szereplő fidesznyikek mint bűntársak szintén saját vagyonukkal felelnek a gazdáik által szétlopott államkasszahiányért.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.03.01. 23:02:52

@rallus:

Orbánt nem kell lehallgatni te köcsög fidelitaszos hülyegyerek, mert a szemed előtt rabolja ki az országot már 2010 óta. Csak nézni kell. Ja persze, a te fejed Orbán vajdád seggében van, így nem látsz ki az életbe.

laci_52 2018.03.01. 23:04:37

Rossz elemzés. Orbán nyer, de nem fogja zavarni, ha nem lesz kétharmada, a legfontosabb kétharmados törvények már megszülettek. Ha nem üt be egy kőkemény gazdasági válság, különösebb gond nélkül kormányoz végig egy újabb ciklust a Fidesz. Ezalatt persze elhasználódnak, elfogy körülöttük a levegő és egy sorait rendező ellenzék 4 év múlva győzhet ellenük.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.03.01. 23:05:41

"felelősségre vonás"
"elszámoltatás"
:D

Más sem ömlik már a csapból lassan harminc éve, csak hogy más már komolyam, most már igazán.
Ugyan-ugyan.

morph on deer 2018.03.01. 23:09:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
“...melyen nyer a Fidesz.”

De legalább már orbánmentesen, mert a fősperma addigra már remélhetőleg előzetesből figyeli majd az eseményeket :)
Majd pár évtized múlva szerepelhet, mint festett fejű haverja, Berlusconi. (Igen, nem csak a haja festett!)

bóvli ország jobban teljesít 2018.03.01. 23:13:02

Orbán tombolt a hódmezvvásárhelyi koki után, Lázárnak leordította a maradék haját, de Rogán és Habony is ott álltak teljesen beszrava a gatyába. A folyosón jól hallatszott, ahogy Orbán üvöltött, hogy ha buknak, akkor az egéz pártot lesittelik, hát ez kell nektek?!

Nagy a befosás a Fidesznél, egyre nagyobbak nyugtató adagokkal tudnak csak elaludni a vezér tolvajok. De közben már azt is tudják hogy hiába nyernének áprilisban, a bukás és az elszámoltatás egy re csak közeledik, még egy választást soha többet nem fognak tudni megnyerni.

morph on deer 2018.03.01. 23:14:54

@tildy[UK]:
“Én sohase hazudtam, mondá Orbán.”
Ez helyesen:
“Én sohase hazudtam, hazudá Orbán.”

Ezzel együtt, azt azért nem mondta, hogy mindig igazat mondott, jól tudom?

Budai Péter 2018.03.01. 23:16:10

Folyton csak bukik ez az Orbán, mi?

Kire kell szavani, Jobbik, DK, LMP?

FIZETEK hogy védhessem az Orbán kormányt. 2018.03.02. 03:34:55

"A Fidesz veszít, és négy év múlva megerősödhet"

Ha a fidesz veszit, akkor nem lesz ujabb 4 ev, mert addigra a beozonlo tobb szaz millio arab kiirtja a magyarokat, es Europa negyreszet.

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.03.02. 03:57:01

"Gyurcsány sorsára jut"

A nagy lofaszt. Az Orbán nem lövetett a tömegbe, és nem vitte csödbe az országot, hanem a totális csödből, nem csak kihuzta az országot, hanem sosem látott mértékü, és sebeségű fejlődési pályára állította. Ezért nem hasonlítható össze pszihopatával.

Jakab.gipsz 2018.03.02. 04:00:04

@ipartelep: + @MEDVE1978: +@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ( a kis kedvenceim)!

A privatizációt nem a Fidesz találta ki, mint ahogyan a jog-államiság újkori fogalmát és a módszertanát a washingtoni konszenzust sem !

Ha nem tetszik ahogyan alkalmazzuk ezeket a modern állam és társadalom szerevezési "agyrémeket", kéretik Soros nyitott társadalmánál reklamálni. Név szerint sorsoljam ? Igen megnevezhetőek a bűnösök ők a Bécsi-Harvard körös filozófusok, Carnap, K. Popper, H Arendt , Habermas és Cohn Bendit és még sokan mások, az utolsó persze a Soros, ennek a maffiának a végre hajtó embere, verő legénye.

A bezzegezést: "bezzeg a fejlett nyugati demokráciák, bezzeg Szingapúr" stb. pedig mellőzni szíveskedjetek.

Orbán intuíciója, helyes itt az Európai unióba és persze az amcsi szövetségesünknél is, valami "qurvára el van baxva" és ez tény.

A libsik meg visítoznak az elv jó csak "tivagytok" a rosszak, majd mi a civilek ellenőrizzük a hatalmat, csak azok a megbízhatóak akiket Soros és a CEU kioktat. Itt tartunk most.

Tehát a döntésünk egyszerű: vagy-vagy. Vagy a társadalom mérnököt játszó Soros diktatúrája ! + a betelepítés !

Vagy Orbán és a keresztény demokrata kormány.

U.i. Szerintem minden hibájával együttvéve is Orbán a kisebbik rossz.

Orbán majd akkor lesz igazán jó, ha erre a tudomány filozófiai háborúra, felkészítjük. Nyugi főnök bőven van muníciónk.

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.03.02. 04:06:20

"hogy a lassú méregnek is nevezett "Korrupció" bizony elérte a Miniszterelnök családját."

Azért nem hat, és azért nem érdekel senki sem, mert mindenki, aki mondja, és akiknek mondják, mind tudják, hogy hazugság, és kizárolag a választási küzdelembe akarnak beleavatkozni, az unióbol, mert nem engedtük be az arabjaikat, és egy arab barát kormányt szeretnének, aki nem tiltakozik az iszlamizáció ellen.

Dan da Man 2018.03.02. 04:10:09

@nemecsekerno_007: Csak annyit kérnék, hogy MOST írd meg, hogy mit fogsz csinálni, ha mégis lesz különbség?

Dan da Man 2018.03.02. 04:12:27

@rallus: Maradjunk annyiban, hogy itt az MSZP-nek is van olyan a zsebében, amibe Orbán belehalna, ha elmondanák. Csak akkor ő meg azt venné elő a zsebéből, amibe az MSZP halna bele.

Ezeket az USA is tudja, csak mit akarjon belepofázni? Neki nem érdeke egy kormányváltás. '56-ban sem volt érdeke beleszólni a dolgokba. Jó ez neki így, ahogy van.

Szóval az érveid sajnos hülyeségek.

Dan da Man 2018.03.02. 04:13:14

@alvito: Mert te kurva okos vagy, és kinyilatkoztattál. De folytasd csak. Ha már vádaskodsz, akkor lássuk a listát a "teléről"...

Dan da Man 2018.03.02. 04:16:44

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: Upsz! Ügyeletes troll az arculatváltás után, alaposan kidolgozott imidzzsel. Hatalmas az arcod barátom, de csak trágya van a csőben, szóval eggyel szerényebben, mert még mielőtt tüzelnél szétkenik rajtad legközelebb.

Pelso.. 2018.03.02. 05:59:52

@FIZETEK hogy védhessem az Orbán kormányt.: Már tobb szaz millio ?:)

OK, tételezzük fel, hogy a fidesz nyer. Nem kívánom, de egyszer csak lesz egy hirtelen, nagyobb tömegű migrációs hullám, s megjelenik a déli határunkon vagy 300e ember.
Áruld már, ez esetben hogy is védi meg OV az országot??

felucca02 2018.03.02. 06:27:40

@rallus: Mit nem mondasz! Az usa nem kedveli orbánt????
Pedig Orbán már benyálazott fasszal jóelőre hanyattfeküdt, hogy minél gyorsabb legyen a behatolás! Aztán mégsem?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.02. 06:31:49

@Janossz:

Kész kell lenni minden lehetőségre, még arra is, hogy a népet megvezeti a nyugati propaganda, így hibásan szavaz,

felucca02 2018.03.02. 06:34:19

@Bicspesz Elek:
nem jó a koncepció! Mivel neki az élete a hatalom, nincsen más, normális munkája, ezért ha veszít, másnap agylágyulást kap, irány Grác, de ott sem tudnak vele mit kezdeni, gyors leépülés, halál. Nincsen olyan, hogy pihen egy évet, vagy négy évet.

HellsAngel 2018.03.02. 06:45:06

OV egy kozepszeru politikus. De a vakok kozott a felszemu a kiraly. Valahol azert szornyu, hogy az egyetlen dolog, ami osszefogja az ellenzeket, az a "valtcsuk le a Zorbant", meg az "ezek lopnak, elolunk!". Es ettol a komcsik egymasra borulnak a szelsojobberekkel.

Nekem errol az osszefogas dologrol mindig az amerikai polgarhaboru jut eszembe. Valakinek volt egy vizioja, hogy jo lenne szabadsagban elni, ossze akart fogni ennek erdekeben a tobbiekkel, de voltak, akik ezt nagyon nem akartak. Ezert haboru lett, mindenki elment a vegsokig, es vegul lett egy minden korabbinal teljesebb osszefogas, sok ver es aldozat aran, ebbe belertve azt a csavot is, akit lelottek a vegen, tehat vegul is o az eletet aldozta fel a cel erdekeben.

Ami az ellenzeknek nincs a felsoroltak kozul: strategiai cel, vizio, politikai tehetseg, ide ertve a minimalis taktikai erzeket a napi manoverezeshez, fegyelem, plusz barmilyen kepesseg, ami az onmagat ervenyesito harchoz szukseges, es a lista sajnos a vegtelensegig folytathato. Igen, nalunk egyedul a Ketfarku Kutyapart tud ertelmes ellenakciokat szervezni, ami egyebkent mindenki masnak alapkepessege kellene, hogy legyen. Lehet mondani, hogy a jelenlegi politikai klima egyszeruen nem kedvez a tehetsegek kinevelodesehez, de engem mindig megdobbent, hogy egyesek tokeletesen inkompetens emberektol varjak a sajat sorsuk es az orszag sorsanak a jobbra fordulasat.

Magyarulaszlo 2018.03.02. 07:52:41

@Jakab.gipsz: írod hogy nehogy már a civilek akarjak ellenőrizni a hatalmat....

Ez egy komoly kérdés, írd már meg legyszives hogy ha nem a civilek akkor szerinted kinek kene a hatalmat ellenőrizni.
Csak mert tudod volt itt egy úgynevezett rendszerváltás azért hogy ne a hatalom ellenőrizze sajat magát mert abból semmi jó nem származott.

Nagyon kiváncsi vagyok a véleményedre!

Herbert Putzenschramm 2018.03.02. 07:54:20

orbán nélküli fidesz? ez a nap vicce :D

orbán viktor = fidesz

ha bukik orbán akkor szétesik az egész párt. most komolyan, szerintetek ki venné át a helyét, rezsi szilárd? :D vagy szíjártó petike? ezek önmaguktól még lélegezni se tudnak, mindenki azt mondja amit a nagyvezír a szájukba ad.

azzal, hogy az elmúlt években egy emberként mondták ezt a sorosozós bullshitet, egytől egyig mindegyik hiteltelenné vált, mind egy szálig bebizonyították, hogy csak droidok.

meg amúgyis, aki szerint vitya csak úgy felállna, és azt mondaná, hogy "oké, köszi, elég volt", az az elmúlt 30 évet egy másik bolygón élte le. ez a kis seggdugasz viktor még a halálos ágyán is ott lesz a hatalomban, önmagától nem megy sehova.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:09:22

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Persze, mert eddig a kommunista1 párt váltotta a kommunista2 pártot és fordítva. Olyan kell ami nem az MSZMP utódszervezete (zsidesz, MSZP), ezért gond nélkül tudja pofánbaszni az elvtársakat és einstandolni a lopott lóvét. Ez most épp a Jobbik.

$pi$ 2018.03.02. 08:22:54

Arról mikor lesz cikk, hogy nincsenek is no-go zónák?

$pi$ 2018.03.02. 08:24:15

@Magyarulaszlo: "Ez egy komoly kérdés, írd már meg legyszives hogy ha nem a civilek akkor szerinted kinek kene a hatalmat ellenőrizni."

Az ellenzéknek.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:33:09

@bóvli ország jobban teljesít:

Az biztos hogy a hátralevő életüket a sitten töltik, a tolvaj családtagjaikkal együtt, teljes vagyonelkobzással.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:36:35

@Budai Péter:

Igen, a Jobbikra. Primitív a gárdistázás? Igen az, de ezeknek a hazaárulóü komcsi tolvajoknak, akik jogszabálynak csúfolt, semmit nem érő fecnikkel betonozták be magukat a hatalomba, pont ez kell. Egy erő, amelyik nem frakciózgat, felszólalgat, mint a többi ellenzéki teszetosza anyámasszonykatonái, hanem gordiuszi csomó mintájára, 2 pofon kíséretében rázza ki a szart is a tolvaj elvtársakból. Az kell hogyha ezek megszólalnak hogy "dehát jogaim vannak", akkor egy Martens bakancs a pofájukban mutassa meg a jogaikat a sitten.

VT Man 2018.03.02. 08:39:06

Zseniális cikk!
Tehát aki utálja a Fideszt, az szavazzon a Fideszre!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:39:12

@FIZETEK hogy védhessem az Orbán kormányt.:

Reméljük a fideszes elvctársakat mindenképp. Akkor miénk lesz Magyarország!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:41:06

@A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT:

"Orbán nem lövetett a tömegbe"
Más se, ellenben az Orbán fradista gyilkosokat uszított többször is a magyarokra.

"nem vitte csödbe az országot"
Nem a faszt nem! Ez vitte igazán csődbe.

Mennyit fizetnek a gazdáid a hazudozásért?

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:42:43

@Jakab.gipsz:

"A privatizációt nem a Fidesz találta ki"
Dehogynem! Ott tanyáznak az MDF-es árulók, Lezsák és bandája. A Zsidesz a privatizációs lopások utódpártja!!!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:45:01

@Jakab.gipsz:

"csak azok a megbízhatóak akiket Soros és a CEU kioktat"

SOROS A TE GAZDÁIDAT, ORBÁNT + ROGÁNT OKTATTA KI OXFORDBAN!!!!!!!!!!! Kár volt, ez igaz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.02. 08:46:35

@rallus: Bazmeg, még a kerti törpéje is milliárdos a miniszterelnökünknek mostanra. Ő persze a nyilatkozatában cinikusan 1 millió Ft megtakarításról ír... ami egyébként szintén gáz lenne, ha igaz lenne. De nyilván semmi korrupció, mert Polt nem lép. Istenem...

$pi$ 2018.03.02. 08:47:16

@kolompa lole 1111: "Az kell hogyha ezek megszólalnak hogy "dehát jogaim vannak", akkor egy Martens bakancs a pofájukban mutassa meg a jogaikat a sitten."

Gondolom, hogy más napokon meg itt hörögsz, hogy a zorbán milyen jogsértéseket követ elen, hogy lábbal tiporja az emberi jogokat. Netán azon is sajnálkozni szoktál, hogy a szír kecskepásztorokat bántják a határőrök, ugye?

Aztán meg ügyeskedsz egy kicsit a számlákkal, áfa okosba, úgy olcsóbb. Mert a zorbán lop, akkor nehogy már te ezeknek fizess adót.

Viszont ha a te pofádba lépne a bakancs, akkor brüsszel magasságába be kellene csukni az ablakokat, mert odáig elérne a nyivákolásod, hogy a te jogaid itt sérülnek, mert neked jogod van.

Ilyenek vagytok mind, nagy demokraták, nagy jogvédők, csak nektek legyen lehetőség semmibe venni a törvényeket, semmibe venni a másik jogait. Ezt termelte ki a liberalizmus, nácikat mint te.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:49:31

@Jakab.gipsz:

"Szerintem minden hibájával együttvéve is Orbán a kisebbik rossz."
Szerinted, mint kommunista hazaáruló bértroll szerint lehet. De miszerintünk, magyarok szerint ez az elképzelhető legnagyobb rossz ami csak történhetett. Orbán rosszabb mint Trianon!!! Persze nem neked, migráns idegenszívűnek, hanem nekünk magyaroknak, akiknek az országában te bevándorló státuszt élvezel. Mennyit fizettél Habonyárpinak a letelepedési kötvényért?

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:51:55

@A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT:

"mert nem engedtük be az arabjaikat"

Nem a faszt nem, ne hazudj! Orbán a szomszédjába fogadta Gaith Pharaont, az FBI által körözött arab terroristát, és persze többezer allahakbáros fajtájabelit! Ahelyett hogy legatterolta volna ezeket a határon, továbbküldte Európa szívébe, mert neki oly kedvesek ezek a fajtájabéli robbantgatós tömeggyilkosok!

Magyarulaszlo 2018.03.02. 08:53:22

@VT Man: ennél azért egy picit összetettebb ;)
A célom az volt hogy beszéljünk arról is hogy egy Fidesz győzelem esetén mi is lesz a felállás.
Ehhez nyilván végig kellett venni az összes lehetőséget.

Másrészt a kérdés felvetés inkább a fideszeseket érinti és ilyen szempontból okés lett történet, nézd csak meg a kérdésekre adott válaszokat

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:53:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Már 2x megvezette a putyinista propaganda, és orsós vityára szavazott, most nem lesz újabb agymosás!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:54:41

@Herbert Putzenschramm:

Reméljük ugyanúgy eltűnik a történelem süllyesztőjében ez az MSZMP utódpárt is, mint az MSZP-s testvérpártja.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 08:57:37

@$pi$:

"Ilyenek vagytok mind, nagy demokraták, nagy jogvédők, csak nektek legyen lehetőség semmibe venni a törvényeket, semmibe venni a másik jogait."

Inkább mint csak nektek.

$pi$ 2018.03.02. 08:58:40

@kolompa lole 1111: "továbbküldte Európa szívébe"

Akkoriban a haverjaid egész európában vinnyogtak, hogy a zorbán mekkora fasiszta, hogy nem engedi át a szegény homoki négereket. Jó érzés segget csinálni a szádból?

$pi$ 2018.03.02. 09:04:54

@kolompa lole 1111: "Inkább mint csak nektek."

Ennek a mondatnak semmi értelme nincs ha az adott kontextusban vizsgáljuk. :)

kolompa lole 1111 2018.03.02. 09:12:47

@$pi$:

A te haverjaid bvinnyogtak, vinnyognak most is. Orsósvitya sose állította meg a migriket, csak a bejárathoz kísérte őket, nehogy vélletlenül visszatévedjenek Szerbiába, és kevesebb migrink legyen. Ilyen egy igazi hazaáruló! Ezért a te gazdád!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 09:13:18

@$pi$:

Az egész hsz-ednek nem volt semmi értelme. :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.02. 09:21:10

@bóvli ország jobban teljesít: Jó de pont ezért vetetnek maguknak velünk két katonai utasszállító gépet és két Dassault Falcon luxus "felderítőgépet" is. :-)

444.hu/2018/03/01/kozelrol-pont-ugy-nez-ki-mint-a-milliardosok-magangepei-de-a-hm-szerint-futar-es-felderitogep

rallus 2018.03.02. 09:32:48

@kolompa lole 1111: Fogd vissza magad, mert bármennyire rugalmasan filozofál Heller Ágnes, a stílusod miatt téged már nehezen szuszakol be államtitkárnak Z Kárpát Dániel mellé!

rallus 2018.03.02. 09:37:50

@Mr Elios: Nem bánnék valami konkrétumot, mondjuk pár milliót bécsi számlán, adriai nyaralót, megvett és az állammal visszabéreltetett nyaralót, vagy valami ilyesmit.
Az "igazságszolgáltatást" meg hagyjuk, mert ugyan hatalmas vagyonok tűntek el, de Hagyó, Hunwald, Fürst és a többiek ártatlanok, mint a bárány...

Ravasz Figyelmeztetés 2018.03.02. 09:48:09

@ipartelep: Ez a vicc Leninnel/Sztálinnal működött anno, plusz a rendszerváltás óta is csak baloldali politikus lövetett az emberek közé, ironikus, nemde?

Magyarulaszlo 2018.03.02. 09:51:54

@MEDVE1978: Nem értünk egyet, de örülök az érveidnek.

"Ebből kifolyólag a FIDESZ törzsszavazó bázis nem lát problémát ebben a korrupcióban, letudja annyival, hogy hmm igen lopnak, de ők mégiscsak a jók."

HM., itt már nem puszta vélekedésről beszélünk. Vádemelés, per, börtön... nézd meg a szomszéd országokat, miniszterelnökök buktak, miniszterek ülnek börtönben, mert az EU bizonyítékai alapján a Nemzeti hatóságnak nem volt módja a gengsztereket tovább támogatni. A kérdés nem az lesz, hogy a nemzeti tőkefelhalmozásban ki lát problémát, hanem az, hogy egy bűnszövetkeztetet működtető elnököt ki hajlandó tutujgatni.
Arról nem is beszélve, hogy Orbánt azonnal kiteszik az EU Néppártból, ha itt nem történik valós nyomozás, csak a kamu kamu kamu.
És akkor megnyílik a pokol kapuja, merthogy a Fideszt most sok bajtól védik a pártszövetségesei.

"A másik tévedés az Orbánra vonatkozik, méghozzá, hogy megbukna egy választási vereség esetén. Ez rendkívül valószínűtlen"

Értem, tehát szerinted, ha Orbánt eléri a családi biznisz botránya, akkor vége a Fidesznek?
Vagy az a megfejtés, hogy ő majd teljesen hiteltelenné válva is tudja irányítani a kétmillió hívet?
Vagy a Párt simán elnézi majd neki, ha összemegy a rajongótábor és mondjuk 12%-os lesz a Fidesz?
Illetve, ha Orbán megöregszik, és mondjuk beteg lesz, akkor sincs tovább Fidesz?

Magyarulaszlo 2018.03.02. 09:54:04

@Ravasz Figyelmeztetés: Világos.
Milyen kormány alatt történt meg, hogy egy koronatanú egy rendőrségi autóban lett öngyilkos?
És melyik faluban gázolták halálra az ellenzéki jelöltet a kampány során?

Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy Orbánék kezéhez bizony tapad vér.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 09:55:02

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Amennyiben sikerül kiküszöbölni a putsini bérpropagandátokat, akkor felnyílik a nyuggerzombik szeme is, és észreveszi hoyg eddig hazaáruló kommunista faszt szopott, és ledobja rabigáját.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 09:56:14

@rallus:

Napi 1 pohár geci leszopása a normád a pártfőtitkárságon?

Magyarulaszlo 2018.03.02. 09:56:56

@Ravasz Figyelmeztetés: Ja és bocs.
Jól tudom, hogy Orbánnak az a Horthy a példaképe, akinek a regnálása alatt:
- 600.000 honfitársunkat hurcolták el és gyilkolták meg
- kiszolgáltatottá vált az ország egy idegen hatalom akaratának
- az antiszemitizmus és a korrupció folyamatosan erősödött....

Te ezzel miért nem foglalkozol?

kolompa lole 1111 2018.03.02. 09:57:49

@Magyarulaszlo:

Nem is kevés. Sok magyar kergettek öngyilkosságba, emigrációba, éhhalálba.

$pi$ 2018.03.02. 10:06:00

@Magyarulaszlo: "És melyik faluban gázolták halálra az ellenzéki jelöltet a kampány során?"

Az mszp alat gyilkolták a cigányokat. Lehet, hogy akiről beszélsz azt is a Gyurcsány ölette meg? Csak kérdezem, csak kérdezem! :D

Magyarulaszlo 2018.03.02. 10:16:24

@$pi$: Segítek.
Felcsúton 2014-ben, halálra gázolták Mészáros Lőrincz egyetlen riválisát.
444.hu/2015/07/31/varadi-andras-csaladja-meg-egyszer-az-ugyeszseghez-fordult

Érdekes, hogy ezt elfelejtetted...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.02. 10:24:02

@kolompa lole 1111:

Amennyiben sikerül bevezteni a liberális diktatúrát, akkor liberális diktatúra lesz, ez tény.

2018.03.02. 10:26:05

Miért ájvékolnak minden komment szektorban a fidesznyikek? Azt hittem 9/10-el nyernek áprilisban tehát semmi okuk a nyivákolásra... Annyira magabiztosak a teljesítőképességükben, mint annak a bizonyos fővárosi polgármesternek, amikor meglát egy p*nát!

$pi$ 2018.03.02. 10:27:59

@kolompa lole 1111: "Sok magyar kergettek öngyilkosságba, emigrációba, éhhalálba."

Úgy van! Igaz! Csak a többiek kedvéért, öt-hat éhenhaltat felsorolhatnál... :D

$pi$ 2018.03.02. 10:30:57

@Magyarulaszlo: "Érdekes, hogy ezt elfelejtetted..."

Nem, nem felejtettem el. Szerintem a Gyurcsány volt, ebből akart tőkét kovácsolni.

$pi$ 2018.03.02. 10:32:13

@Magyarulaszlo: "- az antiszemitizmus és a korrupció folyamatosan erősödött...."

Az antiszemitizmus nem erősödött, az az elejétől fogva nagyon erős volt. Az őszirózsás forradalom és trianon miatt.

Herbert Putzenschramm 2018.03.02. 10:48:44

@Magyarulaszlo: a fidesz az nem egy párt, hanem egy vallás, ahol orbán vitya egy személyben isten, Jézus, a 12 apostol, Szüzmária és a szentlélek.

az emberek nem a fideszre szavaznak, hanem orbán viktorra. és ezt tudja az összes fideszes alattvaló is, ezért nem mernek neki visszaszólni, ezért tolják ők is droidként a sorosozást. tudják hogy ha bárki a fideszen belül megerősödne, akkor viktor elnyomná, mint sörszagot az orbit.

a fidesz egyet jelent orbán viktorral, ha nincs viktor akkor fidesz sincs

kolompa lole 1111 2018.03.02. 10:58:59

@$pi$:

"Az mszp alat gyilkolták a cigányokat."

A fideSS alatt meg a cigányok gyilkolják és rabolják ki a magyarokat. Orsós Vitya vajdáddal az élen.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:00:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Az i betűt lehagytad, illiberális kommunista diktatúra van most, és sajnos sikerült bevezetnetek. Fradis gyilkosokat küldtök a magyarok ellen, szétlopjátok a magyarok pénzét, ebből akasztás lesz, mint 56-ban apáitokat.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:01:22

@$pi$:

Kérdezd meg elvtársadat, kezelőorvosodat, aki szerint 47k-ból meg lehet élni!!!

$pi$ 2018.03.02. 11:17:17

@kolompa lole 1111: "A fideSS alatt meg a cigányok gyilkolják és rabolják ki a magyarokat. Orsós Vitya vajdáddal az élen."

Amit én mondtam az bizonyított tény, amit te mondtál, az egyszerűen rágalom. Ez körtünk a különbség, én igazat mondok, te hazudsz.

"Kérdezd meg elvtársadat, kezelőorvosodat, aki szerint 47k-ból meg lehet élni!!!"

Nem tudom kiről beszélsz, sem elvtársam, sem kezelőorvosom nincs és soha nem mondtam, hogy semekkora összegre, hogy meg lehet élni belőle. Megint hazudsz?

Duplaxiii 2018.03.02. 11:17:26

Én most is, ahogy a többi álmokat szövögető bloggertől is, megkérdem:
Ha az ellenzék nyerne, de nem 2/3-al, akkor hogyan képzelik az elszámoltatást.
A mai jogszabályok alaján vagy 2/3-kell, vagy az utcán forradalom.
Más nem írhatja felül a törvényeket, és azokat szépen beágyazták. Például nem nyúlhatnak hozz poltpéterhez, nincs jogi alap számos kényes terület vezetőihez.
Mert ezeket mind 2/3-hoz, egymárra épülő 2/3-okhoz kapcsolták.
Felnyitnám a szemüket a most gurráhangulatban lebegőknek, hogy ha az ellenzék nem tudja összehozni a parlamentben a 2/3-ot, akkor a fidesz ellenzékből fél év alatt lezúzza az új kormányt! Minent meg tud akasztani a nála maradó közmédiával, az ügyszséggel vagy például Áderrel.
De ott a számvevőszék, a választási bizottság, az MNB, a bíróságok, a kúria, az alkotmánybíróság.
Mind tudatosan bebetonozott szervezet.
És a 2/3-hoz kell a most passzívak közül 2 millió plusz szavazó, amitől az ellenzék is retteg, mert ugye azok azért passzívak, mert őket sem akarják...

$pi$ 2018.03.02. 11:18:43

@kolompa lole 1111: "ebből akasztás lesz, mint 56-ban apáitokat."

Amit mondasz az gyűlöletkeltés. A törvény büntetni rendeli.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.02. 11:21:40

@rallus: Én sem bánnék konkrétumot. De sajnos én nem vagyok nyomozóhatóság, Polt pedig elszabotálja a nyomozást minden fideszes érintettségű esetben. De ezt te is tudod, pont ezt nevezem cinizmusnak. Kénytelen vagyok arra hagyatkozni, amit látok. Nevezetesen, hogy olyan tempóban, ahogy Orbán barátai és veje gazdagodik simli nélkül nem lehet gazdagodni, miközben Orbán 1 milliós megtakarításról beszél (és most had ne folytassam a többivel, akinek a kutyája nevén is van már kastély és hasonlók).

De mi a fasznak magyarázom... válaszolni sem kéne neked, hiszen nem arról van szó, hogy nem érted miről beszélek.

$pi$ 2018.03.02. 11:24:41

@Mr Elios: "Polt pedig elszabotálja a nyomozást minden fideszes érintettségű esetben."

Ez sem igaz, nézd csak, bizonyíték:

fenysebesseg.hu/2017/01/10/itt-az-5-legdurvabb-fideszes-bunozo-listaja-mar-eliteltek-oket/

Itt például 5 fideszes, akit el is ítéltek. Tehát hazudtál.

$pi$ 2018.03.02. 11:26:00

@Mr Elios: "és most had ne folytassam a többivel, akinek a kutyája nevén is van már kastély és hasonlók)"

Kutyának a nevén nem lehet kastély, csak jogi személy nevén lehet. Megint hazudtál.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:33:17

@$pi$:

"Amit én mondtam az bizonyított tény, amit te mondtál, az egyszerűen rágalom. Ez körtünk a különbség, én igazat mondok, te hazudsz."

Látod, már megint összevissza hazudozol! Amit mondasz, annak kizárólag az ELLENKEZŐJE igaz.

flydomi 2018.03.02. 11:36:43

Kis Butuskák. :)

Orbán vezír nagyúr Soros bácsi embere. :) (nemhiába támogatta a papi még a fiatal OV-t,ahogy most is,csak titokban. :) ) Így a szotyiköpködö készíti elő magyarország bukását-eltörlését azzal,hogy titokban be engedi a muszlimokat jó pénzért. :) Két legyet egy csapásra:hülyének nézi híveit,miközben meglopja-hazudozik nekik,mialatt fű alatt Soros bácsi tervét végre hajtva magyarországra a sok tíz-százezer muszlim haverját be engedi,miközben már a világok Harcát folytatja a Galaxis ellen. :)
Mesterien csinálja,ahogy a híveit is megvezeti. :D Ebben vittya a király. :)

Magyarulaszlo 2018.03.02. 11:37:54

@Duplaxiii: Nem stimmel amit írsz, a jelenlegi választási rendszerben a győztes van túl kompenzálva, rendkívül csekély a különbség a választási győzelem és a kétharmad között.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.02. 11:37:57

@kolompa lole 1111:

Érdekes ez a "diktatúra", ahol teljes szólásszabadság van, s ellenzékiek választásokat nyernek...

$pi$ 2018.03.02. 11:40:26

@kolompa lole 1111: "Látod, már megint összevissza hazudozol! Amit mondasz, annak kizárólag az ELLENKEZŐJE igaz."

Én hoztam bizonyítékokat, te csak a cap-lock-ot mozgósítottad. :D

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:40:53

@Duplaxiii:

A semmit nem érő fideszes papírfecniket ("törvény"nek csúfolt háziszabályok) vagy le kell szarni, vagy meg kell kerülni. Például lehetne hadiállapotot hirdetni a korrupció ellen, akkor lehet kaasztani is. És/vagy lehetne bűnszervezetnek nyilvánítani a fideSSt, és mint trónbitorlókat, utólag megsemmisíteni a háziszabályaikat. Ők is visszamenőlegesen hazaárultak, a nép is megteheti, végülis ez a nép hazája, nem orbáné.

A jog forrása a magyar nép, nem egy viktátor, a nép bármilyen fecnit felülírhat. Az igazság, a népérdek előrébbvaló a törvénynél, pláne egy nem magyar fecninél.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:41:55

@Duplaxiii:

"Például nem nyúlhatnak hozz poltpéterhez, nincs jogi alap"

Dehogynem, egy utcai rögtönítélő népbíróság simán hozzányúlhat. Ahogy Csaucseszkuhoz is.

$pi$ 2018.03.02. 11:42:11

@flydomi: "nekik,mialatt fű alatt "

Mi alatt, hát fű alatt! Öreg, te nagyon vicces vagy írj még! :D Ez a jü az internetben, olyanok is írni kezdenek, akik egész életükben nem tették. :D

Magyarulaszlo 2018.03.02. 11:43:48

@Duplaxiii: másrészt vicces hogy szerinted te tudod a passzívan motivációkat.
1. Mi az hogy passzív? Már a szóhasználatot is furcsa
2. Bizonytalannak nevezik azokat akikre te valszeg
3. A bizonytalanok olyan szavazásra jogosultak akik nem árulják el hogy kire szavaznak.
4. Vásárhelyen kiderült h Nem a Fideszre

$pi$ 2018.03.02. 11:44:12

@kolompa lole 1111: "akkor lehet kaasztani is" Már annyira akasztanál, remeg a kezed a billentyűzeten. Persze kizárólag a liberális demokrácia védelmében, tudjuk.

Ejj, öreg, de jó, hogy az én életemben már nem juttok a hatalom közelébe, de jó!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:45:09

@Duplaxiii:

"a fidesz ellenzékből fél év alatt lezúzza az új kormányt! Minent meg tud akasztani a nála maradó közmédiával, az ügyszséggel vagy például Áderrel."

Épp ezért nem a fideszes jogszabályok szerint kell táncolni, hanem a népérdek szerint. Nem az számít hogy ki vezeti az állami szerveket, hanem hogy a tagjai kihez lojálisak: a führerhez vagy a néphez. Poltot simán le lehet sittelni, csak akarni kell. Ha lesz rendőr aki odamegy hozzá és ráteszi a bilincset, akkor le van sittelve, fideszes jogszabály ide vagy oda. Az a lényeg hogy népérdekből történjen. A demokrácia a többség uralma, ezt nem akadályozhatja meg egy tolvaj kisebbség.

$pi$ 2018.03.02. 11:45:25

@Magyarulaszlo: "4. Vásárhelyen kiderült h Nem a Fideszre"

Az is kiderült, hogy nem a baloldalra! :) Hány százalék szavazott a baloldalra?

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:46:12

@$pi$:

Ezt mantráztátok Hódmezővásárhelyen is, aztán úgy elkullogtatok fület-farkat behúzva, ahogy kellett. Ne aggódj, innentől már csak a lejtő van számotokra!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:46:49

@$pi$:

Nem hoztál, a hazudozás nem bizonyíték!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:47:56

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Hitler is választással került hatalomra, ahogy Viktor is. És ugyanúgy fognak elbukni.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:49:40

@$pi$:

Ez ténymegállapítás. Nem szólítottam fel semmire, csak megjósoltam, hogy ne akkor érjen titeket a meglepetés, amikor a hóhér kirúgja alólatok a sámlit. Minden diktátornak eza sorsa, Hitlertől, Szaddamon át Kadhafiig.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:50:48

@$pi$:

Rajta van orbán a listán? Meg a strómanja? Meg a fatolvaj veje? Nincs? Akkor hazugság.

$pi$ 2018.03.02. 11:50:51

@kolompa lole 1111: "Nem hoztál, a hazudozás nem bizonyíték!"

Linkeltem baloldali blogokat. Azokat is orbán vezérli? :D

" úgy elkullogtatok fület-farkat behúzva, ahogy kellett"

Úgy nézek ki, mint aki elkullogott? :D Utánanéztél már, hogy a baloldali pártok jelöltjei hány százalékot kaptak? :)

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:54:21

@$pi$:

Kit érdekel a baloldalod? Te is egy baloldali kommunista párt trollja vagy. A baloldal csak titeket, baloldaliakat érdekel. MSZP = fideSS = kommunizmus. Pontosabban az MSZP a gerinces komcsik utódpártja, a fideSS pedig a gerinctelen komcsiké, akik nem voltak elég jók MSZP-snek. Azért KISZ titkárságig még eljutott Viktorka és Luxustónika, mielőtt kidobták őket a tutiból.

A lényeg ogy vesztettetek HMVH-n, és veszteni fogtok Magyarorszgáon is.

$pi$ 2018.03.02. 11:55:40

@kolompa lole 1111: "Rajta van orbán a listán? Meg a strómanja? Meg a fatolvaj veje? Nincs? Akkor hazugság."

Tudom, hogy neked magas lesz, de azt mondtad, hogy a Polt minden fideszest megvéd. Erre mutattam egy listát öt elítélt fideszesről. Ebből következik, hogy az eredeti állítás nem igaz.

Magas, mi?

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:56:33

@$pi$:

Nem hoztál.

Nem érdekel még mindig a baloldalotok magánügye, ezt egymás közt rendezétek le a Mókus örsben! Putyinnál biztos jó pont hogy komcsik vagytok, minket nem érdekel. Csak az hogy takarodjatok innen, de előbb a pénzt rakjátok vissza!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 11:57:58

@$pi$:

Nem a feláldozott kisemberekről volt szó, hanem a főgecikről, ezt te is tudod, csak terelsz. Minden fidesznyik elvtársnak fedez a Polt? Igen! Nem baj, majd a rendszerváltás után őt is elszámoltatjuk ezért.

$pi$ 2018.03.02. 12:15:27

@kolompa lole 1111: "Putyinnál biztos jó pont hogy komcsik vagytok"

Nem nagyon érted mi az, hogy jobb meg bal oldal ugye? :D

"Nem a feláldozott kisemberekről volt szó"

Arról volt szó, hogy "mindenki". Most azt hazudod, hogy nem mindenkiről volt szó, de konkrétan azt mondtad, hogy mindenkit megvéd, úgyhogy most sem mondasz igazat.

Amúgy te börtönben vagy? Vagy talán téged is megvédett a Polt?

flydomi 2018.03.02. 12:31:11

@$pi$:

Bruahahahahaha.Szötyievő kis vezíred miatt parázol,aki mesterien átqrja hívő fejed? :D
Helyes. :D

kolompa lole 1111 2018.03.02. 12:35:05

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Kicsit korábban kellett volna megkérdezned a cigányvajdádtól, mielőtt elkezdtétek volna. Jó reggelt kívánok, hát felébredtél végre?

kolompa lole 1111 2018.03.02. 12:36:12

@$pi$:

"Nem nagyon érted mi az, hogy jobb meg bal oldal ugye? :D"

Nagy baj hogy te nem érted, és így akarod számonkérni. Tudod, a kommunizmus az az államosítgatós, mindenki egyenlő, de az elvtársak mégegyenlőbbek rendszer, ami most is van, meg Rákosi apátok idejében is volt.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 12:36:56

@$pi$:

"Amúgy te börtönben vagy? Vagy talán téged is megvédett a Polt?"

Nem vagyok fideSSes, nem tudtam ellopni közpénzt, mint te.

2018.03.02. 12:59:59

Legyen Polt Péter a fiidesz új reklámarca!

Geza16V 2018.03.02. 13:04:29

Ahogy olvasgatom a blogokat es a kommenteket, egyre inkabb meggyozodom arrol, hogy (1) jo dontes volt lelepni kulfoldre (2) jelenleg a Ketfarku Kutya Part a legracionalisabb dontes (3) eletemben eloszor hazamegyek szavazni.

Netuddki. 2018.03.02. 13:27:44

Vesszen a fidesz, írmagja se maradjon! A szellemi és erkölcsi degeneráltaknak nem kell külön párt.

Netuddki. 2018.03.02. 13:29:27

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Lesz háború?"

Ne kárörvend Ivanov! Bulgáriában is levadászunk.

s 2018.03.02. 13:53:11

Nyerjen a fidesz! Tiszta szívből ezt kívánom. Ezt a mocsok gecitengert nyalják fel ők. Náluk emelkedjen a kamatszint, náluk szűnjön meg az EU támogatás, náluk rohadjon szét a gazdaság. Ne választásokon szabaduljanak a kelepcéből. Rohadjanak bele a hatalomba és akasszák fel őket a büdös picsába! Azt érdemlik.
Egyébként nincsen külön fidesz és orbán. Ez a két dolog azonos. A választók szemében, a párt szemében és orbán szemében is. Tehát egyszerre fognak megdögleni, kár azon spekulálni, hogy majd valaki külön utakon fog járni, hogy mentse a másikat. Rohadék, pusztítani való bűnszövetkezet.

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.03.02. 14:01:28

@s: " Náluk emelkedjen a kamatszint, náluk szűnjön meg az EU támogatás, náluk rohadjon szét a gazdaság. Ne választásokon szabaduljanak a kelepcéből. "

Ja mostmar 8 eve mindjart no az inflacio, mar 8 eve mindjart megszunik az unios penz, plusz kizarnak minket, mar 8 eve mindjart bedol a gazdasag. Bizzal benne, mar tuti nem kell sokat varni.

Orban VikTROLL 2018.03.02. 14:22:56

Olyan opcio kellett volna szvazsanal, hogy:
A fidesz nyer es 4 ev mulva megerosodve meg jobban mint most.

mert ez a realitas

s 2018.03.02. 14:25:24

@A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT: Ma hideg van. Tehát holnap is az lesz. Sőt, a jövő héten is. Innentől kezdve már mindig hideg lesz, mert ma az van. Júliusban is hideg lesz.
Buta fasz vagy.
www.portfolio.hu/gazdasag/megszolalt-az-uj-fed-elnok-folytatjak-az-ovatos-kamatemeleseket.4.278029.html
Egyébként mi a kurva anyádért 314 kibaszott forint egy euro? He?

Ma Baker 2018.03.02. 14:32:24

"Orbán személyében egy olyan sebzett miniszterelnökkel kell újabb négy évet végigcsinálniuk, akinek nap mint nap szembe kell néznie a korrupciós vádakkal"

Igen, ezt tökéletesen jól írod, a ballib ellenzék non-stop vádaskodik és próbálja meg valóságnak beállítani elferdített "ügyeiket".
De ez mint az elios "ügy"-nél is látszik, kb kivétel nélkül csúnya lebukásba torkollik és csak az derül ki, hogy az ilyen blogok mint ez és a hírportál társaik csak folyamatosan hazudozva próbálnak fogást találni Orbánon bármi áron.

www.origo.hu/itthon/20180302-tungsram-schreder-sajtokozlemeny.html

pizo 2018.03.02. 14:38:19

@s: "Nyerjen a fidesz! Tiszta szívből ezt kívánom. Ezt a mocsok gecitengert nyalják fel ők. Náluk emelkedjen a kamatszint, náluk szűnjön meg az EU támogatás, náluk rohadjon szét a gazdaság. Ne választásokon szabaduljanak a kelepcéből. Rohadjanak bele a hatalomba és akasszák fel őket a büdös picsába! Azt érdemlik."

Ebben mi még jobban belerohadnánk. Orbánék meg időben le tudnának lépni.

Zoli

s 2018.03.02. 14:48:12

@pizo: "Orbánék meg időben le tudnának lépni."
Dehogy tudnának! Akit el akarnak kapni, az el lesz kapva. A mi belerohadásunk pedig azért kell, mert a lakosság okosabb 10%-ának nem fog hinni a maradék buta 90%. Kell a kijózanító sokk, hogy soha többet ne juttassanak balfasz geci rablóhordát a hatalomba.

DaveEr 2018.03.02. 15:25:32

Elmondom mi lesz. Orbán nyer, aztán az ilyen blogok szerzőit baleset érni, mint Oroszországban. Orbán = mini Putyin. Nem fog a fidesz veszíteni, túl sok a nyugger, a műveletlen barom, akik szerint "majd megvéd minket a fidesz" a sorostól ,meg a migráncsoktól. Teljes az agymosás. Magyarország szépen pusztul tovább... Orbán helyét majd valamelyik családtagja veszi át, lehet a bolond fia, aki éppen messiásnak képzeli most magát.

BéLóg 2018.03.02. 15:27:01

Nahát, cseszd+, ezt biztos valami Deep Nihil mesterséges intelligencia találta ki neked, mert az kizárt, hogy ez csak úgy magadtól eszedbe jutott!

BéLóg 2018.03.02. 15:29:45

@DaveEr: Mondd, akkor Hódmezővásárhelyre lecsapott az IKÚ villám? Esze lett a sok faxrapasztnak?
Aztán ha ez a sok faxrapaszt MEGVÁLASZTJA Lézer Janit a Parlamentbe, mert meg fogja választani, akkor megint agymosottak lesznek?
Mondd, téged nem feszélyez, hogy azokat, akiknek a szavazataiért imádkozol, ilyenkor lefaxrapasztozod meg agymosod meg minden?
Hát, csak annyit tudok neked erre mondan, hogy szegény.

haXXor 2018.03.02. 16:29:12

Mondjuk azért vicces amikor egy szimpla közlemény, pillanatok alatt romba dönti a balos 'Orbán buktató' álmokat :( www.schreder.hu/news.php?id=73

Orbán kormány DunábaLövetési minisztere 2018.03.02. 16:33:59

@DaveEr: "Elmondom mi lesz. Orbán nyer, aztán az ilyen blogok szerzőit baleset érni, mint Oroszországban. Orbán = mini Putyin"

AZ BIZTOS ! De nem baleset lesz. A választas megnyerese utan, az ilyen indexes sorosberenc bloggereket, es berkommeteloket ELSOKENT fogjuk dunaba lovetni. ELSOKENT !!!

s 2018.03.02. 16:42:35

@haXXor: Olyat lehet, hogy csak ti fizetitek vissza a kibaszott 13 milliárd pénzt? Ha már annyira hisztek a csúti szardarabnak? Én nem akarom a saját lábán álldogáló ráhel ribanc stricijének a biznicét pénzelni. Pénzelje a kurva rohadt anyja, lopott az is épp eleget tőlünk.

s 2018.03.02. 16:44:14

@Orbán kormány DunábaLövetési minisztere: A kurva kibaszott trippere fogatlan buzi anyádat pedig most azonnal baszatom szájba nekifutásból egy ágyúhúzó csatalóval.

s 2018.03.02. 16:44:49

Basszátok szájba a ribanc kurva rohadt anyátokat mind!

Parajpuding 2018.03.02. 16:58:44

Teljesen mindegy a végkifejlet szempontjából, ha 2018-ban orbán nyer vagy veszít. Ha veszít, teljesen elborul az elméje, a fidesz atomjaira hullik, hiszen az ő maga, a többiek körülötte önállóan életképtelen haszonlesők, akik lelépnek az addig összeloportt vagyonokkal, vagy agyhalottak, akik majd bolyonganak a semmiben vezér nélkül. Ha nyer, tovább hordja a lőport egy halomba, ami már most is óriási, és amikor az robbanni fog, elsöpri végleg irmagostul. Mindez csak idő kérdése.

dukeekud 2018.03.02. 17:05:42

@haXXor:
"Mondjuk azért vicces amikor egy szimpla közlemény, pillanatok alatt romba dönti a balos 'Orbán buktató' álmokat :( http://www.schreder.hu/news.php?id=73"

Elolvastam , es bar eddig sem volt ketseges szamomra, hogy az Orban elleni tamadas az elso betutol az utolsoig hazugsag, SZEMENSZEDETT HAZUGSAG.
De az iras vilagosan bizonyitja, hogy barmifele alap nelkul kizarolag a kormany elleni tamdas miatt talaltak ki ezeket a hazusagokat. Es hogy SZO SZERINT, EGYETLEN BETU SEM VOLT IGAZ ABBOL AMIT IDAIG MONDTAK.
Ebbe most csunyan belefog bukni a baloldal.
Ezt az aljas hazugsagcunamit, nem lehet utolag kimagyarazni.

Orbán kormány DunábaLövetési minisztere 2018.03.02. 17:11:26

@s: Be vagy szarva mi, te kis fasszopo sorosberenc, kocsog lipsi ?
Hat garantalom neked, hogy teged szemelyesen foglak a dunaba loni, a mocskos kurvaanyaddal egyutt, te kecskebaszoszopo gecilada.

s 2018.03.02. 17:18:14

@Orbán kormány DunábaLövetési minisztere: Megbasztam a leányodat. Sikítva élvezett, és könyörgött, hogy még, még, még . . . Egyszer ki kellene próbálnod neked is.

nnnnnnnn 2018.03.02. 17:57:33

mindenki nyugodjon meg, áprilisban nyerni fog a fidesz.

Orbán kormány DunábaLövetési minisztere 2018.03.02. 18:53:01

@s: Czegledi megy vissza a bortonbe ugy hogy megbaszhatjatok kurvaanyatokat.
Ti meg mentek a dunaba a tetves mocskos kurvavanyatokkal egyutt, az tutti.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 21:44:51

@Ma Baker:

Te mennyi pénzért játszod el a totál hülyét? És az origót, a kokainos habyonárpika kommunista hazudozó pártpropaganda szennylapját akarod felhozni mint bizonyítékot? MUHAHA!!! :DDDDDDDDDDDDD Te tényleg komplett hülye vagy. Ami nem is csoda, tekintve hogy fideszes vagy.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 21:45:50

@pizo:

Jaja, ne Argentínából kelljen levadászni ezeket, mint Eichmannt, ezeknek Nürnbergben a helye!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 21:49:39

@s:

"Olyat lehet, hogy csak ti fizetitek vissza a kibaszott 13 milliárd pénzt? Ha már annyira hisztek a csúti szardarabnak?"

Persze hogy lehet, sőt a többit is. A paksi oligarchahitelt is Orbán és hívei fogják visszafizetni, mert nem én vettem fel, én 1 fillért nem adok rá, amint megtörténik a rendszerváltás, elveszti állami hitel jellegét, és fideszes magánhitellé minősül az összes ilyen. Aztán fusson Putyin a pénze után, rendezze azzal akinek adta!

kolompa lole 1111 2018.03.02. 21:51:39

@Parajpuding:

Ha veszít, Orbán megy családostul, strómanostul, elvtársostul a sittre, a vagyona ismét közpénznek minősül. Forintjával fogja ledolgozni a magyarellenes bűntetteit. Lesz rá ideje, minimum TÉSZ-t fog kapni.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 21:52:44

@Orbán kormány DunábaLövetési minisztere:

Sorosbérenc a kurva anyád, meg az Orbán nevű cigányod! Oxfordban szervezte be, Luxustónival együtt.

kolompa lole 1111 2018.03.02. 21:54:08

@s:

Csak egyszer? Mindennap azt szokta. Most akkoor hogy vonja vissza a többit? Igaz, az apja meg őt köcsögöli, az semlegesíti?

shakespeare 2018.03.02. 22:23:29

A blog írója szerintem nincs tisztában a Fidesz szerkezetével, vagy ha igen akkor ezt az ismeretét elnyomja az a vágyakozása, hogy Orbánt lássa visszalépni. Az egész írás ennek az ismerethiánynak vagy elfojtott vágynak a fogja. Nincs benne semmi ami a realitáshoz közelítene a korrupció megnevezésén, felemlegetésén kívül.
Unom a korrupt bandát és utálom, de a baloldal is ilyen volt, zéró különbség van köztük ezen a téren, viszont a baloldal külföldi gazdasági és politikai érdekeket képviselt főleg, uh náluk rosszabb nincs.
Tehát Fidesz, Viktor a jobb, ez jött ki a relativitás elméletéből.
ez van.

Magyarulaszlo 2018.03.02. 23:13:31

@shakespeare:
Bizonyára nem olvastad el odáig, hogy "Ismerve Orbán hatalomvágyát, hiúságát és gyávaságát, természetesen minimális az esély arra, hogy hátrébb lépjen, " ;)

Külföldi érdekek képviselete kapcsán ajánlom figyelmedbe PAKS2-t, és a legfrissebb kínai vasútmániát... A kérdés inkább, az hogy a Vezér miért a kínaiak és Putyin érdekeit képviseli, nem?

A magyar érdekek képviseletét pedig jól mutatja, hogy mit műveltek Viktorék az oktatában és az egészségügyben.

Orbán kormány DunábaLövetési minisztere 2018.03.03. 00:40:23

@nnnnnnnn: "mindenki nyugodjon meg, áprilisban nyerni fog a fidesz. "

Az nekem keves. Ezt a sok mocskos Sorosberenc hazaarulo iszlamista geciladat sajat kezuleg akarom Dunaba loni.

kolompa lole 1111 2018.03.03. 00:41:01

@shakespeare:

"Unom a korrupt bandát és utálom, de a baloldal is ilyen volt, zéró különbség van köztük "

Az a három nagyságrend ami a millió és a milliárd között van, az neked elhanyagolható???

kolompa lole 1111 2018.03.03. 00:42:01

@shakespeare:

"a baloldal külföldi gazdasági és politikai érdekeket képviselt főleg, uh náluk rosszabb nincs"

Igen, rémuralkodó baloldal orosz és pénzes arab érdekeket kévisel, a magyarok ellenében. Ezért (is) kell leváltani.

kolompa lole 1111 2018.03.03. 00:42:54

@Orbán kormány DunábaLövetési minisztere:

Verd a faszod a Dunába, legalább abból se lesz segílyes purdé!!!

Magyarulaszlo 2018.03.03. 02:19:01

@$pi$:
Nem véletlen írtam, hogy nem a FIDESZ-re.

Amúgy megnyugtatlak, a Fidesz sem jobboldali ;)

Az ilyen politikai alakulatokat POPULISTÁNAK nevezik, ami azt jelenti, hogy nem elvek, hanem a politikai (és naná, hogy gazdasági) érdekek mentén irányítanak, tehát két érték van: pénz és szavazat.

A Fideszben többféle közösséget kellett integrálni (KDNP, polgári liberális, ex-MDF, ex-kisgazda, ex-MSZMP), ezt egyébként elvek mentén lehetetlen feladat menedzselni. Nem véletlen, hogy nincs program, nincsenek komoly ideológiai kérdések - ezek mentén kapásból kiderülne, hogy nincs is csapat.
Ha úgy nézzük, ez egy sok testrészből összerakott szörnyszülött, amire pont azért van szükség, mert a potenciális ellenzék egy ilyen tömeggel nem tud (elvben) szembemenni. Kiváló stratégia.

Nézd meg Orbán beszédeit, nincs bennük semmi, ami ezt a teljesen vegyes tömeget megosztaná, érzelmi és persze nemzeti húrokat penget meg, mert ez az egyetlen közös nevező... És nézd meg, hogy milyen ügyekre tematizált a Kormány az elmúlt években: Bankadó, IMF, Brüsszel=Moszkva, VasárnapiZárvatartás, Internetadó, Soros, Civil, CEU,
Kivétel nélkül mindnek az a célja, hogy külső ellenségekre hergeljen és ez egyben tartsa ezt az egyébként lehetetlen házibulit. És hát egy ideig ment, de hát egyszer mindennek vége van.... :)

Magyarulaszlo 2018.03.03. 03:17:41

@Herbert Putzenschramm: Igen, teljesen egyetértek, és ez egyszerre áldás és átok, ha a Fidesz jövőjéről van szó.

Helyszíni zsemle 2018.03.03. 13:04:13

"Orbán nyer, a vádak elhalnak, a Fidesz újra népszerű lesz 3821 "

Hat ebbol a szavazasbol sem ugy tunik, hogy a fidesznek veszelyben lenne a ketharmada.
Es ha meg ha az utolso opciot is hozzadjuk akkor plane nem.
A blog írója Soros-bérenc, nincs is korrupció a Fideszben. 1405

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.03. 13:55:33

@$pi$: Anyám borogass... megszólalt a fideszes. :-) Tényleg nem lehet? Ú ne mondd. Szóval hazudtam? Ráadásul megint?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.03. 14:01:41

@$pi$: Ezek szerinted kik? Ők a legdurvábbak? A csicskák csicskái. Kb mint Cuslág, sőt még annyi se. Ezzel véded, hogy a milliárdokat síboló fidesz prominensek és rokonságuk még akkor sem kerül a hatóság látószögébe, amikor irreálisan gazdagodik? Nem baj, egyre többen látják, hogy mi folyik. Egyre kevesebben szopják be a sorosozást. És ezen nem segít az online ténykedésed, főleg, ha ilyen gyengén nyomod.

MSZP Magyar Szemkilövők Pártja 2018.03.03. 16:38:40

Hat ezen a szavazason is folenyessen nyert a fidesz.

Magyarulaszlo 2018.03.03. 20:32:31

@MSZP Magyar Szemkilövők Pártja:
De szerencsére a választásokat kell megnyerni ugyebár.

Megjegyzem, nem az volt a kérdés, hogy ki hova voksol, hanem az, hogy ki milyen végkimenetelre számít...

Ennek megfelelően, ha valaki ebből a vélemény-statisztikából akar bármilyen következtetést levonni, annak inkább a csirkebelet ajánlom, amiből ráadásul földrengést és fogfájást is kitűnően lehet jósolni ;)

MEDVE1978 2018.03.04. 10:00:16

@Magyarulaszlo:
1. Hasonló helyzetként meg kell nézni Silvio Berlusconit. Többszörösen elítélt bűnöző és adócsaló, állítólagos maffiakapcsolatokkal. Berlusconit gyakorlatilag egy az egyben utálja az egész nyugati politikai mainstream elit és mérvadó politikai média is. Mégis számottevő erő még most is, a Forza Italia pedig az EP-ben a Néppárt tagja. Berlusconi is játszott már ki egy párszor euroszkeptikus és migránsellenes kártyákat is. Látni kell, hogy Orbán egy ideális ellenség a nyugati felvilágosult értelmiség számára. Identitárius, nacionalista, makacs, önfejű, autoriter, xenofób, így kiváló ellenségkép a köldöknéző nyugati aufklerista polgárnak, aki meg van győződve arról, hogy ő a teremtés csúcsa, aki szolidáris, védi a környezetet, humanista stb. (Természetesen ez egy nagyon csalóka álláspont, hiszen ehhez nagy jólét is társul, amit ő természetesnek él meg).
De ez csak egy átmeneti álláspont. Hogy miért? Nagyon egyszerű: a 2015. évi migrációs válság miatt. Mivel az EU tehetetlen volt, Merkel pedig PR szempontból elszámította magát (azt gondolta, ez az egész megoldható lesz százezer menekült befogadásával, uniós szinten lett belőle 1,5-2 millió), ezért szükség volt egy bűnbakra. Erre a szerepre tökéletes volt Orbán. Így a német SPD, francia Macron szavazó még mindig nyugodtan hátradőlhet és mondhatja, hogy mi segítettünk, mi jók vagyunk, persze ez a gonosz, diktátor Orbán, meg a barbár magyarok!
2015 előtt Orbán senkit sem érdekelt. Amikor a magyar ellenzék saját vérében fetrengett, Orbán pedig eltakarította az Alkotmánybíróságot, átalakította a választási törvényt nulla volt az EU reakció.
Itt addig van cirkusz, amíg az EU-nak ez megéri. Ha nagyon forró lesz a helyzet, akkor Orbán még mindig felhívhatja Frau Merkelt és megbeszélheti vele a dolgot (no felveszünk fű alatt 2000 menekültet, nyertetek) és valahogy lekommunikáltatja a lakájmédiával. Mivel a jelenlegi FIDESZ szavazóbázis elég zárt - így csak a a lakájmédiából tájékozódik - ezt el is fogja hinni. Frau Merkel pedig odaszól Herr Junckernek, hogy hátrább a lovakkal. Az egyetlen bizonytalansági tényező ebben nem az EU akarata, hanem az, hogy Orbán meddig tolja ilyen extrémen a menekültellenes álláspontot.

MEDVE1978 2018.03.04. 10:20:34

@Magyarulaszlo: Orbánt eléri a családi korrupció feltevés. Rendkívül valószínűtlen, hogy közvetlenül eléri. Tiborcz és az Elios már áttételes elérés. Azt is vakság lenne mondani, hogy ilyen szintű érintettség nem volt korábban. Én még emlékszem arra, hogy 2005 környékén a magyar kormány egy egységes monitoring rendszert akart létrehozni az uniós pénzek nyomonkövetésére. Az ügyletet közbeszerzés nélkül bonyolították le, rendkívül előnytelen feltételekkel (a sok százmilliárdos közpénzeket nyomonkövető rendszer forráskódját a fejlesztés után egy magáncég, a Welt 2000 Kft. kezében hagyták). Pár éve egyébként emlékeim szerint az OLAF milliárd feletti támogatási összeg megvonását javasolta az ügyben - bár nagyságrendekkel nagyobb pénzt kapott az évek során a cég. Aki az egészet elindította és beszerezte a céget: Dobrev Klára.
De ez mindegy is. Tegyük fel, lesz egy nyomozás, ami elhúzódik 3-4 évig. Utána esetleg egy per. Bármikor elképzelhető olyan forgatókönyv is, hogy a "bűnös" ezután egy-két közkatona lesz.

Emellett meg lehet figyelni a hódmezővásárhelyi események kommunikációját is. Ha valamiről nem akar beszélni a FIDESZ média, akkor az nem jut el a lehetséges FIDEX szavazótáborhoz. Az Elios ügy is csak az indexen létezik, meg néhány független médiában.

Orbán megöregszik szempontjából Orbánnak nincs jelenleg utódja. Bár sokkal demokratikusabb viszonyokból hozok példát, de a CDU/CSU-hoz és Merkelhez tudnám hasonlítani. A németek most jutottak el oda, hogy CDU igen, de Merkel nem mindenképpen. Viszont gáz van, mert Merkel eddig olyan ügyesen nyomta az oszd meg és uralkodjt, hogy nincs is utódja. Na ennél Orbán még több fokkal intenzívebb, ami akár az egyszemélyes irányítást, akár a lehetséges utódok kinyírását jelenti. Meg kell nézni az évek során felmerült esetleges utódokat, akiket a "független" média is többé-kevésbé szeretett: Navracsics (parkolópályán, illetve elmenekült külföldre), Kósa Lajos (rögtön miután felvetődött, ORbán bevállaltatott vele egy-két hard témát, amitől népszerűtlenebb lett, utána meg háttérbe állította), Lézer János (ő keménységben és autoriterségben akart jobb lenni. Cserébe megkapta a párt ökle, aki a népszerűtlen témákat nyomja és konfrontálódik szerepkört. Emellett kapott light ellenfeleket, hogy kiegyensúlyozzák, Tarlóst, Rogánt).

shakespeare 2018.03.05. 10:18:44

@Magyarulaszlo: fel szeretnélek világosítani, hogy paks2 és a kínai vasút sajnos a fidesznek a maximális lopásról szól nem külföldi érdekekről. Ha nem lopnának 10% nál többet akkor még jó is lehetne.
Az a baj, hogy nagyon nagyon sokat lopnak.

Ugyanakkor mivel nincs magyar atomerőmű-építési tapasztalat mindegy, hogy ki és kinek a megrendelésére építette volna az külföldi lett volna. Szóval hasonlatod nem áll meg.

Csucsupa 2018.05.05. 15:06:05

Tessék megnyugodni, fel lesz húzva a lámpavasra az egész hazaáruló rablógyilkos orbánmaffia patkányelitje tokkal-vonóval egy éven belül... ;)
süti beállítások módosítása